Te laat betaald

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broekske1
Starter
Starter

Goedenavond,
ik had op 31/10/07 zoals gewoonlijk weer een proformafactuur ontvangen, maar aangezien ik het dan heel erg druk had ben ik die factuur een beetje uit
het oog verloren. Deze moest voor 21/11/07 betaald worden, maar ik heb pas 19/11/07 betaald en nu net op 20/11 staat die nog altijd op onbetaald. Moet ik mij zorgen maken dat ik mijn netconect-account zal verliezen, of zal ik een herinnering krijgen?
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

U zal waarschijnlijk op de zwarte lijst met wanbetalers komen, die natuurlijk raadpleegbaar is door alle providers in belgie, waardoor het héél moeilijk zal worden om nog connectivity thuis te krijgen nadat Dommel eenzijdig het contract verbreekt.

En daarbovenop komen ze nog in uw warm bedje kotsen!!!1
Laatst gewijzigd door selder 20 nov 2007, 23:21, in totaal 1 gewijzigd.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Nu zit je inderdaad erg in de problemen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ze moet tegen de 21ste betaald zijn en ze betaalt de 19e .... waarom zou ze dan wanbetaler zijn?

dommel is gewoon niet zo snel met het updaten van de status op de pagina. maar het kan natuurlijk enige tijd duren eer uw betaling er geraakt.

heb er geen ervaring mee, kan dus niet zeggen of ze uw verbinding gaat onderbreken, misschien best eens bellen om zeker te zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Officieel (en dan hebben we het niet over dommel in het bijzonder) zijn betalingen 3 werkdagen onderweg. In de praktijk kan dat sneller zijn natuurlijk.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Maakt niet uit, ik heb rekeningen al 2 weken te laat betaald :p. Uiteindelijk betaal je wat je gaat gebruiken en niet wat je aan het gebruiken bent. Dus voor de maand november heb je zoiezo al betaald.
Laatst gewijzigd door crapiecorn 20 nov 2007, 23:44, in totaal 1 gewijzigd.
broekske1
Starter
Starter

Ik zou het wel wat overdreven vinden moest ik meteen als wan-betaler aanzien worden en tenslote mijn internet-account verliezen. Het kan iedereen overkomen, dat de betaling er niet op tijd niet de deathline haald. Je zou toch tenminste voor een keer een herinnering moeten krijgen. Ik heb zelf het bewijs dat ik op 19/11 betaald heb en dat is nog voor de vervaldatum bereikt is geweest. Ik heb al nen mail gestuurd naar dommel en ben van plan hen morgen eens te contacteren.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

broekske1 schreef:Ik zou het wel wat overdreven vinden moest ik meteen als wan-betaler aanzien worden en tenslote mijn internet-account verliezen. Het kan iedereen overkomen, dat de betaling er niet op tijd niet de deathline haald. Je zou toch tenminste voor een keer een herinnering moeten krijgen. Ik heb zelf het bewijs dat ik op 19/11 betaald heb en dat is nog voor de vervaldatum bereikt is geweest. Ik heb al nen mail gestuurd naar dommel en ben van plan hen morgen eens te contacteren.
Don't panic, je krijgt nog eerst 3 herinneringen ofzo. 1ste 2de en final. Met 4 dagen tussen ongeveer.
verdickt
Premium Member
Premium Member

Ik krijg bijna altijd een herinnering, meestal krijg ik de eerste mail voor betaling maar deze markeer ik dan als ongelezen.

Natuurlijk vergeet ik die mail dan tot ik opnieuw een herinnering krijg en dan schrijf ik normaal over.

Dus je moet je zeker geen zorgen maken.
Funsize
Member
Member

euhm ik heb is één maand telaat betaald, (zeer krap bij kas op da mmt)
Enkele waarschuwingen ondertussen en de dag na dat ik betaald had, kreeg ik nog mail dat ze me zoude afsluiten als ik niet meteen betaalde.
Sindsdien nix meer over gehoord, dus kzou me niet drukmaken :-)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Indeed je krijgt altijd 2 of meer herinneringen(aka verwittigingen)
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

die due date is altijd een week of 2 te vroeg
maw zelf al betaal je elke maand 2 weken te laat, je verliest nog altijd geen verbinding
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

selder schreef:U zal waarschijnlijk op de zwarte lijst met wanbetalers komen, die natuurlijk raadpleegbaar is door alle providers in belgie, waardoor het héél moeilijk zal worden om nog connectivity thuis te krijgen nadat Dommel eenzijdig het contract verbreekt.

