Hoe zijn de indrukken tegenwoordig van ScarletOne ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

Shaolin schreef:Ik heb dan even een email verstuurd naar http://www.dx-solutions.be/
en na een uur wist ik reeds wat mijn afstand was, en aan hoeveel mijn snelheid zou "kunnen" bedragen. Van service gesproken.


Heb hetzelfde gedaan, en inderdaad : dat is nog eens service! Zoals jij kreeg ik een uurtje later de afstand, en de mogelijke snelheid. Helemaal iets anders dan Scarlet (trouwens ook de cijfers zijn totaal anders).
En voor de prijs is dx-solutions zeker het overwegen waard!
Joris02
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2007, 16:41

Ik denk dat je ongeveer dezelfde snelheid zal behalen als die bij Scarlet.
Het is toch een reseller die gebruikt maakt van Scarlet.
Maar niets houd je tegen eens informatie te nemen bij de provider
http://www.dx-solutions.be/
Je zal zien wat je als antwoord krijgt.
We zijn benieuwd, maar minder of bij Scarlet zal je waarschijnlijk toch niet hebben, anders staan we stil.
Tinneke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:34

Hallo aan de mannen die in de plaats van Scarlet eventueel overgaan naar
http://www.dx-solutions.be/.
Ik heb even de site bekeken en inderdaad het ziet er zeer aantrekkelijk uit.
Maar ik ben wel van het gedacht van Joris, dat we inderdaad maar de zelfde snelheid zullen behalen als bij Scarlet, als deze natuurlijk werkt met de complete " infrastruktuur " van Scarlet. En dat wil ik niet meer meemaken, zo'n slechte service.
Anderzijds moet ik vaststellen indien het blijft bij die ampere mbps, dat we maandelijks een pakje minder zullen betalen.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Shaolin schreef:Ik heb dan even een email verstuurd naar http://www.dx-solutions.be/
en na een uur wist ik reeds wat mijn afstand was, en aan hoeveel mijn snelheid zou "kunnen" bedragen. Van service gesproken.
en wat was zijn antwoord dan? hoever zitten jullie van centrale?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

xenne schreef:
Shaolin schreef:Ik heb dan even een email verstuurd naar http://www.dx-solutions.be/
en na een uur wist ik reeds wat mijn afstand was, en aan hoeveel mijn snelheid zou "kunnen" bedragen. Van service gesproken.
en wat was zijn antwoord dan? hoever zitten jullie van centrale?


Bij mij kwam dat neer op 2,4 km en een snelheid van 6Mbps. Bij Scarlet vertelden ze me dat ik op meer dan 5Km van een centrale zit. Dat vond ik verdacht ver want ik heb met mijn Scarlet One tot op heden altijd rond de 3,3 Mbps gesurfd. Maar zoals al dikwijls is gebleken : met de Scarlet helpdesk moet je geluk hebben wie je aan de lijn krijgt. :wink:
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Hallo,

Volgens dx zou ik 3.1km ver zitten van de centrale, volgens scarlet 4.8km.
Vroeger surfde ik altijd aan 3.3, maar nu opeens eronderuitgehaald naar een kleine 1 !
Dx vertelde mij zeker geen 6 te mogen verwachten maar toch rond die 3mbps.

Scarlet maakt altijd van die formidabele publiciteit en smijten er maar op los met hun snelheden. Momenteel is dit de slechtste firma in het behalen van de 6 mbps, maar één van de beste om te beloven.
Zouden ze dan niet beter een geloofwaardig produkt aanprijzen met snelheden rond die 3.3 mbps, en iedereen zou kontent zijn.
Laatst gewijzigd door Shaolin 24 okt 2007, 17:37, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Shaolin schreef:Hallo,

Volgens dx zou ik 3.1km ver zitten van de centrale, volgens scarlet 4.8km.
Vroeger surfde ik altijd aan 3.3, maar nu opeens eronderuitgehaald naar een kleine 1 !
Dx vertelde mij zeker geen 6 te mogen verwachten maar toch rond die 3mbps.

