Hallo allen
begin van deze maand heb ik besloten de overstap te maken van Belgacom naar Dommel (adsl netconnect lite).
-Het ondertekend contract hebben ze al ontvangen
-€49.95 heb ik al een tijdje gelden gestort, dus dat zouden ze ook al moeten hebben (€24.75/maand + €16.53 activatiekost)
Ik heb mn logingegevens ontvangen, maar surfen via Dommel lukt nog niet.
("the activation of the dommel.com adsl signal has been requested" - 20/11/2007)
Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.
Vandaag een mail gekregen dat ze de betaling van de eerste factuur hebben ontvangen, en dat de werkelijke activatie nog 10 dagen kan duren.
Waarom krijg ik nog een factuur om een maand internet te betalen?
Alvast bedankt
Jelle
Factuurvraag
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
wees blij dat je maar 1 x de activatie moet betalenJellelle schreef:Maar eergisteren krijg ik een nieuwe proformafactuur om enkel €24.75 te betalen, geen activatiekost. Dit vind ik vreemd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Bedankt voor de reacties
Kvond het vreemd omdat ik dan al voor 2 maanden betaal, terwijl ik nog geen internet heb.
Dus als ik bijv. pas kan surfen op bijv. 28 november, dan moet ik de hele maand november betalen
Kvond het vreemd omdat ik dan al voor 2 maanden betaal, terwijl ik nog geen internet heb.
Dus als ik bijv. pas kan surfen op bijv. 28 november, dan moet ik de hele maand november betalen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
het is idd raar, maar zo doen ze het nu éénmaal. zie ook de FAQ.Jellelle schreef:Kvond het vreemd omdat ik dan al voor 2 maanden betaal, terwijl ik nog geen internet heb.
toch niet zenne, je abo gaat in vanaf de datum dat uw verbruiksmeter begint te tellen (kan je misschien al zien op het CRM paneel wat er staat bij next counter reset) . bij mij is die wel 7 dagen te vroeg beginnen meten (toen adsl nog niet geactiveerd was), maw mijn abo begon 7 dagen te vroeg te lopen, is echter later gecorrigeerd geweestDus als ik bijv. pas kan surfen op bijv. 28 november, dan moet ik de hele maand november betalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect