vanaf 10 december enorme toename datalimiet
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
Zou zelfs een pak hoger zijn dan dommel !!!
-
- Pro Member
iemand die ik ken bij telenet.
Het is heet van de naald !
Het is heet van de naald !
-
- Pro Member
had gehoord van iemand die bij telenet werkt.
Heb dan gebeld met fictief adres en mijn voorgedaan dat ik klant wilde worden.
Hij wilde nie zeggen hoeveel toen ik zei dat ik naar dommel zou gaan dat ik het daar zeker wist kreeg ik het volgende als antwoord :
ik mag dit niet zeggen het is een pak meer dan dommel en u zult het zien op het contract die u moet ondertelenen en terugsturen.
Nu denk ik nie dat die vriend ga liegen en als ze het op papier zetten geloof ik het helemaal.
Heb dan gebeld met fictief adres en mijn voorgedaan dat ik klant wilde worden.
Hij wilde nie zeggen hoeveel toen ik zei dat ik naar dommel zou gaan dat ik het daar zeker wist kreeg ik het volgende als antwoord :
ik mag dit niet zeggen het is een pak meer dan dommel en u zult het zien op het contract die u moet ondertelenen en terugsturen.
Nu denk ik nie dat die vriend ga liegen en als ze het op papier zetten geloof ik het helemaal.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Sure, sure... De ene dag zeggen ze in kranten dat hun netwerk de UPC-abonnementen (65Gb) niet aankan in heel België en de andere dag gaan ze Dommel verslaan wat betreft datalimiet (100Gb vanaf 1/12 voor het basisabo (vergelijkbaar met ExpresNet) !)
Volkomen geloofwaardig zeg !
-
- Pro Member
ik weet wel niet of het de vroegere of nieuwe datalimieten zijn van telenet.
Feit is dat er hoe dan ook een verhoging komt !!!!
Feit is dat er hoe dan ook een verhoging komt !!!!
Netconnect Lite = 10gig en wordt 15gig (dacht ik), dus dat zullen ze willen verslaan.cloink schreef:Sure, sure... De ene dag zeggen ze in kranten dat hun netwerk de UPC-abonnementen (65Gb) niet aankan in heel België en de andere dag gaan ze Dommel verslaan wat betreft datalimiet (100Gb vanaf 1/12 voor het basisabo (vergelijkbaar met ExpresNet) !)
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En gaat de prijs dan ook onder de 30€ ?tomg1804 schreef:Netconnect Lite = 10gig en wordt 15gig (dacht ik), dus dat zullen ze willen verslaan.
Nee, er zijn vele ISP's die Telenet nog mogelijks zou kunnen verslaan wat betreft datalimiet, maar nu net Dommel is toch een buitenbeentje hoor.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
We zullen zien op 10 december.
En als het een pak hoger zal zijn dan dommel dan het wel hun lite zijn. Je krijgt nu 20gig !!! Dit is 8gig meer dan bij SKYNET en 5gig meer dan dommel.
En als het een pak hoger zal zijn dan dommel dan het wel hun lite zijn. Je krijgt nu 20gig !!! Dit is 8gig meer dan bij SKYNET en 5gig meer dan dommel.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Standaard Dommel abo is vanaf 1 December 100 Gig, upload is gratis.proxiboyke schreef:vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
Happy Hours van 01.00u. - 13.00u.
En TN gaat beter doen?
Geloof ik niks van.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
we zullen zien hé......... maanden geleden toen ik mijn opzeg gaf hebben ze mij al die DRASTISCHE verbeteringen beloofd tegen het einde van het jaar.... dus niets nieuws onder de zon.
Laatst gewijzigd door xenne 19 nov 2007, 16:46, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
kdenk van nie ljd want ik heb duidelijk om een turbo gevraagd.
We zullen zien.
We zullen zien.
-
- Pro Member
- Bedankt: 17 keer
LMAOPetrikske schreef:
En TN gaat beter doen?
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
-
- Pro Member
het abo die voorzien is voor de upc klanten start ook op 10 descember en heet ook turbo , alleen zijn het betere spec's dan wat de huidige klanten kunnen krijgenproxiboyke schreef:kdenk van nie ljd want ik heb duidelijk om een turbo gevraagd.
We zullen zien.
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Base
- xenne
- Elite Poster
en wanneer gaan ze dat contract opsturen?proxiboyke schreef: ik mag dit niet zeggen het is een pak meer dan dommel en u zult het zien op het contract die u moet ondertelenen en terugsturen.
-
- Plus Member
- Contacteer:
welke datum is vandaag?
1 april
1 april
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als het meer dan Dommel zal zijn, zou het wel iets van een 101 GB moeten zijn, wat ik ten zeertste betwijfel, zelfs voor het Turbo abo
-
- Pro Member
keb wel neergelegd hé !
kheb al telenet.
kheb al telenet.
-
- Pro Member
tja , ze hebben zo iets als office access TURBO ook he ,
alleen kost het wel 275 € plus btw
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Base
-
- Erelid
Dommel heeft wel meer hoorik000ike schreef:tja , ze hebben zo iets als office access TURBO ook he ,
Ongelimiteerd voor hun abopro.
Ik moet hem hier in bijtreden.
Een kameraad van mij werkt bij Telenet.
Er komen 2 veranderingen, namelijk de limieten die sterk omhoog gaan (zelfs fup!)
En ookde snelheid die gaat verhogen.
De snelheid gaat verhogen met een goede reden, ze beginnen met het aanbieden van IP-TV...
Dus ge hebt geen kabelabo meer nodig bij Telenet (of Interkabel....)
Dit gebeurt binnenkort, maar hij kon mij geen datum gegeven.
Ik zit zelf bij Dommel, en als het klopt wat hij mij vertelde, denk ik er toch sterk aan over te stappen...
Er komen 2 veranderingen, namelijk de limieten die sterk omhoog gaan (zelfs fup!)
De snelheid gaat verhogen met een goede reden, ze beginnen met het aanbieden van IP-TV...
Ik zit zelf bij Dommel, en als het klopt wat hij mij vertelde, denk ik er toch sterk aan over te stappen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
proxiboyke schreef:vanaf 10 december zal telenet het datavolume enorm verhogen.
/politieke modus aan
Laten me eerst en vooral zeggen dat we dit voorstel ... euhm .... 'waarderen'. Gezien het huidige klimaat, zou ik toch enige reserve willen maken. Ik denk toch dat we deze bewering met enige scepsis moeten benaderen
/politieke modus uit
.... when hell freezes over
-
- Elite Poster
- Bedankt: 12 keer
Als ze maar kunnen verkopen , dan vertellen ze je alles wa je wil horen .Catullus schreef:Ik moet hem hier in bijtreden.
hij werkt bij Telenet, zit zelfs al jaren bij Evonet en sinds kort op mijn aanraden bij Dommel..dopke schreef:Als ze maar kunnen verkopen , dan vertellen ze je alles wa je wil horen .Catullus schreef:Ik moet hem hier in bijtreden.
dus nix verkopen
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Sja als ze eerst zo moeilijk doen bij UPC dan gaan ze niet ineens zo drastische verandering doen.Catullus schreef:Ik moet hem hier in bijtreden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Shit .... en ik heb net cityconnect aangevraagd om mijn chello extreme te vervangen
Zoals iemand al aanhaalde ... when pigs fly
Zoals iemand al aanhaalde ... when pigs fly
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
beer, vel, soep, heet, zien, geloven .... enzovoort (Op de tonen van Ramses Shaffy's "Zing, vecht, huil ....)
Kan niet zeggen dat ook ik niet zo mijn twijfels heb bij deze hosanna geruchten, maar eerst eens kijken wat voor'n aap uit de mouw van Duco komt gekropen. Ik bedoel maar, een "enorme toename" van 100% betekent dan nog steeds slechts 24gig voor een standaard abo, nee ?
Kan me niet voorstellen dat we terug naar de eerste Pandora-voorwaarden zouden gaan, hoewel een mens mag ook eens dromen, nietwaar. Ben eens benieuwd.
PS : het zou wel op meerdere gebieden een draai van 180 graden zijn, als je nog kan herinneren dat Duco ergens midden dit jaar juichend riep dat volgens experts het Internet in zijn geheel niet sterk genoeg was voor IPTV (wat duidelijke een pak van zijn hartje was, de sloeber).
Kan niet zeggen dat ook ik niet zo mijn twijfels heb bij deze hosanna geruchten, maar eerst eens kijken wat voor'n aap uit de mouw van Duco komt gekropen. Ik bedoel maar, een "enorme toename" van 100% betekent dan nog steeds slechts 24gig voor een standaard abo, nee ?
Kan me niet voorstellen dat we terug naar de eerste Pandora-voorwaarden zouden gaan, hoewel een mens mag ook eens dromen, nietwaar. Ben eens benieuwd.
PS : het zou wel op meerdere gebieden een draai van 180 graden zijn, als je nog kan herinneren dat Duco ergens midden dit jaar juichend riep dat volgens experts het Internet in zijn geheel niet sterk genoeg was voor IPTV (wat duidelijke een pak van zijn hartje was, de sloeber).
- pm
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 7 keer
Hoop echt dat dit waar is dan ga ik eindelijk mss eens waar krijgen voor mijn turbo centen
Als deze limieten echt kloppen en dan de snelheid ook nog naar boven blijf ik zeker bij Telenet.
En sinds 10 december niet meer zo ver is... spanneeeeeend hehe
Een mens kan maar wensen he maar het heeft toch nog nooit zoveel belovend geklonken als sinds korte tijd. En eindelijk is er een datum op geplakt... we shall see he...
Als deze limieten echt kloppen en dan de snelheid ook nog naar boven blijf ik zeker bij Telenet.
En sinds 10 december niet meer zo ver is... spanneeeeeend hehe
Een mens kan maar wensen he maar het heeft toch nog nooit zoveel belovend geklonken als sinds korte tijd. En eindelijk is er een datum op geplakt... we shall see he...
-
- Erelid
Kijk maar de kat uit de boom voorlopig, Dommel zal ook VDSL2 gebruiken, dus mensen die geen genoegen nemen met ADSL bij Dommel, mag wachten op VDSL2 bij Dommel. Tenzij je toekomt met hun nieuwe, verdubbelde limiet
-
- Elite Poster
... tja kijk, ik kan me vergissen, maar was het niet ook vanaf 10 december dat de Chello klanten werden overgezet ?
Mogelijk dat de verandering in kan houden dat de "exclusieve voorwaarden" voor Chello klanten kunnen worden doorgetrokken naar de rest van de users. (pure speculatie van mijn kant)
Mogelijk dat de verandering in kan houden dat de "exclusieve voorwaarden" voor Chello klanten kunnen worden doorgetrokken naar de rest van de users. (pure speculatie van mijn kant)
- xenne
- Elite Poster
zijn ze ook wel beetje verplicht hé.... maar zijn dat dan enorme verbeteringen? en wat met de goedkopere abo's?kaween schreef:Mogelijk dat de verandering in kan houden dat de "exclusieve voorwaarden" voor Chello klanten kunnen worden doorgetrokken naar de rest van de users. (pure speculatie van mijn kant)
-
- Elite Poster
... zie mijn opmerking daarvoor. Een upgrade van 12gig naar 24 mag met 100% ook een "enorme toename" genoemd worden zonder dat je daarvoor zou moeten liegen. Of dat soort abo hetgeen is wat velen onder ons wensen, is een ander paar mouwen natuurlijk.
Wat ik me eerder afvraag : zo'n aboverandering zou een regelrechte oorlogsverklaring naar BGC zijn, een reaktie op zeer korte termijn kan dan niet uitblijven. Dus ja, ik +hoop+ dat er een kern van waarheid in zit.
Wat ik me eerder afvraag : zo'n aboverandering zou een regelrechte oorlogsverklaring naar BGC zijn, een reaktie op zeer korte termijn kan dan niet uitblijven. Dus ja, ik +hoop+ dat er een kern van waarheid in zit.
-
- Erelid
Ja, ook al. Ik denk dat BGC ook dezelfde voorwaarden zal lanceren voor hun abo's, maar dan in januari. Strange...
- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ale, Da zou is tijd worden da ze de is iets aan gingen doen he. Nu ga ik toch effe wachten om mijne dommel te verhuizen in december. Is zien wa telenet uit zijne mouw te schudden heeft.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
idd, daar mag je op rekenen. belgacom en telenet volgen elkaar altijd.Goztow schreef:Pfffffffffffffffff dan mag je verwachten dat BGC hetzelfde doet dezelfde week. Kartelafspraken, iemand?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
When pigs fly, when hell freezes over, when belgium has a government, ... enz
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)