Toen ik vandaag thuis kwam vond ik een TN factuur in de bus betreffende digitale Televisie. Groot was mijn verbazing om hierop terug te vinden dat ik VRT Net Gemist moest betalen voor de maand december... in november had ik reeds een maand gratis kennismaking VRT Net Gemist gehad 8O
De Net Gemist is echter afkomstig van de actie in samenwerking met de mutualiteiten, en betreft 1 "JAAR" gratis ! (zie http://www.digitalcafe.be/showthread.ph ... ist+gratis )
Ik kan me dus niet van de indruk ontdoen dat TN hier weer bewust klanten aan het bedriegen is in de hoop dat de facturen netjes zullen betaald worden (wie een domiciliering heeft, heeft dus reeds prijs !). Bij deze dus opgelet... heb je ingeschreven op de actie, controleer dan je factuur.
De persoon van de helpdesk (hoe behulpzaam hij ook was) trachte na de nodige correcties (blijkbaar doet men acties zonder dat hun administratief systeem hierop voorzien is ?) me echter het factuur eerst te laten betalen... alsof klanten de bank voor TN zijn. Na een duidelijk njet ging hij nu zorgen dat ik toch niet eerst moest betalen.
En dan vragen sommigen zich af waarom je een grondige hekel hebt aan dergelijk incompetent bedrijf... wel dit is één van de VELE redenen
TN doet het weer: klanten bedriegen (Net Gemist)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer