GSM programma gezocht voor rekeningen bij te houden

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

Hallo allemaal

Ik maak sinds kort gebruik van outlook 2003 om mijn gsm met mijn computer te synchroniseren heel erg handig! maar nu vroeg ik me af of er een soort mini programmaatje bestaat die je op je gsm kunt installeren waarin je je uitgaven op kunt invullen bv: je gaat winkelen je krijgt je rekening -> typt het bedrag en winkel en datum in het programma in en daarna uploaden op je computer (via outlook) zodat je steeds je rekeningen kunt bijhouden onder de baan (iets zoals exel dus) heel basic maar toch handig lijkt me

ik heb al eens op google gezocht maar vind niks. zijn er trouwens websites die gratis gsm programma's bundeld? net zoiets als de site van de U3 sticks? zal handig zijn :-) (is het mogelijk om u3 programma's op de gsm te installeren?)

THX
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wat jij vraagt is een Microsoft Money-achtig iets. Hmm, geen idee. Tenzij je een windows mobile smartphone hebt dus.
En ivm die U3-programma's: als je je gsm als Mass Storage device kan mounten kan je U3-programma's er op plaatsen, maar het zal zich niet als U3 gedragen (niet automatisch bestanden die toch lokaal weggeschreven zijn verwijderen enz).
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

ja inderdaad zo'n programma zoek ik maar heb een gewone gsm geen smartphone met windows mobil :-(
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Niet echt wat je moest hebben, maar vond het vermeldenswaardig: http://search.techrepublic.com.com/sear ... IDlet.html
Hoe je er zelf een kan maken ;)

//edit: Aha, iets gevonden: http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?p ... 2ME&r=dway
//edit2: en na de payware de open source: http://kaisar-haque.blogspot.com/2007/0 ... sonal.html

Kan het zelf niet uitproberen, m'n Java op m'n gsm is een beetje om zeep. En dat na 2 dagen al :?
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

helemaal wat ik zocht (het gratis opensource programmaatje) nu nog wachten tot de persoon het geoptimaliseerd heeft zodat iets meer mogelijk is :-) maar inmidels ga ik er zeker al gebruik van maken :-)

hoe heb je dit eigenlijk gevonden? want mijn zoekresultaten leverde niet veel op ... bestaan er sites met (open source) programma's voor gsm?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”