Speedtest.edpnet.be is al 5 minuten aan 't draaien en ik heb nog geen resultaat.
Probeer ik een simple PDFke te bekijken , krijg ik dit :

Hier in regio Leuven is het ook weer van dat ,pagina's laden gaat zeer traag , even een test doen,ben zo terug .cavecat schreef:Ik word er onnozel van op 't moment ...
Speedtest.edpnet.be is al 5 minuten aan 't draaien en ik heb nog geen resultaat.
http://www.userbase.be speed test results:fieldoxide schreef:Hier in regio Leuven is het ook weer van dat ,pagina's laden gaat zeer traag , even een test doen,ben zo terug .cavecat schreef:Ik word er onnozel van op 't moment ...
Dit zijn mijn waarden,ik zit op ongeveer 2800 meter van de centrale ,wat denken jullie hiervan want ik heb totaal geen idee hoe ik dit moet interpreteren .fieldoxide schreef:http://www.userbase.be speed test results:fieldoxide schreef:Hier in regio Leuven is het ook weer van dat ,pagina's laden gaat zeer traag , even een test doen,ben zo terug .cavecat schreef:Ik word er onnozel van op 't moment ...
- Download speed : 488 kbit/s or 61 kbyte/s
- Upload speed : 211 kbit/s or 26 kbyte/s
Sun Nov 25 2007 at 17:32:07 UTC+0100
Wat een mooie ,stabiele ,snelle waardes .
Ik test vrijwel altijd met speedtest.netPatje schreef:Wat ik ook merk is dat jullie klagen dat het trager gaat en dan hier een speedtest doen, de speedtest staat op een EDPnet server dus die zal er volgens mij ook wat last van hebben.
Trouwens ik merk ook dat het bij mij iets trager gaat dan normaal (belgacom), denk dat de Speedtest beter op een neutrale server zou staan ipv op edpnet.
Ik hier ook, sommige momenten perfecte waardes , andere momenten is het huilen met de pet op .nogChoco schreef:Ik test vrijwel altijd met speedtest.netPatje schreef:Wat ik ook merk is dat jullie klagen dat het trager gaat en dan hier een speedtest doen, de speedtest staat op een EDPnet server dus die zal er volgens mij ook wat last van hebben.
Trouwens ik merk ook dat het bij mij iets trager gaat dan normaal (belgacom), denk dat de Speedtest beter op een neutrale server zou staan ipv op edpnet.
zirou schreef:Bij mij hier hetzelfde, alles is traag, toch geeft de speedtest een redelijke uitslag.
Test 1
2813 kbps or 352 KB/sec
223 kbps or 28 KB/sec
Test 2
1309 kbps or 164 KB/sec
295 kbps or 37 KB/sec
Mijn msn wil niet eens aanmelden.... surfen gaat echt heel traag, naar verschillende sites getest overal hetzelfde...
Regio Limburg met 5km afstand.
Heb tot nu toe weinig problemen gehad maar als ik hoor dat er een beetje overal problemen zijn denk ik toch dat ik ergens anders (Dommel of zo) ga proberen.
Ook belachelijk dat er op de site van Edpnet geen goede status staat. Heb wel dit kunnen vinden:
dinsdag 9 oktober 2007, 10.36u. - 10.55u. CET
Er is momenteel een storing in de internetconnectiviteit voor gans België. Herstart u af en toe uw modem/router.
Dan mag ik er toch vanuit gaan dat het na een maand wel opgelost is anders moeten ze wat anders doen dan ADSL leveren....
Dus ben ik nu echt niet tevreden over EDPNET.
Windows en Linux machines zullen wel voor afzonderlijke doelen gebruikt worden. Ik veronderstel:zirou schreef:Ja een windows server voor http maar dan neem ik aan dat de 3 linux servers het makkelijk kunnen overnemen....
Anders is het niet goed ingericht. Als er eentje uitvalt nemen de andere het zo over.
frado schreef:t'Internet ging zojuist helemaal op z'n bek. Niet de eerste keer vandaag
Hier in omgeving Leuven is het ook al weken tijdens de avond en zelfs tijdens de dag zeer traag met momenten,probleem geraakt maar niet opgelost,de centrale is een aantal maanden geleden geupgrated geweest en toen is het even beter geweest maar nu dus zeer slecht terug,en blijkbaar is het niet alleen in het Leuvense.cavecat schreef:Goh :-p bij mij ging het net verbazend goed vooruit vandaag ,tot ong. 21u , dan ging de snelheid opnieuw fors naar beneden.
Heb deze namiddag een torrent binnengetrokken : constant ong. 350/400 Kb/sec
Na 16u : 200 kb/sec
Rond 21 kwam ik nog eens kijken en hing ie tegen 50 kb/sec
Resultaat op de speedtest is nochtans niet zo enorm slecht ...
En wat denk je dat een traceroute is?Siglo schreef:Ik merkte al vandaag dat er een router grondig f*** op was: traceroutes die maar werken na een ping naar een host bvb. Nu ligt de boel er volledig uit en ben ik op mijn backup lijntje bezig...
Ik heb dus wel sync, maar pppoe gaat er af en toe uit