Telemeter reset terug naar 0

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
slashbot28
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007, 09:13

Mijn buur heeft een probleem met zijn telemeter, deze reset terug naar 0.
Hij heeft per ongeluk zijn abonnement gewijzigd naar net express en daarna teruggekeerd naar zijn oud abonnement of omgekeerd.

De meter staat terug op 0 en er zijn geen extra kosten aangerekend.

Hij heeft dit natuurlijk als eerlijke TELENET gebruiker gemeld aan de helpdesk van Telenet.
Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Eh, dit is al jaar en dag een goedgekend truukje om je telemeter kostenloos te resetten. Op eigen risico natuurlijk... :wink:
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

slashbot28 schreef:Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
Dit is/was een fout, en wordt/werd gebruikt als leechtruk (dit werd door sommigen herhaald om zo de limieten te opzeilen). Maar het zal blijkbaar gedaan vanaf januari.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

kUmbro schreef:
slashbot28 schreef:Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
Dit is/was een fout, en wordt/werd gebruikt als leechtruk (dit werd door sommigen herhaald om zo de limieten te opzeilen). Maar het zal blijkbaar gedaan vanaf januari.
zie ook http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7403

ik altijd gegaan gehad zo :wink: niet meer mogelijk vanaf januari? zal best mijne maat inlichten dat hij uitkijkt naar andere provider, want die is nu gewoon van er honderden giga's door te trekken per maand door z'n meter een keer of 3 te resetten :lol:

mvg
xenne (ex-telenet)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
ONjuist... overschakelen van Express naar Turbo is kosteloos en verlengt uw contract NIET, anders zat ik nu niet bij dommel :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
slashbot28
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007, 09:13

Voor mij is dat ook geen probleem want zit ook bij Dommel, maar wou weten of er nog mensen ware die dit probleem voorhebben.

btw de service van Telenet vind ik een dikke 0/100, ze hebben mij eens meer dan 1.5 maand zonder internet gezet terwijl ik hiervoor wel moest betalen.
Blijkbaar was mijn MAC adres van de modem niet meer gekend.
Als ze dit moesten doen bij een groot bedrijf tzou schoon zijn.
Iedereen technisch werkloos :-o
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

slashbot28 schreef:Voor mij is dat ook geen probleem want zit ook bij Dommel, maar wou weten of er nog mensen ware die dit probleem voorhebben.
over welk probleem heb je het?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
slashbot28
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007, 09:13

ik bedoelde het probleem met de telemeter reset
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

slashbot28 schreef:ik bedoelde het probleem met de telemeter reset
is dat een probleem? ik zie het eerder als een goeie zaak dat uw meter op 0 komt als je van abo verandert :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

localhost schreef:
meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.
Het leek me eigenlijk logisch dat je van abonnemtstype veranderde je intekende voor een nieuw jaar in dat abonnement. Bij bvb Tele2 is dat zo, maar bij Telenet niet? Dan snap ik het dat dat een "leechtruc" is ja...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nee, zo is dat bij Telenet niet ;)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

meon schreef:
localhost schreef:
meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.
Het leek me eigenlijk logisch dat je van abonnemtstype veranderde je intekende voor een nieuw jaar in dat abonnement. Bij bvb Tele2 is dat zo, maar bij Telenet niet? Dan snap ik het dat dat een "leechtruc" is ja...
je kan kosteloos van ExpressNet naar TurboNet en omgekeerd. om van ComfortNet naar Express of Turbo te gaan of omgekeerd kost het wél 25euro en dan heb je vermoedelijk wel een jaarcontract aan uw been
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

s/vermoedelijk/zeker en vast
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”