Dommel infoBASE (vragen en hun antwoorden)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

iplf schreef:En ik betaal rond de 14 euro aan Skynet (staat op een skynet factuur)

En ik zit met een ADSL go.

Ben je hier heel erg zeker van? 14€ lijkt me wel erg weinig? Volgens hun eigen website is het nl. 41,75€ !

EDIT: nu xenne het hier onder zegt, samen is dat inderdaad ongeveer 40€ en dan kan het wel kloppen. In dat geval vervangt de 34,95 van Dommel de 26 + 14 in zijn geheel en betaalt u inderdaad minder. Op zich best vreemd dat ze dat zo opsplitsen? Zou dat zijn om de klant te misleiden? :?
Laatst gewijzigd door cloink op 19 nov 2007, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

nooit klant geweest van Belgacom maar het lijkt er op dat ze zijn internet toegang op 2 facturen zetten? vanaf dat u bij dommel bent zal U nog enkel betalen voor uw lijn en telefoonkosten.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lektroluv
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2004, 16:16

Ik ben van plan over te schakelen van telenet naar dommel.
Ik heb nog geen adsl lijn of iets aangevraagd. Ben het nog wat aant bezien.
Maar als ik een adsl lijn aanvraag, moet ik hier dan ook
maandelijks voor betalen. Of zit dit in het abbonement van Dommel inbegrepen?

Kortom zijn de maandelijkse kosten voor bijvoorbeeld netconnect 34.95 euro en niet meer dan dat...
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Lektroluv schreef:Ik ben van plan over te schakelen van telenet naar dommel.
Ik heb nog geen adsl lijn of iets aangevraagd. Ben het nog wat aant bezien.
Maar als ik een adsl lijn aanvraag, moet ik hier dan ook
maandelijks voor betalen. Of zit dit in het abbonement van Dommel inbegrepen?

Kortom zijn de maandelijkse kosten voor bijvoorbeeld netconnect 34.95 euro en niet meer dan dat...


Je moet betalan aan bcom voor de telefoonlijn (classic of discoveryline) _en_ betalen aan Dommel voor de netconnect...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
m0djo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 nov 2007, 23:31

Ge zult moeten zorgen voor een belgacom lijn zoals Discovery tegen 6,85€ per maand. Of ge kunt aan Dommel vragen dat voor u te doen en dan kost het u 13,31€ extra, dus bovenop de 34,95€ abonnementsgeld.
Lektroluv
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2004, 16:16

Je bent dus verplicht de classic of discovery te nemen...
Dan heb je een adsl lijn om te bellen via belgacom en te surfen via een andere provider.

Die 6.85 euro per maand is dan voor de telefonie...

Ik ben nog niet helamaal mee...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lektroluv schreef:Ik ben nog niet helamaal mee...

Je ADSL-signaal gaat via de telefoonlijn. Dus je hebt allereerst een telefoonlijn nodig.

Dat kan momenteel op 2 manieren: of je gaat via Belgacom (Discovery lijn is het goedkoopst indien je niet vaak via die lijn zal bellen), of je kiest voor raw copper (hiermee kan je wel niet bellen, dient louter ter basis voor je ADSL-signaal, kost helaas wel meer dan een Discovery lijn, dus de meerwaarde is ver te zoeken (het signaal zou wel minder gestoord zijn)).

Op deze geactiveerde telefoonlijn (waarvoor je dus maandelijks een bedrag betaalt), vraag je dan aan provider X een ADSL-abonnement aan. Hiervoor betaal je dan nog eens een extra maandelijks bedrag (voor het internet-gebruik, zeg maar).

Momenteel is de goedkoopste oplossing dus een Discovery lijn bij Belgacom (6,85€/maand) + ADSL-abonnement bij een alternatieve provider (bv. EDPnet, Dommel, dxADSL, E-Leven, noem maar op...) + bellen via VoIP.

Let wel: ik heb het nu louter over het ADSL produkt, niet over ADSL2+, VDSL2, etc.
Lektroluv
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2004, 16:16

Ok, maar bovenop deze vaste kost van 6.85 euro komen de kosten van de gesprekken + 0.15€/min extra omdat je discovery hebt...

