dommel pwd en login gekregen. En nu ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Beste,

Na 10 dagen wachten heb ik vandaag dan toch mijn login gegevens gekregen van dommel.
Ik heb alles ingevoerd in de adsl modem, maar het lampje van de ADSL blijft knipperen ( pink pink niets niets niets pink pink )

Ik kan helaas niet connecteren, ik krijg in de router de melding "Physical down"

Ik heb toen eens ingelogd op de crm pagina van dommel en daar krijg ik het volgende tezien

address : unavailable
expected activation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network


Ik heb nu wel mijn login en pwd maar nog steeds geen aansluiting ???
kan dat ?

De rekening is betaald en het contract is opgestuurd zelfde dag van betaling met fax ( contract signed: yes )

[paid proforma invoices]
invnum (click to see details) client amount total paid total due date created due date date paid payment method
[001] 76989 mijn_naam €55.95 €55.95 €0.00 2007/11/28 2007/12/19 2007/11/29 proforma invoice


moet ik nu NOG wachten op activatie ?
begint eigenlijk een beetje ombetant te worden, van dat wachten.

Vriendelijke groeten
Digger
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ja, je zal nog moeten wachten op activatie. en je hebt blijkbaar nog geen datum voor activatie, dus het zal nog een tijd duren.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

kheb mijn andere factuur al gekregen en heb nog niets eens kunnen gebruik maken van de eerste factuur.

tof !!

10 dagen hebben ze gezegd voor de activatie ... daar gaan we vandaag wel lekker over gaan dan ....
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Digger schreef:kheb mijn andere factuur al gekregen en heb nog niets eens kunnen gebruik maken van de eerste factuur.

tof !!

10 dagen hebben ze gezegd voor de activatie ... daar gaan we vandaag wel lekker over gaan dan ....
vanaf dat belgacom zegt te activeren duurt het nog 7-10 dagen. ivm betaling moet je niet veel aantrekken, ze corrigeren dat. let er zelf wel op dat je maar begint te betalen op dag dat je actief bent, dit zal dan ook de dag zijn waarop je meter maandelijks gereset wordt.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

geezzz ... nog 10 dagen.

enfin ... der zal niet veel anders op zitten dan ....
dat is natuurlijk wel één van de minpunten van dommel, dat ze afhangen van Belgacom :-(

man man man


allesinds bedankt voor de info


Vriendelijke groeten
Kurt
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

De meeste mensen houden hun oude verbinding iets langer, zelfs al is er dan overlapping, om te voorkomen zonder Internet te komen zitten.
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Dat is geen probleem.
ik heb al een huidige verbinding, en die ga ik behouden.
het gaat gewoon om het principe.

niemand wacht graag lang op iets dat besteld is, en waarvoor betaald is.

Vriendelijke groeten
Kurt
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Dat is niet de schuld van Dommel, maar van Belgacom. Pin u niet vast op die datum, de mijne was al een week sneller geactiveerd maar Belgacom 'vergeet' dat dan te zeggen aan Dommel.
Tweede factuur krijgde inderdaad bijna meteen na uw eerste, kwestie om die ene maand vooraf te kunnen betalen en dan maand per maand te gaan.

Ik heb meer dan 2 weken zonder internet gezeten en ik vond dat eigenlijk vrij leuk. Eindelijk eens tijd voor wat ik nog moest doen :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

ctgilles schreef:...

Ik heb meer dan 2 weken zonder internet gezeten en ik vond dat eigenlijk vrij leuk. Eindelijk eens tijd voor wat ik nog moest doen :-)


Sluit ik me bij aan, hoeveel keer ge niet "uit gewoonte" of "verveling" het internet afgeschuimd.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

Duurt wel langer of vroeger lijkt mij. Ik heb mijn kotbaas kunnen overtuigen om op Dommel over te stappen en activation date staat op 17 december bij mij. Betalingen enzo waren laatste week van november in orde dus tegenwoordig volstaan die tien werkdagen blijkbaar niet meer.
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

hier ook 17 december zie ik nu .

lol, en de meter telt al ( staat wel op nul maar heb maar 24 dagen meer )
dus met andere woorden verlies ik 14 dagen als de connectie actief komt.
trekken ze die verloren dagen dan van de rekening ?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Digger schreef:.
trekken ze die verloren dagen dan van de rekening ?


