Mijn buur heeft een probleem met zijn telemeter, deze reset terug naar 0.
Hij heeft per ongeluk zijn abonnement gewijzigd naar net express en daarna teruggekeerd naar zijn oud abonnement of omgekeerd.
De meter staat terug op 0 en er zijn geen extra kosten aangerekend.
Hij heeft dit natuurlijk als eerlijke TELENET gebruiker gemeld aan de helpdesk van Telenet.
Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
Telemeter reset terug naar 0
-
- Premium Member
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Dit is/was een fout, en wordt/werd gebruikt als leechtruk (dit werd door sommigen herhaald om zo de limieten te opzeilen). Maar het zal blijkbaar gedaan vanaf januari.slashbot28 schreef:Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
zie ook http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t=7403kUmbro schreef:Dit is/was een fout, en wordt/werd gebruikt als leechtruk (dit werd door sommigen herhaald om zo de limieten te opzeilen). Maar het zal blijkbaar gedaan vanaf januari.slashbot28 schreef:Deze zeggen dat dit een fout is in het systeem en zal opgelost zijn in januari.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak hiervan is?
ik altijd gegaan gehad zo niet meer mogelijk vanaf januari? zal best mijne maat inlichten dat hij uitkijkt naar andere provider, want die is nu gewoon van er honderden giga's door te trekken per maand door z'n meter een keer of 3 te resetten
mvg
xenne (ex-telenet)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ONjuist... overschakelen van Express naar Turbo is kosteloos en verlengt uw contract NIET, anders zat ik nu niet bij dommelmeon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 22 nov 2007, 09:13
Voor mij is dat ook geen probleem want zit ook bij Dommel, maar wou weten of er nog mensen ware die dit probleem voorhebben.
btw de service van Telenet vind ik een dikke 0/100, ze hebben mij eens meer dan 1.5 maand zonder internet gezet terwijl ik hiervoor wel moest betalen.
Blijkbaar was mijn MAC adres van de modem niet meer gekend.
Als ze dit moesten doen bij een groot bedrijf tzou schoon zijn.
Iedereen technisch werkloos
btw de service van Telenet vind ik een dikke 0/100, ze hebben mij eens meer dan 1.5 maand zonder internet gezet terwijl ik hiervoor wel moest betalen.
Blijkbaar was mijn MAC adres van de modem niet meer gekend.
Als ze dit moesten doen bij een groot bedrijf tzou schoon zijn.
Iedereen technisch werkloos
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
over welk probleem heb je het?slashbot28 schreef:Voor mij is dat ook geen probleem want zit ook bij Dommel, maar wou weten of er nog mensen ware die dit probleem voorhebben.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 22 nov 2007, 09:13
ik bedoelde het probleem met de telemeter reset
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
is dat een probleem? ik zie het eerder als een goeie zaak dat uw meter op 0 komt als je van abo verandertslashbot28 schreef:ik bedoelde het probleem met de telemeter reset
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Het leek me eigenlijk logisch dat je van abonnemtstype veranderde je intekende voor een nieuw jaar in dat abonnement. Bij bvb Tele2 is dat zo, maar bij Telenet niet? Dan snap ik het dat dat een "leechtruc" is ja...localhost schreef:Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, zo is dat bij Telenet niet
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je kan kosteloos van ExpressNet naar TurboNet en omgekeerd. om van ComfortNet naar Express of Turbo te gaan of omgekeerd kost het wél 25euro en dan heb je vermoedelijk wel een jaarcontract aan uw beenmeon schreef:Het leek me eigenlijk logisch dat je van abonnemtstype veranderde je intekende voor een nieuw jaar in dat abonnement. Bij bvb Tele2 is dat zo, maar bij Telenet niet? Dan snap ik het dat dat een "leechtruc" is ja...localhost schreef:Ik denk dat je verkeerd geïnformeerd bent, meon.meon schreef:Telkens ge verandert verlengt ge uw abonnement met 1 jaar natuurlijk...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
s/vermoedelijk/zeker en vast
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.