Mijn contract loopt af bij edpnet tot 8 januari 2008. (aangetekend schrijven gedaan)
Wanneer kan ik bij dommel een order aanvragen?
Ik zou wel graag internet al hebben vanaf 9 januari.
groetjes Benjamin
Overstappen van EDPnet naar Dommel
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat kun je nu al doen, contract downloaden, ondertekenen, opsturen naar Dommel. Doe dit binnen 2 tot 3 weken ofzo.
Ik had er beter aan gedaan, de vragen te stellen,voor ik bestelde en betaalde.Dommel schreef:hoe kan ik mijn huidig adsl abonnement verhuizen naar dommel.com ?
uw adsl abonnement verhuizen is helemaal niet moeilijk! volg deze 4 stappen en u zal zonder enig probleem en downtime kunnen verhuizen naar het dommel.com adsl netwerk:
1. bestel hier uw dommel.com adsl abonnement!
2. nadat u uw adsl abonnement online heeft besteld, zal u binnen het uur via e-mail onze contracten ontvangen, onderteken de 7 pagina's en stuur ze allemaal terug via fax, e-mail of post.
3. vanaf het moment dat wij uw contracten ondertekend hebben ontvangen en verwerkt, zal u van ons een e-mail ontvangen met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
4. vul uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord in uw internetverbinding setup of router in. let wel: zeg uw oude adsl abonnement nog niet op! ongeveer 2 weken nadat wij uw betaling van uw proforma factuur hebben verwerkt, zullen wij u een e-mail sturen met de melding om uw oude adsl abonnement op te zeggen.
u bent vanaf nu online op het dommel.com netwerk: veel plezier met uw snelle adsl connectie!
Maar toen kon ik niet zien wat ik nu zie .
Bij 4. ,stel ik de vraag,:
Moet ik gedurende deze overgangsperiode( 15 dagen wachten + 30 dagen opzegperiode) 2 providers betalen ? ? ?
1 dommerik kan soms meer vragen,dan 1000 slimmerikken kunnen (willen) beantwoorden
1 tje aub
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
^^Vervolg^^
Om zeker te zijn 'ffen bellen,ring........4 min muziek aan 7bfr/min. en een stem die me zegt,: de door u gevraagde persoon is niet aanwezig .....klik
De aanhouder verliest (of was het,wint?) dus opnieuw,ring....... 5 min muziek aan 7bfr/min. en daar was ie.
Ik stelde hem de vraag,en ja het antwoord was positief, de mensen krijgen hun Dommel,maar blijven wel zitten met 1 maand + ?/30 van een maand abonnementsgeld te betalen aan de vorige provider waar hij niets aan heeft.
De vraag was hem blijkbaar nog nooit gesteld.
hij gaf me gelijk met m'n uitleg,maar meer dan gaande van,ik weet het niet, naar,daar kan ik niets aan doen en, zo komen de mensen niet zonder internet te zitten ,kreeg ik niet te horen.
Ik vertelde hem dat ik een 2e abo. had op een ander telnr. en niet zonder internet zou vallen.
Ook dat het mij niet zinde om anderhalve maand opzeg te betalen en er niets aan te hebben.
Hij kon er niets aan doen ,want de activatie was al in gang gezet.
Ik zei hem dat ik eens ging bekijken wat me te doen stond.
Ik zei hem ook ,dat ik niet graag 7bfr/min betaalde om naar muziek te luisteren op een 070 lijn.
Maar m'nheer die 070 lijn kost maar zoveel als een gewoon zonenummer bellen.
Wel ik heb hier voor mij de tarieven en daar staat 0.1750€/min.
Daar,weet ik niks van.
't is misschien het overwegen waard,een gewoon zonenummer te nemen.
Dat kunnen ze hier eens overwegen,nog een goede dag.
Bedankt.
Om zeker te zijn 'ffen bellen,ring........4 min muziek aan 7bfr/min. en een stem die me zegt,: de door u gevraagde persoon is niet aanwezig .....klik
De aanhouder verliest (of was het,wint?) dus opnieuw,ring....... 5 min muziek aan 7bfr/min. en daar was ie.
Ik stelde hem de vraag,en ja het antwoord was positief, de mensen krijgen hun Dommel,maar blijven wel zitten met 1 maand + ?/30 van een maand abonnementsgeld te betalen aan de vorige provider waar hij niets aan heeft.
De vraag was hem blijkbaar nog nooit gesteld.
hij gaf me gelijk met m'n uitleg,maar meer dan gaande van,ik weet het niet, naar,daar kan ik niets aan doen en, zo komen de mensen niet zonder internet te zitten ,kreeg ik niet te horen.
Ik vertelde hem dat ik een 2e abo. had op een ander telnr. en niet zonder internet zou vallen.
Ook dat het mij niet zinde om anderhalve maand opzeg te betalen en er niets aan te hebben.
Hij kon er niets aan doen ,want de activatie was al in gang gezet.
Ik zei hem dat ik eens ging bekijken wat me te doen stond.
Ik zei hem ook ,dat ik niet graag 7bfr/min betaalde om naar muziek te luisteren op een 070 lijn.
Maar m'nheer die 070 lijn kost maar zoveel als een gewoon zonenummer bellen.
Wel ik heb hier voor mij de tarieven en daar staat 0.1750€/min.
Daar,weet ik niks van.
't is misschien het overwegen waard,een gewoon zonenummer te nemen.
Dat kunnen ze hier eens overwegen,nog een goede dag.
Bedankt.
'ffen Edpnet gebeld om te vragen naar de mogelijkheden om mijn abonnement op te zeggen.
Geen probleem ,het kan zelfs per email,ondertekende opzegbrief scannen en mailen.
Djudedju
nog eens effen alles nazien en tot de conclusie komen ,dat het Dommelke op het verkeerde telnr. is aangevraagd.
Terug dommel gebeld en had gelukkig de zelfde van een paar uurtjes geleden aan de lijn.
Heb hem uitlegd dat het bestelde, op een verkeerd telnr. werd gezet en vroeg de transfer naar mijn andere telefoonnummer.
Als ik dit effen mailde, dan konden ze dit wel regelen mits betaling van .....wisten ze nog niet,ze zullen het mailen.
Mail is weg en ticket al ontvangen
Wel,ze zijn toch wat rapper dan TN met hun anwoordjes.
Geen probleem ,het kan zelfs per email,ondertekende opzegbrief scannen en mailen.
Djudedju
nog eens effen alles nazien en tot de conclusie komen ,dat het Dommelke op het verkeerde telnr. is aangevraagd.
Terug dommel gebeld en had gelukkig de zelfde van een paar uurtjes geleden aan de lijn.
Heb hem uitlegd dat het bestelde, op een verkeerd telnr. werd gezet en vroeg de transfer naar mijn andere telefoonnummer.
Als ik dit effen mailde, dan konden ze dit wel regelen mits betaling van .....wisten ze nog niet,ze zullen het mailen.
Mail is weg en ticket al ontvangen
Wel,ze zijn toch wat rapper dan TN met hun anwoordjes.