Activatie

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Wat ik me eigenlijk afvraag: hoe komt het dat het zo lang duurt (bij de meeste providers blijkbaar zo'n 2 weken) eer een ADSL-signaal geactiveerd wordt (dus de tijd tussen het ondertekenen van het contract en effectief online kunnen op een reeds bestaande BGC telefoonlijn)?

Is dat niet even een instellinkje aanpassen? Wie/wat vormt hier de bottleneck? :???:
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cloink schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag: hoe komt het dat het zo lang duurt (bij de meeste providers blijkbaar zo'n 2 weken) eer een ADSL-signaal geactiveerd wordt (dus de tijd tussen het ondertekenen van het contract en effectief online kunnen op een reeds bestaande BGC telefoonlijn)?
belgacom moet dat doen en zij zijn traag. als je ADSL bij Belgacom zelf pakt gaat het naar het schijnt wel iets sneller
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

je 'order' komt eerst bij een 'order entry' team, 2 dagen werk, dan wordt er gekeken of je order voldoet aan alle voorwaarden, 2 dagen werk, dan wordt er intern gekeken of alles voorhanden is om je order door te voeren, 2 dagen werk, en dan gaat er een order uit naar belgacom, 2 dagen werk.

Bij Belgacom komt je order eerst bij een 'order 'entry' team, 3 dagen werk, enz...

administratieve rompslomp. Leve de globalisering van alle bedrijven en diensten.

J.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Great. Dus in deze tijd van automatisering is er zelfs in een sector als de deze geen automatisch proces?

*tikt eens zachtjes doch meermaals tegen zijn hoofd*
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”