tijdens happy hours misschien maar 2, daar buiten zeker 4 lijntjes. dat nu maal 3. zelfs op dit moment haal ik in combinatie met een paar gratis payservers constant mijn max haalbare snelheid. dus voorlopig heb ik mijn abo bij payserver niet verlengd.Praetorian schreef:even nagevraagd: iemand die ik ken trekt 2 lijntjes op de news server: zo'n 120 kbs, dag in dag uit. Als dat verdrievoudigd wordt, kom ik nog altijd maar op 6 threads? Reken nog eens de nieuw bij te komen klanten...xenne schreef:beetje zonde, want vanaf maandag zal je fullspeed kunnen downloaden van de dommel newsserver.verb schreef:Mja ik heb net mijn 2mbit usenet account naar 5mbit geupgrade en gebruik de Dommel server niet meer, het kostte toch maar 2€/maand meer.
snelheid newsserver abominabel
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Eigenlijk wel want met de verhoogde limiet kom ik waarschijnlijk niet meer op mediumband en heb ik zelfs geen payserver meer nodig.xenne schreef:beetje zonde, want vanaf maandag zal je fullspeed kunnen downloaden van de dommel newsserver.verb schreef:Mja ik heb net mijn 2mbit usenet account naar 5mbit geupgrade en gebruik de Dommel server niet meer, het kostte toch maar 2€/maand meer.
Foert, tis betaald
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
hedde gij meer chance dan ik bij mij al weken 0 lijntjes
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
xenne schreef:tijdens happy hours misschien maar 2, daar buiten zeker 4 lijntjes. dat nu maal 3. zelfs op dit moment haal ik in combinatie met een paar gratis payservers constant mijn max haalbare snelheid. dus voorlopig heb ik mijn abo bij payserver niet verlengd.Praetorian schreef:even nagevraagd: iemand die ik ken trekt 2 lijntjes op de news server: zo'n 120 kbs, dag in dag uit. Als dat verdrievoudigd wordt, kom ik nog altijd maar op 6 threads? Reken nog eens de nieuw bij te komen klanten...xenne schreef:beetje zonde, want vanaf maandag zal je fullspeed kunnen downloaden van de dommel newsserver.verb schreef:Mja ik heb net mijn 2mbit usenet account naar 5mbit geupgrade en gebruik de Dommel server niet meer, het kostte toch maar 2€/maand meer.
Ik haal ook nog steeds mn max snelheid dus voorlopig ookk geen payserver hier .