Scarlet maakt altijd van die formidabele publiciteit en smijten er maar op los met hun snelheden. Momenteel is dit de slechtste firma in het behalen van de 6 mbps.
Zouden ze dan niet beter een geloofwaardig produkt aanprijzen met snelheden rond die 3.3 mbps, en iedereen zou kontent zijn.
Scarlet is in combinatie met telefonie he, of heb je puur en alleen internet bij hen ?
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Lord Utopia schreef:Scarlet is in combinatie met telefonie he, of heb je puur en alleen internet bij hen ?


Het verbaast me dat niemand eerder deze opmerking maakte. Scarlet stelt heel duidelijk dat het verlagen van het profiel bij grotere afstanden nodig is om de stabiliteit van de telefonie te waarborgen in het Scarlet One Unlimited abonnement. Wanneer men hier naar snelheden en voorwaarden van andere providers verwijst, vergeet men meestal te vermelden dat nog een afzonderlijk Belgacom abonnement nodig is voor het telefoonverkeer. In dat geval heeft de telefonie geen invloed op het internetprofiel. Wanneer Scarlet over meer telefooncentrales zal kunnen beschikken ("Wanneer ?") zullen meer gebruikers van de hogere snelheid gebruik kunnen maken. Uiteraard zou iedereen meer tevreden zijn, mocht bij het afsluiten van een abonnement verwittigd worden hoever men van een centrale zit en welke snelheid men hierdoor zal kunnen halen. Kan de wetgever er niet voor zorgen dat dit door alle providers verplicht wordt vermeld ?
Tinneke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:34

Ik heb ook enkel een adsl ab. lopen bij scarlet.
Mijn telefoon is bij Belgacom.
Ik heb er verschillende jaren kunnen surfen aan 3.3 mbps, en nooit moeite gehad in verband met stabiliteit.
Tot in September dat ik opeens zonder reden naar die 1 werd teruggebracht ( 0.803 mbps )
Streaming video bekijken gaat bijna niet meer.
We zouden dus beter uitkijken naar een provider die enkel internet bezorgt.Ik heb hier al gelezen in de topic dat de fima http://www.dx-solutions.be/ voordelig is, en deze doen eigenlijk geen telefonie bij, maar als zij terug werken met oa. de Scarlet infrastructuur komt dit toch op hetzelfde neer? Want een reseller heeft toch niets van installatie en is volledig afhankelijk van die andere firma?
En wat de topic hierboven betreft, ik ben daar natuurlijk voorstander van, maar zou het nog niet beter zijn dat ze moeten zeggen aan hoeveel je zou kunnen gaan surfen, want afstanden, zeggen voor velen niks.
Laatst gewijzigd door Tinneke 24 okt 2007, 13:59, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Dag,

Ik bezit ook enkel het internet - adsl - bij Scarlet.
Mijn telefoon is afkomstig van bij Belgacom.
Dus geen telefonie van Scarlet en toch zit ik ook op die 1 Mbps.
Wat Scarlet momenteel doet, is eigenlijk zijn klanten beetnemen, want wie haalt nu die fameuze 6 mbps eigenlijk?
Velen halen zelfs de 3.3 niet meer.
En dan heb je die aangroeiende hoop sukkelaars, waaronder ikzelf, die de 1 mbps niet meer halen.
Ik kijk misschien ook beter uit naar een provider die de 6 mbps niet levert, en enkel gaat tot 4 mbps?
En sprinten over het net dat we doen...
Joris02
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2007, 16:41

Werkt Fulladsl met scarlet?
Ik heb inlichtingen genomen bij fulladsl in verband met de snelheid die zij
zouden kunnen aanbieden en kreeg onmiddellijk deze email terug

Geachte,
Bedankt voor uw mededeling.
Dit zal eveneens 1mbps zijn.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Email: [email protected]
Tel: 078/077165
Fax: 078/077166

en ik zit ongeveer zo'n 3 km van de centrale...?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Joris02 schreef:Werkt Fulladsl met scarlet?
Ik heb inlichtingen genomen bij fulladsl in verband met de snelheid die zij
zouden kunnen aanbieden en kreeg onmiddellijk deze email terug

Geachte,
Bedankt voor uw mededeling.
Dit zal eveneens 1mbps zijn.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Email: [email protected]
Tel: 078/077165
Fax: 078/077166

en ik zit ongeveer zo'n 3 km van de centrale...?
Neem eens contact op met EDPnet. Maar 3 km van de centrale en je krijgt maar 1 Mbps ? Dat geloof ik niet, tenzij je lijn zó slecht is. Je kunt minstens 3.3, zelfs 4 halen.
Joris02
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2007, 16:41

Hallo,
Ik zal me ook eens in verbinding stellen met deze provider.
http://www.zdsl.be/
Van wie zou deze een reseller zijn?

