Content dat ik weg ben bij Telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Kriep
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:
Kriep schreef:
Lord Utopia schreef:
cumme schreef:Nog een reden om er niet bij te gaan. Tegen de éne zeggen ze X aantal Gb, bij de ander Y Gb. Weten ze het zelf wel. Ze konden ook gewoon geen getal opgegeven hebben, maar neen nu zetten ze hunzelf voor aap. Voor mij geen e-leven, zeker niet het eerste jaar. Eerst de reactie van de andere gebruikers afwachten.
Zit je liever bij Belgacom/Tele2/Telenet/Belgacom/Scarlet ? :)
Zijt maar zeker...
Bij E-Leven weet je gewoon dat je 10 keer zoveel volume hebt, geen blokkeringen etc. :roll:
Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Kriep schreef:
Lord Utopia schreef:
Kriep schreef:
Lord Utopia schreef:Zit je liever bij Belgacom/Tele2/Telenet/Belgacom/Scarlet ? :)
Zijt maar zeker...
Bij E-Leven weet je gewoon dat je 10 keer zoveel volume hebt, geen blokkeringen etc. :roll:
Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.
En snelheid is dat wel ?

Leer het nu eens, bij het surfen kun je het bijna niet merken, alleen in het downloaden. Als ik nu 6 Mbps krijg, dat zal ik dat niet merken, Telenet gaf paar jaar terug ook maar 5,5. Ik had toen geen problemen met het surfen hoor ;)

Telenet verblindt de goedgelovige mensen, ik denk dat jij er ook voor gevallen bent :roll:
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.
Met wat doet gij uw stoofke branden? :eek:
Kriep
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:
Kriep schreef:
Lord Utopia schreef:
Kriep schreef: Zijt maar zeker...
En snelheid is dat wel ?

Leer het nu eens, bij het surfen kun je het bijna niet merken, alleen in het downloaden. Als ik nu 6 Mbps krijg, dat zal ik dat niet merken, Telenet gaf paar jaar terug ook maar 5,5. Ik had toen geen problemen met het surfen hoor ;)

Telenet verblindt de goedgelovige mensen, ik denk dat jij er ook voor gevallen bent :roll:
Of ik kies gewoon voor een oplossing die mij ligt?

Wat boeit het mij dat ik FUP heb als ik het toch niet gebruik? Mijn internet bolt lekker, ik bel de hele dag gratis naar alle vaste lijnen, ik bel met mijn gsm ook voordelig en ik kan tijdens een tv-avondje kijken naar wat ik wil.

Kwestie van prioriteiten eigenlijk...En ik ben daar heus niet de enige in...
nogChoco schreef:
Kriep schreef:Volume is niet alles in deze wereld...Het zal tijd worden dat mensen op UB dit eindelijk *sigh* een keer gaan inzien.
Met choco trouwens
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Kriep schreef: Of ik kies gewoon voor een oplossing die mij ligt?

Wat boeit het mij dat ik FUP heb als ik het toch niet gebruik? Mijn internet bolt lekker, ik bel de hele dag gratis naar alle vaste lijnen, ik bel met mijn gsm ook voordelig en ik kan tijdens een tv-avondje kijken naar wat ik wil.

Kwestie van prioriteiten eigenlijk...En ik ben daar heus niet de enige in...
nogChoco schreef:
Met choco trouwens
Je klinkt net als die reclame die ze verkopen ;)

Als je toch je internet bijna niet gebruikt, ben je zo af met een 6Mbps abotje voor 19,95 bij EDPnet, betaal je extra per gig aan 1 EUR, de helft goedkoper dan Telenet. Neem je telefonie als VOIP, goedkoper dan Telenet en televisie bij TV vlaanderen? Alles bij elkaar kom je uit op 15 EUR minder dan Telenet :roll:
eco racer
Plus Member
Plus Member

edpnet of dommel adsl nemen ter vervanging van het dure telenet expressnet?
Bijlagen
telenet.gif
(292.06 KiB) 879 keer gedownload
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Telenet vliegt hier ook buiten hoor ... enkel nog wachten op de oplevering van het ADSl signaal en dan briefke op de bus .... aangetekend met ontvangstbewijs ... zodat ik iets extra's in handen heb dat brief effectief weg is ... Telenet is echt aan het stinken hoor ...

Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Zambo schreef:Telenet vliegt hier ook buiten hoor ... enkel nog wachten op de oplevering van het ADSl signaal en dan briefke op de bus .... aangetekend met ontvangstbewijs ... zodat ik iets extra's in handen heb dat brief effectief weg is ... Telenet is echt aan het stinken hoor ...

Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....
Telenet stinkt al een paar jaar van hier. Waar is de glorietijd van de 10 mbit verbindingen van rond de eeuwisseling...
Toen was er nog sprake van een duidelijke voorstand van breedband internet.
7 jaar later zijn we van +50 naar -100 gegaan bij wijze van spreken.

