snelheid newsserver abominabel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Praetorian schreef:
xenne schreef:
verb schreef:Mja ik heb net mijn 2mbit usenet account naar 5mbit geupgrade en gebruik de Dommel server niet meer, het kostte toch maar 2€/maand meer.
beetje zonde, want vanaf maandag zal je fullspeed kunnen downloaden van de dommel newsserver.
even nagevraagd: iemand die ik ken trekt 2 lijntjes op de news server: zo'n 120 kbs, dag in dag uit. Als dat verdrievoudigd wordt, kom ik nog altijd maar op 6 threads? Reken nog eens de nieuw bij te komen klanten...
tijdens happy hours misschien maar 2, daar buiten zeker 4 lijntjes. dat nu maal 3. zelfs op dit moment haal ik in combinatie met een paar gratis payservers constant mijn max haalbare snelheid. dus voorlopig heb ik mijn abo bij payserver niet verlengd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

xenne schreef:
verb schreef:Mja ik heb net mijn 2mbit usenet account naar 5mbit geupgrade en gebruik de Dommel server niet meer, het kostte toch maar 2€/maand meer.
beetje zonde, want vanaf maandag zal je fullspeed kunnen downloaden van de dommel newsserver.
Eigenlijk wel want met de verhoogde limiet kom ik waarschijnlijk niet meer op mediumband en heb ik zelfs geen payserver meer nodig.
Foert, tis betaald :-D
dreamrocker
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

hedde gij meer chance dan ik bij mij al weken 0 lijntjes
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Vandaag haalde ik tegen de avond met heel veel moeite amper nog 50 kbs. Maar goed dat er nog andere manieren zijn om iets te downloaden. :lol:
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

xenne schreef:
Praetorian schreef:
xenne schreef:
even nagevraagd: iemand die ik ken trekt 2 lijntjes op de news server: zo'n 120 kbs, dag in dag uit. Als dat verdrievoudigd wordt, kom ik nog altijd maar op 6 threads? Reken nog eens de nieuw bij te komen klanten...
tijdens happy hours misschien maar 2, daar buiten zeker 4 lijntjes. dat nu maal 3. zelfs op dit moment haal ik in combinatie met een paar gratis payservers constant mijn max haalbare snelheid. dus voorlopig heb ik mijn abo bij payserver niet verlengd.

Ik haal ook nog steeds mn max snelheid dus voorlopig ookk geen payserver hier :) .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”