Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.Lord Utopia schreef:Bij E-Leven weet je gewoon dat je 10 keer zoveel volume hebt, geen blokkeringen etc.Kriep schreef:Zijt maar zeker...Lord Utopia schreef:Zit je liever bij Belgacom/Tele2/Telenet/Belgacom/Scarlet ?cumme schreef:Nog een reden om er niet bij te gaan. Tegen de éne zeggen ze X aantal Gb, bij de ander Y Gb. Weten ze het zelf wel. Ze konden ook gewoon geen getal opgegeven hebben, maar neen nu zetten ze hunzelf voor aap. Voor mij geen e-leven, zeker niet het eerste jaar. Eerst de reactie van de andere gebruikers afwachten.
Content dat ik weg ben bij Telenet

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En snelheid is dat wel ?Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.Lord Utopia schreef:Bij E-Leven weet je gewoon dat je 10 keer zoveel volume hebt, geen blokkeringen etc.Kriep schreef:Zijt maar zeker...Lord Utopia schreef:Zit je liever bij Belgacom/Tele2/Telenet/Belgacom/Scarlet ?
Leer het nu eens, bij het surfen kun je het bijna niet merken, alleen in het downloaden. Als ik nu 6 Mbps krijg, dat zal ik dat niet merken, Telenet gaf paar jaar terug ook maar 5,5. Ik had toen geen problemen met het surfen hoor

Telenet verblindt de goedgelovige mensen, ik denk dat jij er ook voor gevallen bent

Of ik kies gewoon voor een oplossing die mij ligt?Lord Utopia schreef:En snelheid is dat wel ?Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.Lord Utopia schreef:Bij E-Leven weet je gewoon dat je 10 keer zoveel volume hebt, geen blokkeringen etc.Kriep schreef: Zijt maar zeker...
Leer het nu eens, bij het surfen kun je het bijna niet merken, alleen in het downloaden. Als ik nu 6 Mbps krijg, dat zal ik dat niet merken, Telenet gaf paar jaar terug ook maar 5,5. Ik had toen geen problemen met het surfen hoor
Telenet verblindt de goedgelovige mensen, ik denk dat jij er ook voor gevallen bent
Wat boeit het mij dat ik FUP heb als ik het toch niet gebruik? Mijn internet bolt lekker, ik bel de hele dag gratis naar alle vaste lijnen, ik bel met mijn gsm ook voordelig en ik kan tijdens een tv-avondje kijken naar wat ik wil.
Kwestie van prioriteiten eigenlijk...En ik ben daar heus niet de enige in...
Met choco trouwensnogChoco schreef:Met wat doet gij uw stoofke branden?Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je klinkt net als die reclame die ze verkopenKriep schreef: Of ik kies gewoon voor een oplossing die mij ligt?
Wat boeit het mij dat ik FUP heb als ik het toch niet gebruik? Mijn internet bolt lekker, ik bel de hele dag gratis naar alle vaste lijnen, ik bel met mijn gsm ook voordelig en ik kan tijdens een tv-avondje kijken naar wat ik wil.
Kwestie van prioriteiten eigenlijk...En ik ben daar heus niet de enige in...
Met choco trouwensnogChoco schreef:Met wat doet gij uw stoofke branden?Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.

Als je toch je internet bijna niet gebruikt, ben je zo af met een 6Mbps abotje voor 19,95 bij EDPnet, betaal je extra per gig aan 1 EUR, de helft goedkoper dan Telenet. Neem je telefonie als VOIP, goedkoper dan Telenet en televisie bij TV vlaanderen? Alles bij elkaar kom je uit op 15 EUR minder dan Telenet

