Deze printer heeft nog nooit goed gefunctioneerd.
Wanneer ik met een toetsencombinatie op de printer zelf, nl aan/uit-knop en 4x drukken op de annulatietoets, print hij perfect. andere toetsencombinaties doet hij ook perfect.
Wanneer ik deze printer nu installeer op mijn notebook, krijg ik hem van geen kanten aan het printen.
De drivers zijn online gecontroleerd door HP en de laatste versie staat erop.
Soms, maar heel soms, print hij goed, snel, wat ook verwacht mag worden.
Maar normaal: neemt papier, ongeveer een 5cm, en doet dan iets meer. Het proces onderbreken is ook een heel karwei. Tot 2x toe veriwjderen en soms zelf dien ik opnieuw op te starten.
Ik heb hier 2 printers die alletwee hetzelfde doen, en een vriend heeft hetzelfde probleem. deze printer is opgestuurd naar HP maar terug gekomen was hetzelfde probleem aanwezig
HP printer deskjet 450
Is raar; 2 x verkocht en dezelfde problemen + zelfde problemen bij mij.
Zonder aansluiting op pc werkt prima, krijg heml niet aan het werken via usb.
Nu gebruik ik vista en XP; zowel op het ene als het andere werkt niet.
Bij vista kan ik zelfs weinig instellen omdat het venster vliegensvlug verdwijnt
Zonder aansluiting op pc werkt prima, krijg heml niet aan het werken via usb.
Nu gebruik ik vista en XP; zowel op het ene als het andere werkt niet.
Bij vista kan ik zelfs weinig instellen omdat het venster vliegensvlug verdwijnt
Drivers HP voor Vista, eens nazien. 
Men hoort wel meer problemen met drivers onder OS Vista.
Even gezocht zie hier

Men hoort wel meer problemen met drivers onder OS Vista.
Even gezocht zie hier

-
- Elite Poster
bestaat er wel een vista driver voor dat ding?Putheks schreef:de printer op een notebook met XP-home geInstalleerd, printer doet het goed. In Vista krijg ik reeds een foutmelding na enkele seconden
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.