En wat betreft epdnet, deze organisatie kan ( wil ) dit helaas niet meedelen, 't zijn wel de slimste...
Zie mail dat ik ontvangen heb :

Geachte,
Jammer genoeg kunnen we de afstand niet nakijken tot de centrale. Deze service, die wel beschikbaar was tot januari 2007, is betalend geworden door Belgacom naar ons toe.
Wij kunnen dit dus niet langer aanbieden en leveren elk order op met de maximum snelheid als aanvraag. Het werkelijk haalbare profiel komt u bijgevolg pas te weten eenmaal de dienst actief. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Alléz ie bied meer snelheid dan scarlet...( enfin meer dan 1 mbps )

Sales Representative
[email protected]
www.edpnet.net
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Joris02 schreef:Hallo,
Ik zal me ook eens in verbinding stellen met deze provider.
http://www.zdsl.be/
Van wie zou deze een reseller zijn?


FullTelecom / Scarlet :)
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Hi,
Sedert Scarlet eigenlijk niets meer van snelheid heeft, en voor mij beneden het nulpunt is gedaald zoek ik dus op mijn " gemakjes " naar een andere provider.
Ik heb ook even naar http://www.zdsl.be gemaild maar kreeg dit terug, dus geen supportdienst zeker ...???
mail :
This is the Postfix program at host gonzo.fulladsl.be.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The Postfix program
<[email protected]>: mail for ZDSL.be loops back to myself

Ik denk zelfs dat het engelsen zijn die dit uitbaten, want mijn email was in het nederlands opgesteld en kreeg een engelstalige terug. (lol)...
We zoeken verder...
jjvk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 sep 2007, 21:37

Joris, al eens kontakt opgenomen met

http://www.freedomnet.be
http://www.nl.adsl.belcenter.com/
http://www.happymany.be/new/nl/ADSL/default.asp

Maar ik weet niet van wie zij afhankelijk zijn?

Ik denk over te gaan naar Telenet, maar weet het eigenlijk nog niet.
Ik zou graag bij Adsl blijven maar toch met een snelheid ietsje meer dan die 1 mbps van Scarlet.
Streamings blijven wel hangen
Joris02
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2007, 16:41

Joris, al eens kontakt opgenomen met
http://www.freedomnet.be
http://www.nl.adsl.belcenter.com/
http://www.happymany.be/new/nl/ADSL/default.asp


Inderdaad vandaag email verstuurd, nog geen verder nieuws ontvangen.
Volgens de speedtest surf ik momenteel aan 0.144MBPS.
Een fameuze topper voor Scarlet.
Tinneke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:34

Dag,

Joris je moet even wachten, eventueel dat er nog goeie eindejaarsakties bij Telenet uitkomen.
WWW.ZDSL.BE heeft ook mijn aandacht getrokken maar die 2 jaar lidmaatschap is er mij teveel aan.
Nu Scarlet niet meer vooruit gaat, en bij mij bijna stilval als ik iets van video bekijk op het net, zal ik me nog even in kontakt stellen met
Dommel, ander netwerk dan deze van Scarlet zeker?
Hopelijk betere snelheid, moet niet veel zijn maar toch ietsje sneller.
Gebruikersavatar
Shaolin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 okt 2007, 17:27

Publiciteitsmail van Scarlet op 29/10/07

sneller surfen, gemiddeld 1,5 keer zo snel als Belgacom ADSL Go (4 Mbps)
het hoogste downloadvolume, meer dan 4 keer zo veel als Belgacom ADSL Go (12 Gb) gratis bellen naar alle vaste lijnen in België.
Bestel nu en betaal - naast andere voordelen - de eerste 6 maanden slechts € 39.95...
Ontdek hier de promotie voor Scarlet One 6 Unlimited...
WIJ ZIJN ECHT DE SNELSTE

Er staat gewoon niet bij dat er geen snelheid is, een heleboel momenteel surft aan 1 mbps, dat de 6 mbps gewoonweg voor 80% niet kan verwezenlijkt worden, en dat uw vraag bij de klantendienst wekenlang onbeantwoord blijft.

