Ik heb net bij m'n schoonzusje de pc gaan configureren voor haren internet en e-mail.Ze is ook Skynet adsl gebruiker geworden.
Nu wou ik daar ook ne keer de speedtest gaan uitproberen op jullie site, maar ik kreeg die niet te zien.
Ik open de site www.userbase.be, klik op "Go test your speed", krijg dan de popup, waar ik kan kiezen tussen de gewone start, en de beta.
Wat ik kies, ik krijg een nieuw scherm, met daar een kruisje links boven in de hoek.Duidelijk dat er iets niet is geïnstalleerd om dit te kunnen zien.Maar wat moet er zijn geïnstalleerd???Hoe kan ik die test dan toch zien en uitvoeren?
Thanks
Elrocco
Speedtest niet zichtbaar...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Je hebt de JAVA virtual machine nodig.
Die kan je vinden hier: http://java-virtual-machine.net/download.html
Grtz Siske
Die kan je vinden hier: http://java-virtual-machine.net/download.html
Grtz Siske
Gebruik beter de Java van www.sun.com, vind die persoonlijk beter en denk dat de meeste deze wel zullen gebruiken.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Heatryn,
Niet volledig mee eens, maar ook niet volledig tegen.
Voor de huidige speedtest zou ik adviseren om MS. JVM te gebruiken. Waarom omdat wij ons gebasseerd hebben op de mogelijkheden binnen java 1.1. Die zijn beperkt en zijn niet compatibel met java 2.x, waardoor de uitwerking tussen verschillende jvm's verschillend is.
De meest uitgewerkte bestaat nu voor 1.1. Daarom dat ik die aanraadt.
Waarom ik er niet volledig tegen ben?
Java 2.x biedt véél meer mogelijkheden, maar is daardoor ook een pak trager dan java 1.1. maar die extra mogelijkheden, maken een pak meer functies mogelijk en dus more advanced programs en applets..
Nu,zoals Nukem reeds zij.. die incompatibiliteit en versnippering van jvm's is een hell voor programmers..
Nu hebben wij het voorzien voor 1.1 en binnenkort voorzien we een speedtest versie voor 2.x. vanaf die online is.. zou ik zeggen..mja, gebruik beter 2.x.
Want vanaf dan zal het ms jvm gebruik dalen.. en zullen we silaan de 1.1 versie laten uitsterven.
Niet volledig mee eens, maar ook niet volledig tegen.
Voor de huidige speedtest zou ik adviseren om MS. JVM te gebruiken. Waarom omdat wij ons gebasseerd hebben op de mogelijkheden binnen java 1.1. Die zijn beperkt en zijn niet compatibel met java 2.x, waardoor de uitwerking tussen verschillende jvm's verschillend is.
De meest uitgewerkte bestaat nu voor 1.1. Daarom dat ik die aanraadt.
Waarom ik er niet volledig tegen ben?
Java 2.x biedt véél meer mogelijkheden, maar is daardoor ook een pak trager dan java 1.1. maar die extra mogelijkheden, maken een pak meer functies mogelijk en dus more advanced programs en applets..
Nu,zoals Nukem reeds zij.. die incompatibiliteit en versnippering van jvm's is een hell voor programmers..
Nu hebben wij het voorzien voor 1.1 en binnenkort voorzien we een speedtest versie voor 2.x. vanaf die online is.. zou ik zeggen..mja, gebruik beter 2.x.
Want vanaf dan zal het ms jvm gebruik dalen.. en zullen we silaan de 1.1 versie laten uitsterven.
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb ze beide draaien, en ik moet zeggen dat de MS Virtual Machine een stuk sneller is dan die van Sun. Zowel voor de speedtest als voor de IRC-chatbox op deze site.