Het is niet mijn gewoonte om te mailen naar hotmail adressen maar nu kan het niet anders (correspondent is op reis in Nieuw-Zeeland). Ik kreeg vandaag een mail van hen en stuurde een antwoord terug. Enige ogenblikken later kreeg ik van de mailer-deamon van hamley.schedom-europe.net een failure notice:
Om 1 of andere reden blocked hotmail dus de Dommel mailserver ('t is wel van mijn hosting bij dommel). Wie heeft hetzelfde probleem?Connected to 65.54.244.8 but sender was rejected.
Remote host said: 550 SC-001 Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. Reasons for rejection may be related to content with spam-like characteristics or IP/domain reputation problems. If you are not an email/network admin please contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network admins, please visit http://postmaster.live.com for email delivery information and support
Ik heb al getest met mails naar mijn eigen hotmail adres maar krijg steeds dezelfde foutmelding gelijk wat ik in de mail zet.
Vermits het hotmail adres het enige is waarop ik mijn correspondent kan bereiken de volgende 4 weken is dit serieus vervelend.
BTW: ik heb reeds een ticket aangemaakt
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)