En bij classic, 17.50 per maand + normale gesprekskosten...
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lektroluv schreef:Ok, maar bovenop deze vaste kost van 6.85 euro komen de kosten van de gesprekken + 0.15€/min extra omdat je discovery hebt...

En bij classic, 17.50 per maand + normale gesprekskosten...

Vandaar dat ik ook zei dat een Discovery lijn enkel het interessantst is als je of

1) slechts sporadisch belt met je vaste lijn
2) gebruik maakt van VoIP voor uitgaande gesprekken
Lektroluv
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 aug 2004, 16:16

Kan je misschien ook even uitleggen wat bedoeld wordt met:
indien u expliciet verkiest geen actieve belgacom telefoonlijn (pstn/analoog of isdn/digitaal) te nemen of te behouden, kan deze aansluiting besteld worden mits een extra maandelijkse kost van 13,31 euro.

Bedoeld Dommel dan dat zij een discovery lijn voor mij zorgen en er 13.31 euro per maand voor vragen, of is dit iets anders?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Waar kan je eigenlijk zien wanneer je lijn opgeleverd wordt ? Ik heb Dommel daar een mailtje voor gestuurd en mijn antwoorde mij dit:

"De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date."

Maar die I heb ik niet ... ik kan bij My Packages eigenlijk op niks drukken.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lektroluv schreef:Bedoeld Dommel dan dat zij een discovery lijn voor mij zorgen en er 13.31 euro per maand voor vragen, of is dit iets anders?

Dat is iets anders, dat is nl. de "raw copper" waarvan hierboven al sprake.

Pluspunt: zuiverder signaal (allicht marginaal)
Minpunt: duurder en je kan er niet mee bellen (toch niet via PSTN)
Conclusie: allicht voor weinigen interessant, tenzij je echt een bloedhekel aan Belgacom hebt... :-D
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Waar kan je eigenlijk zien wanneer je lijn opgeleverd wordt ? Ik heb Dommel daar een mailtje voor gestuurd en mijn antwoorde mij dit:

"De activatiedatum kan u opvolgen via https://crm.schedom-europe.net >> my packages
>> I >> expected activation date."

Maar die I heb ik niet ... ik kan bij My Packages eigenlijk op niks drukken.

Het is nochthans daar dat het moet ja. Ik zit ook te wachten en heb weldegelijk dat I'tje. Contract al ondertekend aan hen bezorgd?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

cloink schreef:Het is nochthans daar dat het moet ja. Ik zit ook te wachten en heb weldegelijk dat I'tje. Contract al ondertekend aan hen bezorgd?


contract is vorige vrijdag al doorgefaxt en staat bij mijn info op "yes", eerste factuur staat ook al op payed. Het administratieve langst mijn kant is toch al in orde.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Tja, dan best contact opnemen I guess, hier werkt dat prima:

Afbeelding

Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Het zal er misschien mee te maken hebben dat het een cityconnect abonnement is. Ik heb er reeds een ticket voor geopend.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ditCh schreef:Het zal er misschien mee te maken hebben dat het een cityconnect abonnement is. Ik heb er reeds een ticket voor geopend.


De activaties van cityconnect starten pas vanaf 15 december
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

xenne schreef:
ditCh schreef:Het zal er misschien mee te maken hebben dat het een cityconnect abonnement is. Ik heb er reeds een ticket voor geopend.


De activaties van cityconnect starten pas vanaf 15 december


Excuseer ? Vanwaar komt die info opeens ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ditCh schreef:
xenne schreef:
ditCh schreef:Het zal er misschien mee te maken hebben dat het een cityconnect abonnement is. Ik heb er reeds een ticket voor geopend.


