![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Gaan we eens een nieuw record vestigen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
269 is toch indrukwekkender als 37... ook al is die 269 misschien "getrukeerd"meon schreef:Misschien moet ik die counter eens resetten, en terug een écht piekmoment hebben?
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Er is iets vreemds met de registratie, volgens de lijst ben ik niet ingelogd,
terwijl ik dat wel degelijk ben, voor deze gelegenheid zelfs op twee pc's.
Edit:
Oeps!...... stond onzichtbaar![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
terwijl ik dat wel degelijk ben, voor deze gelegenheid zelfs op twee pc's.
Edit:
Oeps!...... stond onzichtbaar
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
dat merk je nu pasVieten schreef:Ik merk wel dat de website nog op zomeruur staat.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Je moet het zelf aanpassen in de instellingen want het forum heeft nog nooit van zomer/winter uur gehoord.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Ah, wist ik niet, moet dus elke keer na omschakeling?hellsnake schreef:dat merk je nu pasVieten schreef:Ik merk wel dat de website nog op zomeruur staat.![]()
Je moet het zelf aanpassen in de instellingen want het forum heeft nog nooit van zomer/winter uur gehoord.
ja, gewoon naar gmt +1 omzetten nu.Vieten schreef:Ah, wist ik niet, moet dus elke keer na omschakeling?hellsnake schreef:dat merk je nu pasVieten schreef:Ik merk wel dat de website nog op zomeruur staat.![]()