En uiteraard interesseert hen dit geen bal wat wij hier vertellen. Zoals de trend nu tegenwoordig is, moeten enkel maar de aandeelhouders tevreden gesteld worden.
De klanten zullen hiervoor wel betalen, en Telenet bijlenen als het nodig is.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Zambo schreef:Wat ik mij eigenlijk aan het afvragen ben ... lezen die pipo's van Belgacom en Telenet de verschillende fora? .... of interesseert hen dat niet? ....
Ze hebben de petitie van geendatalimiet.be (toch 60.000 "handtekeningen") ook smalend naast zich gelegd, dus ik vermoed dat ze niet wakker liggen van een honderd-tal (?) mensen op een forum... :?
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

in der tijd dat we 1 gsm operator hadden profiteerde deze ook met hoge prijzen.
toen we een 2de operator hadden met lagere prijzen zakte de 1qste ook zijn prijzen
maar het kwaad was al gebeurd , veel mensen gingen naar de 2de juist omdat de 1ste al lang profiteerde van hun.
dit zal ook zo gaan met telenet eens adsl2 overal verkrijgbaar is.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
eco racer
Plus Member
Plus Member

Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk] Bieden EDP en DOMMEL VOIP aan en zo ja heeft er dan iemand goede of minder goede ervaringen mee?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

ik000ike schreef:operator hadden met lagere prijzen zakte de 1qste ook zijn prijzen
maar het kwaad was al gebeurd , veel mensen gingen naar de 2de juist omdat de 1ste al lang profiteerde van hun.
dit zal ook zo gaan met telenet eens adsl2 overal verkrijgbaar is.
jammer genoeg zal adsl2 nooit overal beschikbaar zijn, is gewoon te afhankelijk van afstand tot de centrale. vdsl2 heeft wellicht meer toekomst, daarvoor zijn ze al volop ROPjes aan het zetten
eco racer schreef:Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk] Bieden EDP en DOMMEL VOIP aan en zo ja heeft er dan iemand goede of minder goede ervaringen mee?
als je in aanmerking komt voor ADSL2+ van dommel (cityconnect) zou ik niet twijfelen, zal bijna zeker veel goedkoper uitkomen dan VDSL2.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

eco racer schreef:Belgacom zou VDSL moeten vrijgeven, is het interessant om nog even te wachten of volstaat ADSL2+, ik woon +/- 2 km van de centrale [afstand is naar't schijnt belangrijk]
Zet gewoon de stap als je de behoefte hebt... voor VDSL2 commercieel verkrijgbaar is bij andere providers is er waarschijnlijk weeral een jaartje voorbij... dan kan je meteen opzeggen, en heb je ondertussen toch kunnen genieten van een volwaardig product.

Je kan natuurlijk altijd blijven wachten...
eco racer
Plus Member
Plus Member

snelheid en volume zou op 10 december verhoogt worden, over de prijs ervan wou men niets kwijt, ook zouden ook bestaande telenet klanten[voorwaardelijke vorm] in de loop van 2008 hun oude modems kunnen wisselen voor een proxy3-modem, dewelke theoretish 100 mb/s zou aankunnen. Dit zou m.i. een serieuze mokerslag betekenen voor Belgacom. Heb hen tevens nog eens beleefd gemeld dat ik niet voor de fratsen van KOEN WOUTERS@DAKAR e.a. onozelheden van telenet wil opdraaien. Ik geef ze 3 maanden tijd om orde op zaken te stellen, anders ben ik weg naar EDPNET of DOMMEL, ADSL2+[is normalieter voldoende snel voor mij] wel kl*te van BELGACOM Discovery Line. :evil:
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

eco racer schreef:snelheid en volume zou op 10 december verhoogt worden, over de prijs ervan wou men niets kwijt, ook zouden ook bestaande telenet klanten[voorwaardelijke vorm] in de loop van 2008 hun oude modems kunnen wisselen voor een proxy3-modem, dewelke theoretish 100 mb/s zou aankunnen. Dit zou m.i. een serieuze mokerslag betekenen voor Belgacom. Heb hen tevens nog eens beleefd gemeld dat ik niet voor de fratsen van KOEN WOUTERS@DAKAR e.a. onozelheden van telenet wil opdraaien. Ik geef ze 3 maanden tijd om orde op zaken te stellen, anders ben ik weg naar EDPNET of DOMMEL, ADSL2+[is normalieter voldoende snel voor mij] wel kl*te van BELGACOM Discovery Line. :evil:
Dat sprookje van die volume verhogingen is al in andere topics ontkracht geweest.

Dat uw modem 100 mbit aankan, zegt niks over uw daadwerkelijke verbinding. Een gedeelte van mijn lokaal netwerk zit ook op 1 Gbit, dat zegt dus voor de rest niks over uw internet verbinding...
Freekje
Starter
Starter

En wat houdt FreeSurf in ?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Freekje schreef:En wat houdt FreeSurf in ?
surfen tegen 64kbps of te wel net ietjes sneller dan de vroegere inbelverbinding ... gratis in combinatie met een freephone abonnement (of 1 euro erbij) ...
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

natuurlijk een slotje Ceurrix...

Het 'Internet' forum op Zita is niet voor telenet problemen.

U kan daar wel terecht voor adsl problemen ---> Gelieve je postings dan wel in het vet te zetten

8)
de koe zegt boe
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Yep een slot erop,dan kan hij er niet komen vertellen ,hoe ze hem bij TN weeral mishandeld en vernederd hebben. :P

http://www.cartoonstock.com/lowres/rth0519l.jpg
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”