iPhone in belgie

BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

The Phone House praat met Apple over verdeling iPhone

De Britse groep The Phone House praat met Apple over de verdeling van de iPhone in België. Maar volgens een woordvoerster van het bedrijf is The Phone House niet de enigste gesprekspartner. 'Iedereen wil de iPhone hebben', voegt ze eraan toe. In Groot-Brittanië kon het moederbedrijf van The Phone House, Carphone Warehouse, een exclusief akkoord met Apple sluiten om de iPhone te verdelen op de Britse markt. Eerder deze week raakte bekend dat het Britse O2 de iPhone mag verdelen in het VK. Klanten kunnen het toestel vanaf 9 november voor 269 pond (ongeveer 400 euro), in combinatie met een abonnement van minimaal anderhalf jaar en tussen de ca. 35 en 55 euro per maand, gaan aanschaffen. In tegenstelling tot de VS zal de Engelse iPhone alleen verkocht worden in combinatie met bovengenoemde abonnementen.

Bron: Express.be

Op hun site staat dat de bron tijd.be is maar vind het daar niet.
Please help, looking for a way to get rich and fast
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

koppelverkoop of simlock mag nog steeds niet in belgie denk ik.
Hoe gaat Apple dat oplossen? Volgens mij gaan we geen iPhone krijgen in belgie.
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Ik heb het toestel sinds 2 weken in gebruik. Alle verwachtingen overtroffen. Het werkt geweldig. Ik heb het toestel mee laten nemen door een vriend van me. 399 dollar - 285 euro en vervolgens zelf de simlock verwijdert.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Maar in België moet je de simlock niet zelf verwijderen :-D . Het is zoiezo verboden :-o . Waarschijnlijk gaan er massaal iphones vanuit belgie naar het buitenland gaan.
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

In Belgie is het toestel voorlopig nog niet te koop. De prijs zal vele malen hoger liggen waar ik voor het toestel heb aangeschaft.

Zal nog zeker 6 a 7 maanden duuren voordat het toestel in Belgie komt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

jvd1971 schreef:Ik heb het toestel sinds 2 weken in gebruik. Alle verwachtingen overtroffen. Het werkt geweldig. Ik heb het toestel mee laten nemen door een vriend van me. 399 dollar - 285 euro en vervolgens zelf de simlock verwijdert.


En ondertussen de grote iPhone update uitgevoerd ? Vast nog niet ... want anders is em weer locked ;)
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 08 okt 2007, 08:40, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

ChelloExtremer schreef:koppelverkoop of simlock mag nog steeds niet in belgie denk ik.
Hoe gaat Apple dat oplossen? Volgens mij gaan we geen iPhone krijgen in belgie.
Ah daarom dat we hier in België geen GSM kunnen kopen aan 2 EUR met een 2-jaars abonnement van een provider :-)
Als ik dat allemaal zo zie in Zwitserland of zelfs Nederland...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

ljd schreef:Maar in België moet je de simlock niet zelf verwijderen :-D . Het is zoiezo verboden :-o . Waarschijnlijk gaan er massaal iphones vanuit belgie naar het buitenland gaan.


dat is het net. Apple is niet dom ... als ze de iphone echt locked willen houden zullen we waarschijnlijk geen officiele iphone in belgie krijgen.
Tenzij ze de wet weten te omzeilen natuurlijk ... (zou een iphone die gelocked it voor alle belgische netwerken (maar dus niet int'l netwerken) legaal zijn?)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Ken schreef:
ChelloExtremer schreef:koppelverkoop of simlock mag nog steeds niet in belgie denk ik.
Hoe gaat Apple dat oplossen? Volgens mij gaan we geen iPhone krijgen in belgie.
Ah daarom dat we hier in België geen GSM kunnen kopen aan 2 EUR met een 2-jaars abonnement van een provider :-)
Als ik dat allemaal zo zie in Zwitserland of zelfs Nederland...


Ondanks die aanlokkende reclame, ben ik toch wel blij dat koppelverkoop in België verboden is. Anders worden je producten aangesmeerd bij de banken en verzekeringsagenten die je niet wenst of die goedkoper en beter zijn bij de andere. Wees blij dat we voor 1 keer een goede wetgeving hebben in dit landje. (perfect bestaat niet, maar toch wel goed)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ken schreef:Ah daarom dat we hier in België geen GSM kunnen kopen aan 2 EUR met een 2-jaars abonnement van een provider :-)
Als ik dat allemaal zo zie in Zwitserland of zelfs Nederland...


Maar als je het uitrekent ben je duurder af in NL door zo'n formule. Je moet de berekeningen en discussie op tweakers daar maar eens over raadplegen.

Zoals Zambo zegt, wees blij dat koppelverkoop hier verboden is (behalve voor Digitale TV).
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

ChelloExtremer schreef:Volgens mij gaan we geen iPhone krijgen in belgie.