De activaties van cityconnect starten pas vanaf 15 december


Excuseer ? Vanwaar komt die info opeens ?

de vraag is gesteld geweest aan dommel en gepost in het algeme cityconnect topic

Ik heb zonet gebeld met de Dommel helpdesk en zij vertelden me volgende dingen:

- De activaties starten pas vanaf 15 december, ook voor mensen die reeds 15 nov bestelden. De andere activaties gebeuren dan in batches, first come, first serve.

- Naderhand rekenen ze op een 2 tot 20 d tijd voor activatie.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Aaarf ... ook wel lame, dus in feite is hun infrastructuur nog helemaal niet klaar om aansluitingen te doen. Pfff ... ik moet voor eind december mijn Chello opzeggen of ik ben gefuckt.

Bah bah bah
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

mijn 2 packages zijn active ( betaald&ontvangen )
maar bij de general info staat :

status : we have not yet received a signed copy of the contract
expected activation date : to be determined

dus ik betaal voor lucht ?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ja omdat ze jouw contract nog niet hebben. Dus snel doorfaxen of emailen
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested

ze zijn aan het meelezen !
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Freekje schreef:status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested

ze zijn aan het meelezen !
Of jij bent ongeduldig?
Freekje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2007, 16:07

en wat heeft dat met ongeduldigheid te maken ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Freekje schreef:en wat heeft dat met ongeduldigheid te maken ?

morgen zal er een datum voor activatie staan, ik schat binnen de 7-10 dagen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Over ongeduldigheid gesproken, ik word het stilaan... :-(

expected activation date : 26/11/2007 (14.00u - 18.00u)
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:Over ongeduldigheid gesproken, ik word het stilaan... :x

expected activation date : 26/11/2007 (14.00u - 18.00u)
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
't zal voor vandaag niet meer zijn dan cloink. morgen zal het wel marcheren, komt regelmatig eens voor... is fout van belgacom :oops: op de moment dat het actief is krijg je sobieso mail van dommel met je login gegevens etc
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

xenne schreef:is fout van belgacom

I know, ze zullen een beetje voorrang geven aan hun eigen klanten I guess. :| Ben gewoon beu om diene modem hier te zien knipperen elke avond dat ik thuis kom (heb nog een hele boel "to download" in de pipeline zitten en mijne limiet bij Telenet is er al door voor deze maand (uiteraard)). :oops:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Same hier , modem al installed en zelfs men login en passwoord al eringebakken en al en nog niks

I'm expected 28/11 tssn 14 en 18 H ;)
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

status : the adsl signal is installed and operational
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network

:-D en :x tegelijk dus... Zal het wel uitpluizen als ik thuis ben, maar ik hoop werkelijk dat ik niet te ver van de centrale zit om een stabiele verbinding te verkrijgen... :?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:
status : the adsl signal is installed and operational
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network

:-D en :x tegelijk dus... Zal het wel uitpluizen als ik thuis ben, maar ik hoop werkelijk dat ik niet te ver van de centrale zit om een stabiele verbinding te verkrijgen... :?
proficiat én succes gewenst
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Modem reset en 't was in orde. Posting vanop Dommel as we speak. :-D
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
Dommel schreef:hoe kan ik mijn huidig adsl abonnement verhuizen naar dommel.com ?
uw adsl abonnement verhuizen is helemaal niet moeilijk! volg deze 4 stappen en u zal zonder enig probleem en downtime kunnen verhuizen naar het dommel.com adsl netwerk:

1. bestel hier uw dommel.com adsl abonnement!
2. nadat u uw adsl abonnement online heeft besteld, zal u binnen het uur via e-mail onze contracten ontvangen, onderteken de 7 pagina's en stuur ze allemaal terug via fax, e-mail of post.
3. vanaf het moment dat wij uw contracten ondertekend hebben ontvangen en verwerkt, zal u van ons een e-mail ontvangen met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
4. vul uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord in uw internetverbinding setup of router in. let wel: zeg uw oude adsl abonnement nog niet op! ongeveer 2 weken nadat wij uw betaling van uw proforma factuur hebben verwerkt, zullen wij u een e-mail sturen met de melding om uw oude adsl abonnement op te zeggen.

u bent vanaf nu online op het dommel.com netwerk: veel plezier met uw snelle adsl connectie!