En daarbovenop komen ze nog in uw warm bedje kotsen!!!1
Hahahaha...
broekske1 schreef:Ik zou het wel wat overdreven vinden moest ik meteen als wan-betaler aanzien worden en tenslote mijn internet-account verliezen. Het kan iedereen overkomen, dat de betaling er niet op tijd niet de deathline haald. Je zou toch tenminste voor een keer een herinnering moeten krijgen. Ik heb zelf het bewijs dat ik op 19/11 betaald heb en dat is nog voor de vervaldatum bereikt is geweest. Ik heb al nen mail gestuurd naar dommel en ben van plan hen morgen eens te contacteren.
HAHAHAHAHAHAHA...

selder 1 - 0 broekske1 :lol:
selder
Moderator
Moderator

broekske1 schreef:... deathline ...
De whát? Deathline??? Is dat die grote dikke rode stippellijn aan het eind van de wereld? En als ge daarover stapt dan gaat ge dood???11?! OMGWTFBBQ! hellup!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

selder schreef:
broekske1 schreef:... deathline ...
De whát? Deathline??? Is dat die grote dikke rode stippellijn aan het eind van de wereld? En als ge daarover stapt dan gaat ge dood???11?! OMGWTFBBQ! hellup!
Don't make fun of him, after all, he is only a "broekske" :-)
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Mannekes toch, zo afgeven op een nieuw lid :roll:

Broekske, maak u gewoon geen zorgen, ge hebt op tijd betaald... Val die mensen daar ook niet mee lastig. Volgende week of binnen 2 weken controleren ze op de boekhoud-afdeling de openstaande betalingen (die al een bepaalde termijn verstreken zijn) en dan zit jij daar niet meer tussen. En dan pas zullen ook de herinneringen verstuurd worden (en niet meteen de dag daarna!).
En je account verliezen omwille van dit? Lijkt me héél sterk. Wie zegt trouwens dat de postbode de brief wel bij jou in de bus heeft gestoken? Hij kan deze evengoed thuis in de open haard hebben gegooid omdat hij zijn mazoutfactuur niet kon betalen en toch gratis warmte wou...

Los daarvan, je kan altijd voor elke betaling die binnenkomt een memodatum ingeven... dan kan je dit niet meer vergeten.
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

broekske1 schreef:Deze moest voor 21/11/07 betaald worden, maar ik heb pas 19/11/07 betaald en nu net op 20/11 staat die nog altijd op onbetaald.
Is toch niet te laat dan?

Ze zullen hun geld niet hebben op 21-11, maar het was toch voor 21-11 betaald?
Ik denk niet dat er dus echt een probleem is...
xenne
Elite Poster
Elite Poster

beter domiciliering pakken broekske, dan betaal je 1€ minder ook nog
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

xenne schreef:beter domiciliering pakken broekske, dan betaal je 1€ minder ook nog
Als ik kan opteer ik altijd om de overschrijving zelf te doen... Bij domiciliëring merk je het niet wanneer een betaling per ongeluk 2 keer van de rekening gaat met enige tijd tussen. Als je zelf de overschrijving doet, gaat er gemakkelijker een lampje branden.
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

khsw schreef:Mannekes toch, zo afgeven op een nieuw lid :roll:
Tis eigenlijk waar, men excuses hiervoor broekske :-)
En zoals al gezegd, je moet je geen zorgen maken hoor. De meeste van mijn facturen (internet, elekctricteit, ...) zijn wel eens enkele dagen te laat betaald, en nog nooit problemen gehad. Soms wel nog een herinnering gehad, maar meestal staat daar dan ook bij dat als je ondertussen betaald hebt je de herinnering kan negeren.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

khsw schreef:
xenne schreef:beter domiciliering pakken broekske, dan betaal je 1€ minder ook nog
Als ik kan opteer ik altijd om de overschrijving zelf te doen... Bij domiciliëring merk je het niet wanneer een betaling per ongeluk 2 keer van de rekening gaat met enige tijd tussen. Als je zelf de overschrijving doet, gaat er gemakkelijker een lampje branden.
ik betrouw dommel, telenet heeft me ooit wel 2 keer afgetrokken :oops: enfin, iedereen doet wat hij wil, ik opteer voor domicilitatie omdat ik het anders zou vergeten en de 1€ korting is aardig meegenomen :wink:
selder
Moderator
Moderator

xenne schreef:...telenet heeft me ooit wel 2 keer afgetrokken ...
Hahahahahahahaha!
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Na elkaar?

RESPECKCKTTT !
selder
Moderator
Moderator

cloink schreef:Na elkaar?

RESPECKCKTTT !
roflmaowtfbbqomg
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euhm. Pilletjes uitgewerkt?
Zit! Braaf. Stil. Grrrr.
Rimson
Plus Member
Plus Member

omdat ik eens van email adres gewijzigd ben heb ik ooit ene factuur voor dommel 3 maand te laat betaald ...

zelf nog gene brief of aangetekend schrijven gekregen...

heel relaxed die mannen :)
is dan betaald geweest met een excuses nota van mij bij :) en email adres online aangepast
broekske1
Starter
Starter

Laat maar, de betaling is vandaag toegekomen. Kheb gewoon een herrinering gehad, meer niet. Dus probleem opgelost!!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”