Snel zijn ze wel, in het toezenden van de faktuur...
ronnya
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 okt 2007, 14:57
Locatie: 3990 peer

Ik heb ook mails gestuurd naar dx-solutions en academic broadband en volgens beide ben ik 1.95 km van de centrale verwijderd. Ze kunnen beide 6mbps opleveren zeggen ze. Ik heb ze dan ook gevraagd hoe dat kan omdat ze beide afhangen van scarlet. Een heel duidelijk antwoord heb ik niet gehad, maar het kwam er op neer dat het er niets mee te maken had dat scarlet maar 1mbps opleverd dat zij dat dan ook zouden doen. Nogmaals garandeerde ze, via mail, dat ik een 6mbps verbinding zou krijgen. Ik denk dat ik het dan toch maar zal wagen om over te stappen naar dx-solutions. Een discovery lijn van Belgacom (6.85 €), en dan een abo Mobistar at home (10€, 40 uren bellen 7/7, 24/24 naar alle vasten lijnen, met mijn gsm). En maar hopen dat alles in orde komt.
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

ronnya schreef:Ik heb ook mails gestuurd naar dx-solutions en academic broadband en volgens beide ben ik 1.95 km van de centrale verwijderd. Ze kunnen beide 6mbps opleveren zeggen ze. Ik heb ze dan ook gevraagd hoe dat kan omdat ze beide afhangen van scarlet. Een heel duidelijk antwoord heb ik niet gehad, maar het kwam er op neer dat het er niets mee te maken had dat scarlet maar 1mbps opleverd dat zij dat dan ook zouden doen. Nogmaals garandeerde ze, via mail, dat ik een 6mbps verbinding zou krijgen. Ik denk dat ik het dan toch maar zal wagen om over te stappen naar dx-solutions. Een discovery lijn van Belgacom (6.85 €), en dan een abo Mobistar at home (10€, 40 uren bellen 7/7, 24/24 naar alle vasten lijnen, met mijn gsm). En maar hopen dat alles in orde komt.


Dan heb jij geluk gehad dat academic broadband zo snel reageerde. Ik wacht nog steeds op een antwoord op een mail waarin ik voor de 3de keer vroeg wanneer ik 6Mbps ging hebben. Normaal was dit al in April (werd mij de eerste keer verteld).
Flipken
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 okt 2007, 17:47

Hoi,
Jarenlang heb ik altijd mogen surfen de 3.4 mbps en in september gedegradeerd geweest naar 1 mbps ( 0.645 ). Nu surf ik nu al een tijd aan de topsnelheid van 0.446 mbps.
Het gaat met de tijd beter, nu nog wat dalen en ik ga terug mogen mijn inbelmodem aanschakelen.

Dus Scarlet door mij aan niemand aan te prijzen.
Ik kijk uit naar Dommel.
williamjr007
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44

ronnya schreef: Ik denk dat ik het dan toch maar zal wagen om over te stappen naar dx-solutions.


'k Ben ook net overgestapt naar DX-solutions. Ze reageren heel snel op vragen, en voor de prijs moet je't ook niet laten als je't mij vraagt. :wink:
Flipken
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 okt 2007, 17:47

Hallo,

Ik riskeer niet over te stappen naar DX-solutions, het is een reseller van Fulladsl DUS VEEL TE MAKEN MET Scarlet.
Hopelijk heb je wel iets meer dan die verdomde 1 mbps.
Ik kijk even rond en mijn ontslag bij scarlet zend ik op tegen 15 jan.
Ik denk naar Dommel te gaan.
Nog geen enkel resultaat gezien hier op de speedtest van dx.
Inderdaad ze beantwoorden de vragen zeer snel.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ffs, 't is niet omdat Scarlet u verlaagd naar een 1Mb profiel op een afstand van 3 km, dat DX-Solutions dat óók doet.
Flipken
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 okt 2007, 17:47

Hallo,

Ik geloof dat ik overschakel naar dommel.
Snelheid bij Scarlet zonder enige reden naar beneden gehaald tot 1.

