Bij deze is INDI dus ook van de kaart verdwenen en kan je helemaal niet meer vergelijken dat het goedkoper en beter kan; http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=16678
is dat dan zo ideaal? 10€ voor begot 10 zenders,schandalig duur.SplinterByte schreef:Ik ga iedereen TV Vlaanderen via satelliet aanraden. (was ik al bezig trouwens)
Dat is niet waar via de sateliet kun je veel meer zenders ontvangen, in het Nederlands, engels, duits, frans etc.laurens7 schreef:is dat dan zo ideaal? 10€ voor begot 10 zenders,schandalig duur.SplinterByte schreef:Ik ga iedereen TV Vlaanderen via satelliet aanraden. (was ik al bezig trouwens)
dat is wel waar!,de andere zenders zijn FTA,daarvoor heb je tv vlaanderen niet nodig! (en af en toe schrappen ze nog een paar interessante zenders).En sommige (buitenlandse) zenders kun je decypteren met speciale software.Ik bvb Eurosport, en 2-3 MTV's,maar daarvoor heb je geen tv vlaanderen nodig.dbr schreef:Dat is niet waar via de sateliet kun je veel meer zenders ontvangen, in het Nederlands, engels, duits, frans etc.laurens7 schreef:is dat dan zo ideaal? 10€ voor begot 10 zenders,schandalig duur.SplinterByte schreef:Ik ga iedereen TV Vlaanderen via satelliet aanraden. (was ik al bezig trouwens)
Het is alleen jammer dat de nl-zenders niet in het tv vlaanderen aanbod zitten.(op nl 123 na)
En ze kunnen nog wel wat themakanalen toevoegen.
Maar dan zou het gewoon gratis zijn. Worden VMMa en SBS niet via uw kabelabonnement (een beetje) betaald door Telenet/BelgacomTV/TVVlaanderen... naar gelang hoeveel kijkcijfers? Of is dat puur en puur ontvangst van reclame? Want ik herinner mij dat in het begin SBS moeilijk deed om uitgezonden te worden via TVVlaanderen. Ik zou anders niet weten waarom ze moeilijk zouden doen.dietervanb schreef:Zeg nu zelf : als je de zenders van de VTM groep, samen met VT4 ook via DVB-T zou kunnen ontvangen zoals VRT : hoeveel mensen zouden hun kabelabonnement niet opzeggen.
Is dit nog steeds zo ?Ofloo schreef:'k geloof zelfs dat VTM een exclusiviteitscontract op de kabel heeft als enige Vlaamse commerciële zender, 'k geloof zelfs dat daarom vt4 vanaf Engeland per satelliet om die reden naar België zend.