Al een eerste voorstel

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

Zoals op de meeste forums moeten er hier ook regels zijn. vb:

Geen illegale vragen
Geen dubbelposts
De dingen goed omschrijven
Enz...

Van die eenvoudige zaken voor de goede werking, want zoals op het officiële forum, dat je nog eens moet vragen naar meer uitleg en zo. Je begrijpt me wel.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:
Provider

ik heb eens rondgekeken op verschillende fora en daar heb ik dit document van regels samengesteld: http://users.skynet.be/sensei.zeon/SuB-regels.doc

als er dingen zijn die er nog bij moeten kan je ze hier posten en ik voeg ze wel toe.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

Da's al een aardige lijst.

Nog een regeltje

Als je kritiek hebt op iets van het forum of een voorstel. Zeg dan niet gewoon, dat trekt op niks of zo, maar ook de reden bij zetten en hoe het dan wel beter kan.

Niet te veel off-topic gesprekken.

Euhm, dat was het zowat denk ik.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:
Provider

Heb het zelfde voor als Sensei Zeon. Dat bericht hier juist boven is dus van mij hé.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Hey, zeer goed voorstel van Sensei zeon en Sub zero. Mooi omschreven die rules, maar misschien is het handig deze te posten in de vorm van een sticky thread in alle forum-onderdelen. Die link naar een word-doc zou wel eens vaak durven overgeslagen worden.

Ik denk dat de regels op die manier beter zouden worden na geleefd en dat ze dan ook niet gaan moeten herhaald worden (of toch minder :wink: )
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:
Provider

natuurlijk oddity, dit word bestand is maar voorlopig, dit is makkelijk te editten tot het (redelijk) volledig is, daarna zal er wel een sticky thread ofzo van gemaakt worden
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”