edpnet of dommel adsl nemen ter vervanging van het dure telenet expressnet?
- Bijlagen
-
- telenet.gif
- (292.06 KiB) 879 keer gedownload
Telenet vliegt hier ook buiten hoor ... enkel nog wachten op de oplevering van het ADSl signaal en dan briefke op de bus .... aangetekend met ontvangstbewijs ... zodat ik iets extra's in handen heb dat brief effectief weg is ... Telenet is echt aan het stinken hoor ...
Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....
Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Telenet stinkt al een paar jaar van hier. Waar is de glorietijd van de 10 mbit verbindingen van rond de eeuwisseling...Zambo schreef:Telenet vliegt hier ook buiten hoor ... enkel nog wachten op de oplevering van het ADSl signaal en dan briefke op de bus .... aangetekend met ontvangstbewijs ... zodat ik iets extra's in handen heb dat brief effectief weg is ... Telenet is echt aan het stinken hoor ...
Toen was er nog sprake van een duidelijke voorstand van breedband internet.
7 jaar later zijn we van +50 naar -100 gegaan bij wijze van spreken.
En uiteraard interesseert hen dit geen bal wat wij hier vertellen. Zoals de trend nu tegenwoordig is, moeten enkel maar de aandeelhouders tevreden gesteld worden.
De klanten zullen hiervoor wel betalen, en Telenet bijlenen als het nodig is.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Ze hebben de petitie van geendatalimiet.be (toch 60.000 "handtekeningen") ook smalend naast zich gelegd, dus ik vermoed dat ze niet wakker liggen van een honderd-tal (?) mensen op een forum...Zambo schreef:Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
in der tijd dat we 1 gsm operator hadden profiteerde deze ook met hoge prijzen.
toen we een 2de operator hadden met lagere prijzen zakte de 1qste ook zijn prijzen
maar het kwaad was al gebeurd , veel mensen gingen naar de 2de juist omdat de 1ste al lang profiteerde van hun.
dit zal ook zo gaan met telenet eens adsl2 overal verkrijgbaar is.
toen we een 2de operator hadden met lagere prijzen zakte de 1qste ook zijn prijzen
maar het kwaad was al gebeurd , veel mensen gingen naar de 2de juist omdat de 1ste al lang profiteerde van hun.
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk] Bieden EDP en DOMMEL VOIP aan en zo ja heeft er dan iemand goede of minder goede ervaringen mee?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
jammer genoeg zal adsl2 nooit overal beschikbaar zijn, is gewoon te afhankelijk van afstand tot de centrale. vdsl2 heeft wellicht meer toekomst, daarvoor zijn ze al volop ROPjes aan het zettenik000ike schreef:operator hadden met lagere prijzen zakte de 1qste ook zijn prijzen
als je in aanmerking komt voor ADSL2+ van dommel (cityconnect) zou ik niet twijfelen, zal bijna zeker veel goedkoper uitkomen dan VDSL2.eco racer schreef:Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk] Bieden EDP en DOMMEL VOIP aan en zo ja heeft er dan iemand goede of minder goede ervaringen mee?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zet gewoon de stap als je de behoefte hebt... voor VDSL2 commercieel verkrijgbaar is bij andere providers is er waarschijnlijk weeral een jaartje voorbij... dan kan je meteen opzeggen, en heb je ondertussen toch kunnen genieten van een volwaardig product.eco racer schreef:Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk]
Je kan natuurlijk altijd blijven wachten...
snelheid en volume zou op 10 december verhoogt worden, over de prijs ervan wou men niets kwijt, ook zouden ook bestaande telenet klanten[voorwaardelijke vorm] in de loop van 2008 hun oude modems kunnen wisselen voor een proxy3-modem, dewelke theoretish 100 mb/s zou aankunnen. Dit zou m.i. een serieuze mokerslag betekenen voor Belgacom. Heb hen tevens nog eens beleefd gemeld dat ik niet voor de fratsen van KOEN WOUTERS@DAKAR e.a. onozelheden van telenet wil opdraaien. Ik geef ze 3 maanden tijd om orde op zaken te stellen, anders ben ik weg naar EDPNET of DOMMEL, ADSL2+[is normalieter voldoende snel voor mij] wel kl*te van BELGACOM Discovery Line. 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Dat sprookje van die volume verhogingen is al in andere topics ontkracht geweest.eco racer schreef:snelheid en volume zou op 10 december verhoogt worden, over de prijs ervan wou men niets kwijt, ook zouden ook bestaande telenet klanten[voorwaardelijke vorm] in de loop van 2008 hun oude modems kunnen wisselen voor een proxy3-modem, dewelke theoretish 100 mb/s zou aankunnen. Dit zou m.i. een serieuze mokerslag betekenen voor Belgacom. Heb hen tevens nog eens beleefd gemeld dat ik niet voor de fratsen van KOEN WOUTERS@DAKAR e.a. onozelheden van telenet wil opdraaien. Ik geef ze 3 maanden tijd om orde op zaken te stellen, anders ben ik weg naar EDPNET of DOMMEL, ADSL2+[is normalieter voldoende snel voor mij] wel kl*te van BELGACOM Discovery Line.
Dat uw modem 100 mbit aankan, zegt niks over uw daadwerkelijke verbinding. Een gedeelte van mijn lokaal netwerk zit ook op 1 Gbit, dat zegt dus voor de rest niks over uw internet verbinding...
surfen tegen 64kbps of te wel net ietjes sneller dan de vroegere inbelverbinding ... gratis in combinatie met een freephone abonnement (of 1 euro erbij) ...Freekje schreef:En wat houdt FreeSurf in ?
En TN volhard in z'n boosheid
,:
http://forums.telenet.be/showthread.php?t=136994
met als resultaat,:
http://bp3.blogger.com/_RwKYM-U5nng/RvP ... h/lock.png

http://forums.telenet.be/showthread.php?t=136994

met als resultaat,:
http://bp3.blogger.com/_RwKYM-U5nng/RvP ... h/lock.png
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
natuurlijk een slotje Ceurrix...
Het 'Internet' forum op Zita is niet voor telenet problemen.
U kan daar wel terecht voor adsl problemen ---> Gelieve je postings dan wel in het vet te zetten

Het 'Internet' forum op Zita is niet voor telenet problemen.
U kan daar wel terecht voor adsl problemen ---> Gelieve je postings dan wel in het vet te zetten

de koe zegt boe
Yep een slot erop,dan kan hij er niet komen vertellen ,hoe ze hem bij TN weeral mishandeld en vernederd hebben. 
http://www.cartoonstock.com/lowres/rth0519l.jpg

http://www.cartoonstock.com/lowres/rth0519l.jpg
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!