Ik zou een bestandje willen maken met daarin een aantal e-mail adressen. En vanuit dit bestand zou ik dan een persoonlijke mail willen versturen naar iedereen uit dat bestand maar ik zou willen dat de adressen niet meegestuurd worden.
Hoe doe ik dat het best en vanuit welk programma?
Alvast bedankt voor de reacties
Eddy
e-mail bestand
Eddy, wat voor bestand is dat dan en waarom vanuit dat bestand en niet vanuit een e-mailprogramma?
Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoeling nu juist is maar je kan bv een e-mail naar meerdere mensen sturen zonder dat ze het van mekaar zien door de adressen in het BCC veld te zetten van uw e-mailprogramma.
In die mail kan je toch zo goed als alles meesturen.
Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoeling nu juist is maar je kan bv een e-mail naar meerdere mensen sturen zonder dat ze het van mekaar zien door de adressen in het BCC veld te zetten van uw e-mailprogramma.
In die mail kan je toch zo goed als alles meesturen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
Inderdaad gewoon via emailprogramma alles in BCC zetten. Desnoods iedere persoon opslaan in het adressenboek. Dan kan je een groep/lijst maken en gewoon die groep/lijst in BCC zetten en weg is de email.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik denk dat daar de tricky part komt: als je in elke mail hun voornaam wil zetten à la "Beste XXX" zal je toch mailing-software moeten gebruiken...