Digger zoals hier al zo dikwijls gezegt is zal je niks teveel moeten betalen.
Alles word dus achteraf gewoon verrekend. :lol:
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Digger schreef:hier ook 17 december zie ik nu .

lol, en de meter telt al ( staat wel op nul maar heb maar 24 dagen meer )
dus met andere woorden verlies ik 14 dagen als de connectie actief komt.
trekken ze die verloren dagen dan van de rekening ?

normaal gezien moeten ze corrigeren de 17e, je meter mag dan maar beginnen tellen en gaat dan ook altijd de 17e gereset worden. bij mij hadden ze dit eerst wel niet gedaan, maar hebben ze het nadien op mijn verzoek gecorrigeerd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Als je telenet gewoon bent , begin je soms te twijfelen
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

Block schreef:
ctgilles schreef:...

Ik heb meer dan 2 weken zonder internet gezeten en ik vond dat eigenlijk vrij leuk. Eindelijk eens tijd voor wat ik nog moest doen :-)


Sluit ik me bij aan, hoeveel keer ge niet "uit gewoonte" of "verveling" het internet afgeschuimd.


een geluk dat er nog unsecured wireless networks zijn he :p
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

xenne schreef:
Digger schreef:hier ook 17 december zie ik nu .

lol, en de meter telt al ( staat wel op nul maar heb maar 24 dagen meer )
dus met andere woorden verlies ik 14 dagen als de connectie actief komt.
trekken ze die verloren dagen dan van de rekening ?

normaal gezien moeten ze corrigeren de 17e, je meter mag dan maar beginnen tellen en gaat dan ook altijd de 17e gereset worden. bij mij hadden ze dit eerst wel niet gedaan, maar hebben ze het nadien op mijn verzoek gecorrigeerd.

yep hen idd contacteren hierover want blijkbaar passen ze 't meestal niet zelf aan!
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik heb juist men adsl-account details gekregen via mail.
In die mail staat er in dat dommel een mail gaat sturen naar mij zodat ik dan men huidige isp provider kan opzeggen.
Ik heb mijn abonnement al opgezegd via fax.
Geeft dit een probleem of niet?
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Vandaag is het zoals gepland in orde gebracht

http://www.userbase.be speed test results:

- Download speed : 3394 kbit/s or 424 kbyte/s
- Upload speed : 322 kbit/s or 40 kbyte/s

Mon Dec 17 2007 at 18:23:25 UTC+0100
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

rsca schreef:Ik heb juist men adsl-account details gekregen via mail.
In die mail staat er in dat dommel een mail gaat sturen naar mij zodat ik dan men huidige isp provider kan opzeggen.
Ik heb mijn abonnement al opgezegd via fax.
Geeft dit een probleem of niet?

Geen enkel probleem, want je hebt je login details al gekregen.
Als je te vroeg opzegt kun je wel een tijdje zonder internet zitten.
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

MaRtO schreef:
rsca schreef:Ik heb juist men adsl-account details gekregen via mail.
In die mail staat er in dat dommel een mail gaat sturen naar mij zodat ik dan men huidige isp provider kan opzeggen.
Ik heb mijn abonnement al opgezegd via fax.
Geeft dit een probleem of niet?

Geen enkel probleem, want je hebt je login details al gekregen.
Als je te vroeg opzegt kun je wel een tijdje zonder internet zitten.



Kan dit door nog iemand bevestigd worden?

Ik heb op 16-02-2008 een mail verstuurd naar EDPnet voor de opzeg, ze bevestigen mij dat het op 20-03-2008 afgesloten word.
En op 19-02-2008 heb ik Dommel factuur betaald + domi ingevuld (nog niet ontvangen door Dommel heel waarschijnlijk)
Ik heb dan vandaag 20-02-2008 een e-mail gehad van Dommel met allerlei instellingen en account details (login/pw)

Ik vind het alleen beetje vreemd dat er in de mail staat dat ik best zo snel mogelijk mijn router gegevens in orde breng, dit wil dus zeggen dat ik al geactiveerd zou moeten zijn? Want waarom zou je anders zo snel mogelijk de router instellen voor Dommel, dan kan je niet meer op internet. (Ter info: kan nog geen verbinding maken uiteraard)

Het enige waar ik mij zorgen om maak is wat er in de FAQ van Dommel staat, ivm "als opzeg al gebeurd is bij vorige provider"
Dommel zegt daar dat ze pas een aanvraag kunnen doen nadat mijn huidige verbinding afgesloten is, en dat zo een aanvraag 5 tot 10 werkdagen kan zijn (dus geen internet).

Alhoewel dat de persoon die ik hier Quote zegt dat het geen enkel probleem is, kan iemand anders dit nog even bevestigen of mij meer info geven?