Dit stond vandaag op ZDNET : De moeite waard denk ik.

Naast de verbeterde dienst in het Leuvense, verhoogt het bedrijf vanaf december de datalimieten voor alle ADSL-abonnementen. Het goedkoopste product biedt zo vijf gigabyte extra aan. De grootste verschuivingen zitten echter in de Netconnect- en Netconnect Plus-abonnementen. Deze laten vanaf dan respectievelijk honderd en tweehonderd gigabyte verkeer toe.

Tot slot meldt Dommel dat de uitrol van VDSL2+, dat tot honderd Mbps kan halen, op schema zit. Het bedrijf gebruikt hiervoor het netwerk van Belgacom.
jodewee2
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2007, 21:15

haal vlot de 5 Mbps
zmic
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 nov 2007, 14:48
Locatie: Diest

ik gebruik scarlet one nu al bijna een jaar , ik was in begin niet zo tevreden.. vooral over de scarlet box dan, het lukt niet om een webserver te draaien op je pc door die *puup* scarlet box
ik denk wel zodra die 15 maanden op zijn ik ga veranderen van provider
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

zmic schreef:ik gebruik scarlet one nu al bijna een jaar , ik was in begin niet zo tevreden.. vooral over de scarlet box dan, het lukt niet om een webserver te draaien op je pc door die *puup* scarlet box
ik denk wel zodra die 15 maanden op zijn ik ga veranderen van provider


Dit zal eerder aan je eigen "kunnen" liggen dan. gewoon nat translatie toevoegen en je webserver is bereikbaar.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Ik heb ook gevraagd naar de 6 mb. dit is blijkbaar niet mogelijk wegens afstand. Ook gevraagd om de extra kost voor de 4 mb te hebben te laten wegvallen; Was geen probleem voor de helldeskmedewerkster.... Maar wat stelde ik dan nadien vast?? Ik surfte niet meer op 4 mb maar kreeg maar 1 mb.

Dat is wel straf, nieuwe klanten krijgen 6 mb zonder meerprijs, oudere klanten moeten extra betalen om zelfs maar 4 mb te hebben???

Dus echt tevredebn ben ik nu niet meer......
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Je moet vragen om je over te schakelen naar het nieuw abonnement. Je zit dan wel terug voor een jaar vast.
mdma_1980
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2007, 19:43

We zijn een 6-tal maanden klant geweet van Scarlet One.

Bij m'n ouders altijd scarlet gehad en was daar wel tevreden van..

De indrukken van Scarlet One waren echter ronduit rampzalig! :-S

* Continue onbereikbaar via telefoon > box resetten
* Gewoon surfen was ok... Een download van een paar 100 meg downloaden deed echter de verbinding helemaal crashen (sinds de laatste maand) > box resetten
* Er was steeds 6Mbps beloofd bij contact met de HD. Op hun site moest ik echter vernemen dat ik GEEN verhoging zou krijgen..
* Upload was altijd zeer goed, download was max. 320 KB/sec.

>> Ombudsdienst telecom gecontacteerd, en heb dankzij hun zonder vergoeding m'n abo kunnen opzeggen.

We hebben nu een tijdje telenet.. Download bijna 10Mbps reële download, telefoon altijd ok... Enkel de downloadlimiet s*ckt! :-S Mahja.. das iets anders,eh! :-)

grtz
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Geen problemen hier.
Bolt al 1 jaar zonder problemen.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

svermassen schreef:Geen problemen hier.
Bolt al 1 jaar zonder problemen.

Idem hier.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

svermassen schreef:Geen problemen hier.
Bolt al 1 jaar zonder problemen.
Houden zo, dus toch een bewijs dat het aan de lokale binnenhuis bedrading kan liggen bij de users welke klachten hebben.
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Bij bolt het ook wel al enkele jaren, maar onlangs toch enige problemen gehad...