Blijkbaar wel: er is al een wedstrijd (sinds vandaag, denk ik) in het Nieuwsblad waarbij je een iPhone kan winnen (als eerste in Europa :roll: ).
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

deej schreef:
Ken schreef:Ah daarom dat we hier in België geen GSM kunnen kopen aan 2 EUR met een 2-jaars abonnement van een provider :-)
Als ik dat allemaal zo zie in Zwitserland of zelfs Nederland...


Maar als je het uitrekent ben je duurder af in NL door zo'n formule. Je moet de berekeningen en discussie op tweakers daar maar eens over raadplegen.

Zoals Zambo zegt, wees blij dat koppelverkoop hier verboden is (behalve voor Digitale TV).

Ik ben zeker blij. Nu wordt er concurrentie geleverd op gsm niveau en op abo niveau. Dat is voordeliger voor de consument lijkt mij, anders is dat enkel op de combinatie. Daarom dat ik ook niet zo een voordeel zie in die triple play toestanden.
Please help, looking for a way to get rich and fast
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Apple verdient niet alleen aan de verkoop van de iPhone, maar vooral aan de gekoppelde abonnementen. Het computerbedrijf deelt fors mee in de verdiensten uit gespreks- en dataverkeer. Volgens Les Echos zou Apple tot dertig procent van de inkomsten opeisen. Zonder verplichte simlock zou die inkomstenbron snel opdrogen.

Ook in de Verenigde Staten ligt de strenge koppeling tussen iPhone en telecomprovider opnieuw onder vuur. Een groep Californische burgers heeft een rechtszaak tegen Apple aangekondigd, waarin zij eisen dat het bedrijf de simlock laat varen. Volgens de eisers zou de Amerikaanse wet burgers het recht geven om een door telecomproviders gesubsidieerde mobiele telefoon na negentig dagen te laten ontdoen van zijn simlock. Of dat ook geldt voor de iPhone is echter de vraag: AT&T geeft geen subsidie op de aankoop van de iPhone.

De eisers stellen ook dat Apple zich schuldig maakt aan illegaal monopoliegedrag door gekraakte of anderszins aangepaste telefoons onbruikbaar te maken en reparatie te weigeren. Een recente update van de iPhonesoftware zorgde er voor dat gehackte toestellen dienst weigeren

bron:www.nu.nl

Dus voorlopig komt dit toestel echt niet Belgie
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

verkopen niet maar ze kunnen hem wel gratis geven :twisted:

mits een betaling van setup fee van 300 euro.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Maglor schreef:
ChelloExtremer schreef:Volgens mij gaan we geen iPhone krijgen in belgie.


Blijkbaar wel: er is al een wedstrijd (sinds vandaag, denk ik) in het Nieuwsblad waarbij je een iPhone kan winnen (als eerste in Europa :roll: ).

inderdaad, ik vroeg mij ook al af hoe ze dat gaan doen met abonnementen.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 102007_006
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Heeft er hier iemand een zo veilig mogelijke manier om een iPhone naar België te halen?

- ik kan hem door een kennis in USA laten meepakken, maar dan riskeren we geprul met de customs
- ofwel laten opsturen, maar zelfde verhaal
- ofwel via http://www.fromus2eu.com/ maar dan komt er weer wat kosten bij
- ofwel via een collega op het werk een Iphone uit UK, maar ik weet niet of die exact hetzelfde zijn?
- ofwel naar duitsland rijden en daar 999€ betalen? http://www.iphoneclub.nl/2880/rechter-b ... duitsland/

Afin. Wie weet er meer over?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Lol je moet goed zot zijn om 999 euro te betalen voor een gsm :roll: . Ik koop dan liever een htc touch.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Een kennis van mij heeft de zijne gewoon gekocht in de USA, ter plekke ge-unlocked en beginnen te gebruiken, en daarna gewoon mee door de douane gestapt. Ze zeiden er niks van.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

999€ is natuurlijk uitgesloten, maar ik denk dat dat wel aardig dicht bij het bedrag dat Apple voor een simfree Iphone zal vragen ...

Pak ongeveer 400€ voor het toestel, en pak dan 24x50€ voor een 2jarig abbonoment, dan zit je aan een totaalprijs van 1600€. Want Apple haalt zijn winst uit dat abbonoment, daar strijken ze 30% van op. Valt dat weg, dan gaan ze die inkomsten ergens anders moeten zoeken...

Zonder die gelockte abbos rendeert de Iphone totaal niet...

Anyway, iemand die nog eens naar de USA gaat binnenkort? :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

selder schreef:Valt dat weg, dan gaan ze die inkomsten ergens anders moeten zoeken...

pardon? de onderdelen van de iphone kosten 200 dollar en de rest is pure winst
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

selder schreef:Heeft er hier iemand een zo veilig mogelijke manier om een iPhone naar België te halen?