MVG


Uni
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Wel als je van EDPnet komt (Scarlet netwerk), dan is er een kans dat belgacom je lijn even in 'quarantine' plaatst. Het KAN dus dat je niet kan inloggen. Probeer het even voor de zekerheid, werkt het niet dan kan dommel daar ook niets aan doen mits het probleem dan bij belgacom ligt (waar zij totaal geen invloed op kunnen hebben).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Hou ook rekening met het feit dat het kan gebeuren,
dat je zoals het bij een kennis gebeurt,dat je 47 dagen na betaling van uw eerste factuur ook nog aan het wachten kunt zijn.
Dat je ondertussen al aanmaningsbrieven zult krijgen om uw 2é factuur en bij niet onmiddelijke betaling van die 2e factuur alles zal afgesloten worden
Laatste waarschuwing schreef:Geachte van xxxxxxx

Uw proforma faktuur 8xxxx staat in onze database nog steeds onbetaald.
Let op: dit document kan u niet gebruiken in uw boekhouding. Een definitieve faktuur (die u wel kan gebruiken in uw boekhouding) zal opgesteld worden na betaling van deze proforma faktuur!

Nog verschuldigd bedrag: €49.26
package service id quantity start date renew date next renewal payperiod price one-time activation discount total
adsl netconnect:
xxxxxxxxxxxxx
margaas.dommel.be serv-35060 1 0000/00/00 2008/02/10 2008/03/10 1 €29.71 €0.00 €0.00 €29.71
adsl/adsl2+ without fixed line (raw copper):
xxxxxxxxxxxxxx serv-xxxxxx 1 0000/00/00 2008/02/10 2008/03/10 1 €11.00 €0.00 €0.00 €11.00
sub-total: €40.71
21%vat due : €8.55
(credit): €0.00
total due: €49.26



Een print-vriendelijke versie van deze proforma faktuur vindt u hier. (vereist acrobat reader)
Gelieve het bedrag (€49.26) over te maken op bankrekening KBC 734-xxxxxxxxxxx met vermelding "+++008/xxxxxxx+++". Gebruik ENKEL deze gestructureerde referentie als mededeling bij de overschrijving zodat we uw betaling snel kunnen verwerken!
U kan deze faktuur online bekijken of uw gegevens aanpassen via xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Indien deze faktuur een verlengingsfaktuur betreft, gelieve deze per kerende te voldoen teneinde afsluiting van uw diensten en verwijdering van de account-gegevens te voorkomen.Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.

Allee als die 2e factuur niet direct betaald word sluiten ze af.

Waar komen ze toch mee af,afsluiten ? ?

Het is nog niet aangesloten ! !
De 3e factuur hebben ze ondertussen ook al aangeboden.
(Dommel dreigt af te sluiten,maar vraagt toch nog een factuur te betalen voor de periode,dat men zal afgesloten zijn.) Ik wens de advocaten smakelijk eten met zo'n boterham.
En als de ketters deze handelswijze goedkeuren,mogen ze voor mijn part bij den :twisted: gaan wonen
Er wordt al overwogen om op hun kosten over te stappen naar een andere IP.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Het is idd tegenstrijdig. Echter die berichten worden automatisch verstuurd maar dat is je nu al misschien tientallen keren door evenveel mensen keer op keer gezegd... .
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Silence schreef:Het is idd tegenstrijdig. Echter die berichten worden automatisch verstuurd maar dat is je nu al misschien tientallen keren door evenveel mensen keer op keer gezegd... .
Dan wordt het hogen tijd ,dat er eens een rechter zegt ,dat zoiets niet kan.
Een paar dure advocaten mogen komen helpen op kosten van de verliezer. +bonus :judge:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
tequila
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 22 jan 2008, 18:10

Maak hier nu alstublieft niet opnieuw een zeurrix (de belachelijke woordspelingen ben ik al meester, nu mijn smiley-kunsten oppoetsen) topic van. Wat heeft hetgeen je post nu te maken met dit topic?
Als dit een autoforum was en iemand vroeg je mening over het aankopen van een wagen; ga je hem dan ook waarschuwen dat het wel eens zou kunnen dat als je op een rond punt aan het rijden bent er een auto zonder kijken kan oprijden en tegen u botsen?
Ik hoop van niet ... hoewel ik het mij wel van u kan inbeelden.

Wel gek dat die dingen alleen bij jou en een kennis voorvallen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

dat uw kennis eens vraagt waarom dat bij hem 3 maanden moeten duren om aan te sluiten :???: moet belgacom daar nog een centrale bouwen ofzo :???: anderen zijn precies in 7 a 10 dagen aangesloten, raar :???:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

xenne schreef:dat uw kennis eens vraagt waarom dat bij hem 3 maanden moeten duren om aan te sluiten :???: moet belgacom daar nog een centrale bouwen ofzo :???: anderen zijn precies in 7 a 10 dagen aangesloten, raar :???:
Heb juist gebeld,ze hebben het nog eens nagezien en zeggen nu dat ze maandag bevestiging gaan krijgen van BC.
Van de vorige bevestiging vinden ze niets meer.
En dan zal het nog een 5 tot 10 dagen duren tot hij aangesloten is

20 minuten hebben ze het weer getrokken,kost : 3.5€ :beerchug: om te moeten horen dat ze hun werk niet gedaan hebben.

