Nu heb ik in Roeselare Electrabel als energieleverancier gekozen. En heel tevreden ben ik er niet van. Zeker kwestie van facturatie is het een heel gedoe geweest en het is nu nog niet in orde. Zeker nu ook bij de afsluiting verwacht ik nog wat problemen.
De verhuis is dus de ideale moment om van energieleverancier te verwisselen. Ik heb al wat gekeken naar m'n alternatieven, maar het is nogal afhankelijk van de regio waar je woont om de goedkoopste energieleverancier te hebben.
Weet er iemand van UB welke de beste/goedkoopste energieleverancier in het centrum van West-Vlaanderen is?
Wij zijn op dit ogenblik een klein gezien van 2 personen, maar daar kan in ons huisje vrij snel verandering in komen. Dus tmag ook op lange termijn tot 4 personen gerekend worden. Wij zijn ook vrij grote verbruikers op gebied van electriciteit. We proberen er wel op te letten om zo veel mogelijk waaklichtjes te doven, maar 2 PC's die veel draaien, een full HD LCD scherm, 2 koelkasten (waarvan ene met een grote diepvriezer), wasmachine, droogkast,... maakt dat wij niet zo zuinig leven (niet dat het onstuimig veel is, maar er zijn koppels die met minder toekomen).
Suggesties zijn dus welkom.