- ik kan hem door een kennis in USA laten meepakken, maar dan riskeren we geprul met de customs
- ofwel laten opsturen, maar zelfde verhaal
- ofwel via http://www.fromus2eu.com/ maar dan komt er weer wat kosten bij
- ofwel via een collega op het werk een Iphone uit UK, maar ik weet niet of die exact hetzelfde zijn?
- ofwel naar duitsland rijden en daar 999€ betalen? http://www.iphoneclub.nl/2880/rechter-b ... duitsland/

Afin. Wie weet er meer over?


Kun je dan niet gewoon een locked kopen in Duitsland?
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

hellsnake schreef:
selder schreef:Valt dat weg, dan gaan ze die inkomsten ergens anders moeten zoeken...

pardon? de onderdelen van de iphone kosten 200 dollar en de rest is pure winst


Euh? En de ontwikkelkosten? Onderhoud aan software, nieuwere firmwares? Garantieafhandelingen? Da's allemaal gratis? Mij maakt ge niet wijs dat Apple WINST maakt op de hardware alleen van de Iphone, no way in hell.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

selder schreef:
hellsnake schreef:
selder schreef:Valt dat weg, dan gaan ze die inkomsten ergens anders moeten zoeken...

pardon? de onderdelen van de iphone kosten 200 dollar en de rest is pure winst


Euh? En de ontwikkelkosten? Onderhoud aan software, nieuwere firmwares? Garantieafhandelingen? Da's allemaal gratis? Mij maakt ge niet wijs dat Apple WINST maakt op de hardware alleen van de Iphone, no way in hell.

voor 200 dollar per stuk kan je wel al wat firmware maken.
Wees maar heel zeker dat ze veel winst maken op dat apparaat.
Neem nu dat ze voor de de garantie 50 dollar per apparaat moeten uitgeven, wat zeer ruim genomen is. Dan hebben ze nog altijd 150 dollar winst. En in het begin kostte hij 600 dollar dus dan hadden ze nog dubbel zoveel winst.
De iphone is meer dan een miljoen keer verkocht.
Als we 1.000.000*150=150 miljoen.
Ik ben er redelijk zeker van dat je met dat geld dat apparaatje kan ontwikkelen
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

En eigenlijk is het zelfs niet eens iets spectaculair, .. eigenlijk is het gewoon een telefoon met een touchscreen als toetsenbord, denk er eens over na of je wel zoiets wil, .. nu druk je vaak toetsen zonder te kijken omdat je ze voelt, .. stel dat je alle toetsen moet bekijken alvorens ze in te drukken. Lijkt me niet erg gemakkelijk.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ofloo schreef:En eigenlijk is het zelfs niet eens iets spectaculair, .. eigenlijk is het gewoon een telefoon met een touchscreen als toetsenbord, denk er eens over na of je wel zoiets wil, .. nu druk je vaak toetsen zonder te kijken omdat je ze voelt, .. stel dat je alle toetsen moet bekijken alvorens ze in te drukken. Lijkt me niet erg gemakkelijk.


Da's typisch voor iemand die er nog niet mee gespeeld heeft ... ;)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

selder schreef:Da's typisch voor iemand die er nog niet mee gespeeld heeft ... ;)


Inderdaad :)

Ik wil er trouwens ook graag één :) Maar ik ga het nog even bekijken of ie in België gaat uitkomen :)
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

selder schreef:
Ofloo schreef:En eigenlijk is het zelfs niet eens iets spectaculair, .. eigenlijk is het gewoon een telefoon met een touchscreen als toetsenbord, denk er eens over na of je wel zoiets wil, .. nu druk je vaak toetsen zonder te kijken omdat je ze voelt, .. stel dat je alle toetsen moet bekijken alvorens ze in te drukken. Lijkt me niet erg gemakkelijk.


Da's typisch voor iemand die er nog niet mee gespeeld heeft ... ;)

Kan best zijn, maar ik deel Ofloo zijn mening. De feedback die je krijgt van echte knopjes is echt wel handig in gebruik.. En ik zie zo een groot kwetsbaar scherm niet zitten.
Naast dat het onding veel te duur is, zeker aangezien er al langer goedkopere apparaten zijn die *exact* hetzelfde kunnen.
Meer zelfs, aangezien ze alle software kunnen draaien, niet enkel die die door de fabrikant goedgekeurd is.

Ik zal nog wel eventjes mijn intussen bijna anderhalf jaar oude motorola blijven gebruiken.. Heb wel een nieuw zakje ervoor besteld, want het huidige is al maanden uit elkaar aan't vallen. Nu de plastiek ook in stukjes begint af te brokkelen wordt het wel te erg..