Klant v/s Dommel 0 - 3

Pech dat ze dat doen met iemand,die daar niet tevreden mee is en zich er niet zomaar zal bij neerleggen.(zoals de meeste doen)

De klant woont nog geen 200 meter van de BC centrale.
http://www.cartoonstock.com/lowres/jwe0306l.jpg

Heb ik al spijt dat ik 'm :bang: 'n IP heb aangeraden :smash2:

http://www.cartoonstock.com/lowres/gth0264l.jpg
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
Asuske
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 dec 2007, 12:14
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer

Na in het begin zever te hebben gehad met die facturen,en nu nog een beetje de naweeën ervan te hebben,hoop ik dat ze toch voor eind dit jaar met cityconnect komen,is dat niet het geval zal Dommel in elk geval bij mij maar 1 jaar actief zijn en dan het is het byebye Dommel. :wave:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
xenne schreef:dat uw kennis eens vraagt waarom dat bij hem 3 maanden moeten duren om aan te sluiten :???: moet belgacom daar nog een centrale bouwen ofzo :???: anderen zijn precies in 7 a 10 dagen aangesloten, raar :???:
Heb juist gebeld,ze hebben het nog eens nagezien en zeggen nu dat ze maandag bevestiging gaan krijgen van BC.
Van de vorige bevestiging vinden ze niets meer.
En dan zal het nog een 5 tot 10 dagen duren tot hij aangesloten is

20 minuten hebben ze het weer getrokken,kost : 3.5€ :beerchug: om te moeten horen dat ze hun werk niet gedaan hebben.

Klant v/s Dommel 0 - 3

Pech dat ze dat doen met iemand,die daar niet tevreden mee is en zich er niet zomaar zal bij neerleggen.(zoals de meeste doen)

De klant woont nog geen 200 meter van de BC centrale.
http://www.cartoonstock.com/lowres/jwe0306l.jpg

Heb ik al spijt dat ik 'm :bang: 'n IP heb aangeraden :smash2:

http://www.cartoonstock.com/lowres/gth0264l.jpg
Alee,ze hebben er 50 dagen na betaling(04/01/2008) een datum opgeplakt.

expected activation date : 05/03/2008
(14.00u - 18.00u)


Voor 03/03/2008 wordt ook de betaling van de 3e factuur verwacht :curt: :nono: :worship:
Als er op 05/03/2008 de activatie plaatsvind,zal de 2e factuur voor 20/03/2008 en de 3e factuur voor 20/04/2008 betaald worden.
:funny:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Dacht ff niet te reageren toen ik Ceurirrx zijn posts zag maar...

Maak u toch ni druk om die facturen, dat komt in orde. was zelf vergeten die aanpassing van mijn facturatie/verrekening te vragen :oops: :oops: :oops:
Maar heb dat vorige maand gevraagd of dat in orde was en 10 dagen later kreeg ik bericht dat mijn nieuwe datum een maan en half verschoven is (half jan aangesloten geweest).
BTW ik dacht dat ge enkel de eerste factuur en die voor de eerste maand moest betalen tot ge echt aangesloten werd.
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef: Alee,ze hebben er 50 dagen na betaling(04/01/2008) een datum opgeplakt.

expected activation date : 05/03/2008
(14.00u - 18.00u)


Voor 03/03/2008 wordt ook de betaling van de 3e factuur verwacht :curt: :nono: :worship:
Belofte,:Als er op 05/03/2008 de activatie plaatsvind,zal de 2e factuur voor 20/03/2008 en de 3e factuur voor 20/04/2008 betaald worden.
Wonder boven wonder,Dommel is van z'n woord geweest!
Nu kan de klant zijn belofte gaan waarmaken ,en binnen 3 maand loopt alles normaal
Dat hoopt de klant toch
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

Ze hebben mijn vriend zijn DommeL abonnement al terug,afgesloten en ze willen dat hij eerst nog eens 98.52€ betaald ,voor ze hem terug aansluiten.