Ik had er beter aan gedaan, de vragen te stellen,voor ik bestelde en betaalde.
Maar toen kon ik niet zien wat ik nu zie .
Bij 4. ,stel ik de vraag,:
Moet ik gedurende deze overgangsperiode( 15 dagen wachten + 30 dagen opzegperiode) 2 providers betalen ? ? ?

1 dommerik kan soms meer vragen,dan 1000 slimmerikken kunnen (willen) beantwoorden :smash2:

1 :twisted: tje aub
vervolg,:
ceurrrix schreef:
Om zeker te zijn 'ffen bellen,ring........4 min muziek aan 7bfr/min. en een stem die me zegt,: de door u gevraagde persoon is niet aanwezig .....klik
De aanhouder verliest (of was het,wint?) dus opnieuw,ring....... 5 min muziek aan 7bfr/min. en daar was ie.

Ik stelde hem de vraag,en ja het antwoord was positief, de mensen krijgen hun Dommel,maar blijven wel zitten met 1 maand + ?/30 van een maand abonnementsgeld te betalen aan de vorige provider waarvoor hij niets in de plaats krigt.

De vraag was hem blijkbaar nog nooit gesteld.
hij gaf me gelijk met m'n uitleg,maar meer dan gaande van,ik weet het niet, naar,daar kan ik niets aan doen en, zo komen de mensen niet zonder internet te zitten ,kreeg ik niet te horen.
Ik vertelde hem dat ik een 2e abo. had op een ander telnr. en niet zonder internet zou vallen.
Ook dat het mij niet zinde om anderhalve maand opzeg te betalen en er niets aan te hebben.
Op zijn minst zou men de klant op de hoogte mogen brengen van deze gang van zaken.

Dommel zou een z"n minst mogen uitkijken naar een manier om over te stappen zonder dat zijn mogelijke klanten 1 tot 2 maand abonnementsgeld moeten betalen waar ze geen kilobit voor krijgen.

Hij kon er niets aan doen ,want de activatie was al in gang gezet.

Ik zei hem dat ik eens ging bekijken wat me te doen stond.

Ik zei hem ook ,dat ik niet graag 7bfr/min betaalde om naar muziek te luisteren op een 070 lijn.
Maar m'nheer die 070 lijn kost maar zoveel als een gewoon zonenummer bellen.
Wel ik heb hier voor mij de tarieven en daar staat 0.1750€/min.
Daar,weet ik niks van.
't is misschien het overwegen waard,een gewoon zonenummer te nemen.
Dat kunnen ze hier eens overwegen,nog een goede dag.
Bedankt.
Ben vergeten te vragen,waarom er moet gewacht worden om op te zeggen
vervolg
ceurrrix schreef:'ffen Edpnet gebeld om te vragen naar de mogelijkheden om mijn abonnement op te zeggen.
Geen probleem ,het kan zelfs per email,ondertekende opzegbrief scannen en mailen.

Djudedju :bang:


























nog eens effen alles nazien en tot de conclusie komen ,dat het Dommelke op het verkeerde telnr. is aangevraagd.
Terug dommel gebeld en had gelukkig de zelfde van een paar uurtjes geleden aan de lijn.
Heb hem uitlegd dat het bestelde, op een verkeerd telnr. werd gezet en vroeg de transfer naar mijn andere telefoonnummer.

Als ik dit effen mailde, dan konden ze dit wel regelen mits betaling van .....wisten ze nog niet,ze zullen het mailen. :nana:

:help:

Mail is weg en ticket al ontvangen

Wel,ze zijn toch wat rapper dan TN met hun anwoordjes. :worship:
Ik voel me wel een beetje gepakt en nog wat van alles dat nie goe is,:
als ze zo beginnen,zal ik er een paar :twisted: tjes moeten bij betrekken.

3 :twisted: tjes aub met U zonder UI :P
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb eergisteren mijn contract doorgefaxed , maar heb ook nog steeds de melding , geen contract ontvangen.