Nog mensen die hoesjes om hun GSM/PDA stoppen als bescherming(tegen krassen, water, tikken van het een of het ander...) ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Arrigi schreef: En ik zie zo een groot kwetsbaar scherm niet zitten.


Kwetsbaar ?

http://uk.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Arrigi schreef:Nog mensen die hoesjes om hun GSM/PDA stoppen als bescherming(tegen krassen, water, tikken van het een of het ander...) ?


Ofcourse. Een plastic shell rond m'n Nokia E65, en m'n palm pda zit ook in een lederen etui. Dingen zijn veel te duur om zomaar in je zak te laten rommelen.

En wat betreft de iPhone - ik pas. Ik heb geen zin in een toestel waar je de boel half moet forceren (unlocken dus) om er iets nuttigs mee te kunnen doen. Volgende firmware update mag je weer herbeginnen. En 1000e neertellen voor een unlocked phone.. je moet maar gek zijn.

(Ja, ik heb er al mee gespeeld met de iPhone - paar collega's op het werk hebben er een. Persoonlijk vind ik het toch net niet zo handig, dat touchscreen. Geld evenwel ook voor HTC/... devices)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 jul 2004, 00:46
Locatie: Lindale, TX
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

ik kom waarschijnlijk niet voor de maand mei terug naar Belgie, ik moet al een Nikon camera meesleuren, een iPhone kan er wel bij, denk ik, eentje dan toch :-D
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

ditCh schreef:
Arrigi schreef: En ik zie zo een groot kwetsbaar scherm niet zitten.


Kwetsbaar ?

http://uk.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8


Nice! Wist ik niet..
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Allemaal goed en wel, maar WAAR haal ik het kreng! Die firmware 1.1.2 intereseert me niet, maar ik moet er eentje hebben met Bootloader lager dan 4.x ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Zie! I was wrong!

Afbeelding
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Slechts 650 euro in Frankrijk: Simlockvrije iPhone in Frankrijk goedkoper dan Duitsland. Tegen dat hij in België verkrijgbaar zal zijn, mss nóg een stuk af :???:
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Net een HTC Touch Cruise besteld, zo te zien goedkoper en alvast beter dan deze Apple... Dat hij er minder sexy uitziet, neem ik er dan maar bij. ;)

(fanboys, gelieve zich te onthouden van commentaar :-D )
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

kUmbro schreef:Slechts 650 euro in Frankrijk: Simlockvrije iPhone in Frankrijk goedkoper dan Duitsland. Tegen dat hij in België verkrijgbaar zal zijn, mss nóg een stuk af :???:
Weliswaar nog steeds met een abonnement van 2 jaar, niet vergeten. De 999 euro in Duitsland is ZONDER abonnement.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

meon schreef:
kUmbro schreef:Slechts 650 euro in Frankrijk: Simlockvrije iPhone in Frankrijk goedkoper dan Duitsland. Tegen dat hij in België verkrijgbaar zal zijn, mss nóg een stuk af :???:
Weliswaar nog steeds met een abonnement van 2 jaar, niet vergeten. De 999 euro in Duitsland is ZONDER abonnement.


Lees eens het artikel helemaal :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

selder schreef:Lees eens het artikel helemaal :)
Heb ik gedaan, en ik heb gelijk.
Met een tweejarig abonnement moeten de Fransen 400 euro voor het toestel neertellen, dat vervolgens voor 100 euro geünlockt kan worden. Na een half jaar is dat zelfs gratis.
Het is niet omdat je mag unlocken dat het abonnement van 2 jaar vervalt eh.

http://iphone.orange.fr/
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

ORLY?

Wat versta jij dan als ze zeggen "Orange gaat de iPhone zonder simlock in Frankrijk voor 650 euro verkopen."? en daarna "Met een tweejarig abonnement moeten de Fransen 400 euro voor het toestel neertellen..."?

Da's toch ZONDER abbo, omdat ze in de zin daarna verwijzen wél verwijzen naar een abbonoment?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

Ofloo schreef:En eigenlijk is het zelfs niet eens iets spectaculair, .. eigenlijk is het gewoon een telefoon met een touchscreen als toetsenbord, denk er eens over na of je wel zoiets wil, .. nu druk je vaak toetsen zonder te kijken omdat je ze voelt, .. stel dat je alle toetsen moet bekijken alvorens ze in te drukken. Lijkt me niet erg gemakkelijk.


Als je er geen Macos op wilt hebben en een minder mooie vormgeving op de koop toe neemt heb je voor minder als die 1000 euro een htc met gps antenne erbij. p3300 ook tomtom als geinstalleerd (zonder kaarten, maar dat kost je slechts eenmalig dataverkeer via bittorrent ofzo)
Het ding zit rond de 500
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”