Telefoonprobleem

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
fuutje
Member
Member

Enige weken geleden merk ik dat bij het downloaden en bellen tegelijk mijn stem onderbroken wordt (er worden maw stukjes weggelaten uit een woord of zin). Probeer het zelf op te lossen door een aantal instellingen te wijzigen (channel selection, draadloze telefoon afkoppelen,... ) echter zonder resultaat. Dan maar de helpdesk gebeld terwijl ik aan het downloaden was. Zij hoorden dus direct dat er iets mis was. De persoon die ik aan de lijn had wist niet direct hoe het probleem op te lossen en haalde er iemand anders bij. Die vertelde mij dat ze de instellingen zouden aanpassen en dan zou het beter moeten gaan. Enkele dagen later telefoon van Tele 2 met de vraag om te proberen of het nu beter was. Heb het getest en had nog steeds problemen. Ze gingen dan nieuwe firmware installeren. Weer enkele dagen later een vriendelijke telefoon met de vraag om alles nog eens te testen. Doch het probleem was niet opgelost. Weer enige dagen later een bericht op m'n voicemail dat er een nieuwe Tele2-box zou opgestuurd worden. Deze heb ik aangesloten (je krijgt dan weer zo een heel pakket) en het probleem was van de baan. Alles bij elkaar duurde het zo een 2,5 weken. Ik ben goed op de hoogte gehouden en had duidelijk de indruk dat men probeerde om mij naar best vermogen EN vriendelijk te helpen. Waarvoor dank... . :-D
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Dat klinkt wel goed hé, zou ik zo zeggen ...
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

het moeten niet altijd negatieve berichtjes zijn :wink: bedankt daarvoor
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”