opzegging belgacom problemen .. tijdje geen internet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MadmaN
Starter
Starter

Sinds2 weken ongeveer ben ik aangesloten bij dommel. Alles in orde enzo
Ik had zelf mijn adsl abbo opgezegd bij belgacom en dat was dus blijkbaar wel allemaal goed en wel.
Tot nu .. ik krijg een mail van dommel "De oplevering van adsl op deze lijn is door belgacom voorlopig afgewezen omdat er een bestaand order op deze lijn lopende is." Nu vanaf de 13e december is mijn adsl lijn dus gewoon dood en dommel krijgt de lijn niet van belgacom atm. Nu zeggen ze bij belgacom dat ik moet wachten tot de 13e, en dan kan ik dommel bellen en claimen zij opnieuw de lijn.. :roll: :evil:
Nu zit ik dan gezellig in men examens en heb ik mijn internet GVD echt wel nodig. Ook lieten ze me weten dat de eindejaarsperiode een moeilijke periode is en dat het heropenen van mijn lijn wel tot 10 dagen kan duren!!!
DAT MEEN JE TOCH NIET ?? 10 DAGEn
Hier moet ik toch iets aan kunnen doen?! Ik heb men inet gewoon nodig. HELP!! :eek:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... vijgen na pasen natuurlijk, maar het is altijd wel een beter idee om kritische aanvragen en veranderingen te doen NA een periode waarbij je zeker moet kunnen beschikken over een dienst, en niet _ervoor_. Periode's van enkele weken internetloos vallen bij ISP wisseling is 1 van de dingen waar de hogere instanties iets aan willen veranderen, maar vandaag is het nog steeds vrij vaak voorkomend.

Dat gezegd zijnde, denk niet dat je er veel aan kan gaan doen. Als het totaal fout loopt en je internettoegang enkel nodig hebt voor pakweg je lessenrooster of examenrooster af te halen, haal dan je analoge modem maar onder het stof uit en maak een gratis account aan bij pakweg Tele2. In het allerergste geval kan je daar tenminste nog mee op het net.

Is nog altijd gratis bij Tele2, en dan heb je ook onmiddelijk de heerlijke smalbandervaring van Telenet eens mogen meemaken. Ah yes, 56K. En dat was snel voor die tijd hé, mijn eerste modem was een 300baud accoustic coupler van Radio Shack .... :lol:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hmm ik dacht dat er nooit probleem was bij overstap van belgacom naar dommel, en dat dommel zelf zorgt voor de opzeg van belgaco?

tsja, met wat geluk pik je een onbeveiligd draadloos netwerk op van een gebuur, ik heb er hier constant 2 :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
MadmaN
Starter
Starter

:cry: I feel like I'm raped by belgacom :cry:
Sido
Starter
Starter

Over Belgacom gesproken, vandaag een telefoontje gehad van hen, ging zo'n beetje als volgt,

Operator : " dag meneer, ben van Belgacom en blablabla ... hebt U soms even tijd"
Ikke : (normaal hou ik me niet bezig met zulke zaken maar nu voelde ik iets aankomen, zei dus) "ja"
Operator : " hebt U soms een ADSL internet aansluiting"
Ikke : "Ja"
Operator : "welke provider hebt U"
Ikke : "Dommel"
Operator : "Dag meneer"
en verbinding werd verbroken ... hmm, wat zou de reden toch kunnen zijn dat ni ze niet verdergingen :wink:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je zou beter positief geantwoord hebben :)
Hem een beetje uithoren over ADSL bij Belgacom en de toekomst met VDSL2... niet ?
Sido
Starter
Starter

'k Had wel verwacht dat ze iets zouden aanprijzen maar dat het nu zo vlug gedaan zou zijn, nee, dat had ik ook niet kunnen denken :-)
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Sido schreef:Over Belgacom gesproken, vandaag een telefoontje gehad van hen, ging zo'n beetje als volgt,

Operator : " dag meneer, ben van Belgacom en blablabla ... hebt U soms even tijd"
Ikke : (normaal hou ik me niet bezig met zulke zaken maar nu voelde ik iets aankomen, zei dus) "ja"
Operator : " hebt U soms een ADSL internet aansluiting"
Ikke : "Ja"
Operator : "welke provider hebt U"
Ikke : "Dommel"
Operator : "Dag meneer"
en verbinding werd verbroken ... hmm, wat zou de reden toch kunnen zijn dat ni ze niet verdergingen :wink:
LOL? :lol:

Ze willen de grootgebruikers blijkbaar niet echt terug :P.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

....'t is toch ook al weer wat anders als de vorige officiele reactie. ("Dommel ?" Nooit van gehoord). :twisted:

Maar inderdaad, meestal wordt er nog even doorgevraagd. Bij mijn antwoord (T2) werd er gevraagd wat de redenen waren. Unlimited en all-in tegen 50€ per maand, en ik heb beleefd gevraagd me enkel terug te bellen wanneer ze een aanbod hadden dat daarmee overeenkwam.

Nooit meer iets gehoord van BGC. :P
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”