De betaling is wel al doorgeraakt precies via homebanking.

Heb nu dus nog maar eens mijn contract gemailed via ingescande jpg's, hopenlijk vinden ze het nu terug.

Dommel wist mij te vertellen dat de moment dat zij mijn adsl activeren ik geen verbinding meer kan maken met mijn huidige provider scarlet.

Dus moet ik dan aan een kennis vragen om in mijn mail te kijken wat mijn login gegevens zijn op de moment dat ze activeren?

Want ik zal thuis dus niet meer op internet kunnen :)
tarzan1990
Plus Member
Plus Member
Berichten: 131
Lid geworden op: 07 aug 2005, 19:07
Contacteer:

toch maar blijven proberen je internet verbinding met scarlet, ik heb toch voor de zekerheid alles (contracten) per post doorgestuurd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

smoke2000 schreef:Ik heb eergisteren mijn contract doorgefaxed , maar heb ook nog steeds de melding , geen contract ontvangen.


het verwerken van het contract kan wel even duren. ik mijn geval 5 werkdagen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Berichten: 687
Lid geworden op: 26 feb 2004, 06:57
Locatie: Temse

ceurrrix schreef:
Djudedju :bang:
nog eens effen alles nazien en tot de conclusie komen ,dat het Dommelke op het verkeerde telnr. is aangevraagd.
Terug dommel gebeld en had gelukkig de zelfde van een paar uurtjes geleden aan de lijn.
Heb hem uitlegd dat het bestelde, op een verkeerd telnr. werd gezet en vroeg de transfer naar mijn andere telefoonnummer.

Als ik dit effen mailde, dan konden ze dit wel regelen mits betaling van .....wisten ze nog niet,ze zullen het mailen. :nana:

:help:

Mail is weg en ticket al ontvangen

Wel,ze zijn toch wat rapper dan TN met hun anwoordjes. :worship:
De verstuurde mail schreef:Geachte ,



Naar aanleiding van het gesprek met uw medewerker ****** de details voor het
overzetten van mijn abonnement + boost,op het telefoonnummer 03 711 ** *1
naar het nummer 03 711 ** *2

Reden ,mijn contract op telnr. 1loopt nog enkele maanden, mijn
contract op telnr. 2 is wel opzegbaar.



Hoogachtend



Op mijn nog niet beantwoord ticket mocht ik nu toevoegen

Op mijn "dslinfo manager"

vind ik,: "expected activation date : 13/12/2007
(14.00u - 18.00u)"

Bij "mijn pakketten" vind ik echter mijn oude telnr. terug

Wanneer wordt dit aangepast ?
Ik las ook,:
"hoe kan ik mijn huidig adsl abonnement verhuizen naar dommel.com ?
uw adsl abonnement verhuizen is helemaal niet moeilijk! volg deze 4 stappen en u zal zonder enig probleem en downtime kunnen verhuizen naar het dommel.com adsl netwerk:

4. vul uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord in uw internetverbinding setup of router in. let wel: zeg uw oude adsl abonnement nog niet op! ongeveer 2 weken nadat wij uw betaling van uw proforma factuur hebben verwerkt, zullen wij u een e-mail sturen met de melding om uw oude adsl abonnement op te zeggen."

Mijn vraag hierop,: Waarom zou ik mijn abonnement niet opzeggen ?
Ik heb een 2e telnr. met internet abonnement en moet,als alles goed gaat,niet vrezen om zonder internet te vallen


Het gaat al minder snel dan eerst gedacht :smash2:
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

voila , ze hebben blijkbaar mijn contract gevonden , heb het nog maar eens ingescanned en via e-mail extra gestuurd.

activatie voorzien voor 20/12/2007 , ik hoop dat alles vlot verloopt, want ik heb net congé die dagen , zou niet zonder internet willen zitten tijdens mijn vakantie.
Ansem
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2007, 11:53

Als je bij Belgacom zit en Belgacom TV hebt, kan je dan overstappen naar Dommel terwijl je nog Belgacom TV kan gebruiken?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”