Dat is pure liefdadigheid
Hij heeft op 3/1/2008 89.26€ betaald voor 1 maand internet op 5/3/2008 sluiten ze hem aan en op10/3/2008 sluiten ze hem terug af omdat hij niet betaald heeft

Dat is 4 dagen internet gekregen van de 30 dagen die betaald zijn.
Ik heb ze gebeld ,kost 3.5€
Ze weigeren het betaalde te leveren en eisen onmiddelijk de betaling van nog 2 maanden abonnementsgeld,
voor men de rest ,min de dagen de dagen dat er afgesloten is, levert

De Ombudsman al gebeld,die was in vergadering maar zal me terugbellen
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 10 mar 2008, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ceurrrix,

Wij moderators blijven je niet verwittigen hoor. Graag respect voor iedereen (ook de internet providers).
Graag je feedback.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

L-army schreef:ceurrrix,

Wij moderators blijven je niet verwittigen hoor. Graag respect voor iedereen (ook de internet providers).
Graag je feedback.

Heb wel wat tijd nodig gehad,om een verklaring voor "feedback" te vinden,maar U zult er ook geen ander woord voor kennen,zeker .

Op,: http://www.haagsejongeren.nl/index.php? ... iew&id=229

Vond ik

Wat is feedback?

Feedback betekent letterlijk 'terugkoppeling'. Feedback heeft twee kanten: je kunt feedback geven en ontvangen. Feedback geven wil zeggen dat je commentaar geeft over hoe je het gedrag van een ander ervaren hebt en wat het effect ervan was op jouw gedrag.

Feedback ontvangen is dan het krijgen van informatie van de ander over hoe hij jouw gedrag ervaren heeft en over het effect van jouw gedrag op de ander.
Wel ik zal wat zelfcensuur toepassen en zal m'n laatse berichtje aaanpassen en wat minder hard maken
De waarheid met respect neerpennen mag toch,hoop ik
grts
Laatst gewijzigd door ceurrrix op 10 mar 2008, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ceurrrix schreef:Heb wel wat tijd nodig gehad,om een verklaring voor "feedback" te vinden,maar U zult er ook geen ander woord voor kennen,zeker .


Ceurrix, graag wat volwassenheid... anders denk ik niet dat je rijp bent om op dit forum te communiceren.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

ceurrrix schreef:De waarheid met respect neerpennen mag toch,hoop ik

Niet op zo'n manier.
Er zijn nog andere users die ook problemen hebben en die respecteren de spelregels wel.

Het grote verschil is dat zij dit met de nodige koelbloedigheid en diplomatische tact weten aan te kaarten en te verhalen.
Zodat alle partijen op een correcte manier kunnen communiceren om het probleem te verhelpen.

Of denk je misschien dat Dommel niets beter te doen heeft dan jou te pesten ?! (retorische vraag)

Bij de volgende forum regels overtreding mag je alvast een definitieve oplossing verwachten, hopelijk komt het niet zo ver.
Want we blijven het niet steeds opnieuw vragen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ceurrrix het is al genoeg hier gezegd geweest maar ik zal het nogmaals tegen U zeggen.
Je vriend zal geen cent teveel betalen hoor.
Al moet je 3 maanden wachten voor dat je aangesloten bent dan betaal je gewoon elke keer het openstaand factuur.Het teveel betaalde bedrag word vanaf dat je kan surfen verrekend in de daarop volgende dagen , weken of maanden.Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je veel antwoorden hier gewoon niet leest of niet wil lezen. :roll:
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

ketter schreef:ceurrrix het is al genoeg hier gezegd geweest maar ik zal het nogmaals tegen U zeggen.
Je vriend zal geen cent teveel betalen hoor.
Al moet je 3 maanden wachten voor dat je aangesloten bent dan betaal je gewoon elke keer het openstaand factuur.Het teveel betaalde bedrag word vanaf dat je kan surfen verrekend in de daarop volgende dagen , weken of maanden.Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je veel antwoorden hier gewoon niet leest of niet wil lezen. :roll:

Goed gezegd ketter,dat spelletje blijft hier maar doorgaan, en de manier waarop is ook niet hoe het moet zijn. :eek:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik snap nu niet waarom sommige mensen zo'n drama maken om vooruit te betalen. Gewoonweg kleinburgerlijk. Naast het feit dat Dommel het wat liet aanslepen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ken bij bvb Belgacom betaal je ook mooi op voorhand en zo zijn er nog organisaties waar dat zo is maar blijkbaar leeft ceurrrix en zijn vriend in een andere wereld.Of Dommel het heeft laten aanslepen of niet dat heeft toch niks met standpunt van ceurrrix en zijn vriend te maken.
Dommel maakt toch nog altijd de de regels en niet ceurrrix of zijn vriend. :lol:
Gesloten

Terug naar “Dommel”