Aan de Leuvenaars die ook analoge TV van UPC hebben: hebben jullie vanavond ook zoveel last van storingen? Gisteren was het beeld nog heel goed maar vandaag...
Ik heb dat ze ons niet overgezet hebben op die rotte Telenet kabel want de UPC kabel is veel beter van kwaliteit.
Analoge tv problemen Leuven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Hier waren er geen problemen ... met de TV, mijn internetverbinding heeft anders wel al een paar dagen kuren ( verkrijg geen ip adres van UPC / Telenet ), of ik heb een enorm trage verbinding.
Ik heb toch ook geregeld blokjes op mijn analoog signaal hoor. Vooral NG, ATV en da stom ding dat ophet mozaïk kanaal zit.deej schreef:analoogPetrikske schreef:blokjesfeest? (lage bitrate)
Waarom het zo is, weet ik ook ni. Weet alleen dat het zo is.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Als het goed is mag het ook gezegd worden! Donderdag naar UPC gebeld (jaja ze pakken nog altijd op met "hallo met UPC" ) met de melding dat er een storing op zat. Meteen technieker toegewezen gekregen voor maandagochtend.
Vrijdag telefoon van UPC om te vragen of het probleem niet opgelost is want men had een interventie gedaan in Leuven omdat meerdere klanten hetzelfde probleem hadden. En inderdaad, beeld terug goed.
Ik hoop van harte dat dit 'UPC' dienstniveau kan behouden blijven.
Vrijdag telefoon van UPC om te vragen of het probleem niet opgelost is want men had een interventie gedaan in Leuven omdat meerdere klanten hetzelfde probleem hadden. En inderdaad, beeld terug goed.
Ik hoop van harte dat dit 'UPC' dienstniveau kan behouden blijven.