Mensen konden mij niet meer bereiken via de tel... na één toon viel de tel uiteen kreeg de beller een gezoem te horen... Vandaag zijn ze een nieuwe box komen plaatsen, dit een week na mijn klacht. Wel vond ik dat ze eerst stomme vragen stelde... welke telefoon gebruik je?? Nu ik gebruik van in het begin de zelfde tel. ja meneer probeer toch maar eerst een andere foon, bel dan terug probleem zal wel opgelost zijn... Niet dus.. vandaag nieuw boxke gehad en ben weer bereikbaar.

Alleen vind ik dat het veel te lang duurt om de oudere klanten om te schakelen naar het nieuwe lijn profiel van 6 mbps... als je dan belt om die extra kost van 2€ toch al niet meer te betalen krijg je een 1 mb lijntje.. de nieuwe klanten krijgen zonder meer te betalen een 6 megabit lijn... discrimiatie van de oudere klanten zeker???
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

heb 3 weken terug ook gevraad om over te stappen naar de 6mb en zo die extra kost voor extra snelheid niet meer te moeten betalen. een uur later was die extra snelheid weggehaald, en haalde ik nog 0.5 mb, overzetten zou binnen de week gebeuren, maar niks, terug gebeld en daar meldde men me dat ik via mail moet aanvragen om over gezet te worden. en dat ik met de nieuwe voorwaarden moet akkoord gaan, en mijn abonnementsperiode zou met 15 maanden verlengd worden,heb dan ook gezegd dat mijn snelheid weghalen wel kon zonder te mailen, die zetten ze dus opnieuw bij en rekenen weer 2 euro aan hiervoor. direct via mail gevraagd om over te schakelen en gezegd dat ik akkoord ga
sinds 6 december is mijn abonnemtsperiode nu verlengd met 15 maanden (dit was verplicht om te kunnen overschakelen) maar mijn formule is niet verandert en mijn snelheid ook niet. vandaag gebeld, en zeggen ze dat ik een lijn heb die meer dan 4mb moet halen, geen 6mb omdat ik, precies als iedereen, op 2 km van de centrale zit(ik heb hoogstens eens 3mb gehaald) ook zeggen ze dat mijn formule nog niet is overgezet, maar de periode verlengen dat kunnen ze wel. ondertussen staat op mijn nieuwe factuur opnieuw 2 euro extra aangerekend voor snelheid lopende van 6 december tot 6 januari. terwijl die niet wordt aangerekend bij een unlimited abonnement

conclusie, geen andere formule wel nog altijd extra betalen voor snelheid, en weer 15 maanden vast zitten

dit is wat ze doen met vaste klanten, ik ben al klant sinds januari 2005, dus bij de eerste die ze hadden. heb toen alle miseries meegemaakt, en dit begint nu precies opnieuw.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

scarlet unlimited wordt altijd afgesloten voor een contractduur van een jaar. Daarna kan je maandelijks opzeggen. Geen 15 maanden dus.
olifant
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 nov 2007, 20:31
Locatie: brugge

Aangekocht op 06/12/2007 met contractdatum tot 05/03/2009

dus wel 15 maanden


dit is de mail die ik van scarlet ontving vorige maand

U kan als bestaande klant genieten van de nieuwe prijs voor Scarlet ADSL One Unlimited, met name 49,95 euro per maand dus zonder de extra snelheid (excl. eventuele extra kosten).





Er zijn enkele voorwaarden waarmee u rekening dient te houden:


- Uw contract wordt verlengd met een periode van 15 maanden.

- In navolging van de prijswijziging dient u akkoord te gaan met de algemene & specifieke voorwaarden van het Scarlet ADSL Unlimited abonnement. U kan deze nalezen op onze website (www.scarlet.be)


Gelieve ons als antwoord op deze e-mail te bevestigen dat u akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden alvorens wij de nodige wijzigingen in onze systemen aanbrengen.


Met vriendelijke groet,



Afdeling klantenservice
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Scarlet Unlimited != Scarlet one Unlimited. Scarlet One Unlimited zijn idd 15 maanden contracten.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”