Meter doet raar ...
Ach, dat is maar wat ne mens gewoon is. Zolang hij maar 24 uur duurt loopt ge nog iet of wat in de pas met de maatschappij. Het boekhoudkundig jaar begint ook niet in alle bedrijven op 1 januaridupondje schreef:Nieuwe dag start gelijk om 16u

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Neen ! 1 September bij mijn werkgeverKartouch schreef:Ach, dat is maar wat ne mens gewoon is. Zolang hij maar 24 uur duurt loopt ge nog iet of wat in de pas met de maatschappij. Het boekhoudkundig jaar begint ook niet in alle bedrijven op 1 januaridupondje schreef:Nieuwe dag start gelijk om 16u

Floris Bakker for president!
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Mja ik merk het ook de laatste dagen. Doet me terugdenken aan wat ik voorhad bij Scarlet. Ik hoop dat het hier ook niet begint want dat is een van de redenen waarom ik er ben weggegaan (maar daar was het probleem wel een pak erger en de lijn lag ook regelmatig uit enzo).
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Same here (nu om 19h staat de teller nog op nul ipv ongeveer honderd MB) . Verontrustend ...dupondje schreef:Doet de meter bij jullie ook raar ? Hier loopt hem gelijk continu een dag achter ... En telt gelijk traffiek ook nie te juist
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Mja ik hoop het ook alleszins, maar vermits het juist hetzelfde is als ik bij scarlet had (toen had ik ook dat idee en het was ook effectief zo dat het maar om de dag a 2 dagen meer werd bijgewerkt). En ik maar blij dat het bij edpnet echt zeer regelmatig werd bijgewerkt maarja. We zien wel zeker.
-
- Elite Poster
Zelfde probleem hier .. mijn meter staat maar ingevuld tem 22/11, da's dus trafiek van 2 nachten achterstand.
Tot voor kort werd dit constant ge-update ...
Ik moet wel zeggen dat de gemeten trafiek mij correct lijkt, dus ook maar 50% ivm nachttarief.
Op 19/11 en 20/11 zou ik zogezegd niets verbruikt hebben, wat niet klopt. Nu ga je mij daar normaal niet over horen klagen
maar een aantal jaren geleden is er nog zo'n probleem geweest met de meter van edpnet en dan kreeg je een halve- tot een week later dat trafiek alsnog aangerekend ... zeer vervelend richting eind van de maand en zo ... 
Tot voor kort werd dit constant ge-update ...
Ik moet wel zeggen dat de gemeten trafiek mij correct lijkt, dus ook maar 50% ivm nachttarief.
Op 19/11 en 20/11 zou ik zogezegd niets verbruikt hebben, wat niet klopt. Nu ga je mij daar normaal niet over horen klagen

- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Ik weet uit ervaring (zoals je ook zegt) dat dit er wsl binnen een paar dagen ofwel op die dag bijkomt, of dat het ofwel bij een andere dag wordt bijgeteld. Reken er dus maar niet te veel op dat die trafiek niet aangerekend gaat worden. Ik vind dat trouwens ook vreselijk vervelend omdat de meter toch het instrument is waarmee je factuur wordt berekend vind ik toch dat deze precies zou moeten werken maarja.Sven.VdS schreef:Op 19/11 en 20/11 zou ik zogezegd niets verbruikt hebben, wat niet klopt. Nu ga je mij daar normaal niet over horen klagenmaar een aantal jaren geleden is er nog zo'n probleem geweest met de meter van edpnet en dan kreeg je een halve- tot een week later dat trafiek alsnog aangerekend ... zeer vervelend richting eind van de maand en zo ...
En ik ben bij TN weggegaan voor hunne Indiasche of was het na ne Indische rommelmeter.
Nu begint da hier.
Aléé ik weet nu waarom ik ne Dommel besteld heb
Nu begint da hier.
Aléé ik weet nu waarom ik ne Dommel besteld heb
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =

Ik geloof dat ze,bij een zoektocht over heel de wereld,
alleen in Belgie een paar kaffers gevonden hebben,
die geloofden dat men met Telemeters geen misérie kon krijgen
Vandaar dat men ze enkel in ons landje gebruikt
En dan nog van die goedkope brol uit Ikweetniwaarnistan
alleen in Belgie een paar kaffers gevonden hebben,
die geloofden dat men met Telemeters geen misérie kon krijgen
Vandaar dat men ze enkel in ons landje gebruikt

En dan nog van die goedkope brol uit Ikweetniwaarnistan

Alee z'ebben het precies gefikst,hunne meter loopt terug gelijk met mijne computer