![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Normaal ga ik altijd voor SE, maar die Samsung mag er best zijn. Trouwens, een GSM zonder HSDPA zou ik vandaag niet meer kopen.
Ik heb er ondertussen ook eentje, en die werkt echt wel niceflamenca schreef:Als alles goed loopt, ben ik morgen trotse eigenaar van een E65...
Zal mijn bevindingen hier dan wel eens gooien
En ok, iedereen zegt wel dat mannen op de snufjes vallen, maar ik ben minstens even erg (alhoewel je het bij mij eerder als beroepsmisvorming kan zien)
flamenca
Ooh kunnen wat meer uitleggen ivm surfen en zo programmas installeren enz enz.devilkin schreef:Ik heb er ondertussen ook eentje, en die werkt echt wel niceflamenca schreef:Als alles goed loopt, ben ik morgen trotse eigenaar van een E65...
Zal mijn bevindingen hier dan wel eens gooien
En ok, iedereen zegt wel dat mannen op de snufjes vallen, maar ik ben minstens even erg (alhoewel je het bij mij eerder als beroepsmisvorming kan zien)
flamenca
W960i ga ik halen als ie uitkomt, december zeker ergens?meon schreef:Had ge nu de W960i gezegd, ja dan wel ja. Shake control!. Al heeft de K850i dat ook.selder schreef:W950i ftw!
Valt weinig over te zeggen eigenlijk. Programma's installeren is simpel, ofwel installeer je ze via de phone tools, ofwel haal je ze af via de browser in het ding.DimaX schreef:Ooh kunnen wat meer uitleggen ivm surfen en zo programmas installeren enz enz.
Ik wil ook deze kopen maar ik wil wat meer weten.
Alvast bedankt .
Ik heb hem ook al 2 weken en gebruik hem met een Bluetooth ontvanger met TomTom 6 voor Symbian op een 2GB MicroSD. Werkt heel goed, rekent supersnel trouwens. Enige bug die ze er nog uit moeten halen is dat mijn Bluetooth carkit ook de madam van TomTom heel de tijd het zwijgen oplegtflamenca schreef:Binnenkort zal er wss ook nog een GPS-module bijkomen en eens kijken wat dat dan geeft erop.
Hier wordt ie gebruikt in combinatie met de Cisco Callmanager, maar er zullen ook wel SIP tooltjes zijn denk ik.ljd schreef:Vraagje, zijn er ook progs om met voip te bellen met WLAN op symbian?
bij baseflamenca schreef:Bij welke operator zit je?
nope hij is echt niet te grootljd schreef:is de htc touch niet te groot om in je broekzak te doen? Of is die small genoeg?
Ah lol da's eigenlijk gewoon nog een Bluetooth receiver van 5 jaar oud (CRUX II) die ik altijd met mijn oude iPaq gebruikte. Werkt perfect dus geen nood aan Nokia's receiver.flamenca schreef:BTW: waar heb jij je GPS receiver gehaald? Ben hier in het Gentse een beetke aan t zoeken, maar vindt hem niet direct, dus alle info is welkom!
Mmh handig want ik zit al een tijdje achter een smartphone te zoeken zodat ik via WLAN bij mij thuis goedkoop kan bellen via voip. Want de tarieven om vaste nummers te bellen zijn schandaligklooooon schreef:nope hij is echt niet te grootljd schreef:is de htc touch niet te groot om in je broekzak te doen? Of is die small genoeg?
je hebt niet het gevoel dat je met een schijf of klomp aan het belle bent zoals vroeger
thx gegevens van base ingevuld en het WERKT eindelijk!!flamenca schreef:Voor Proximus:
Mms Instelling
* Druk op de toets "Menu" en selecteer "Settings".
* Selecteer de tabpagina en het icoon "Connections".
* Selecteer bij "My ISP" de link "Add a new modem connection".
* Geef een naam aan de verbinding bv. Proximus mms.
* Kies in het dropdown menu "Cellular line (GPRS)".
* Druk op "Next".
* Geef in het veld "Access point name" in: event.proximus.be.
* Druk op "Next".
* Geef in het veld "User name" in: mms.
* Geef in het veld "Password" in: mms.
* Druk op "Advanced" .
* Kies de tabpagina "TCP/IP" en selecteer "Use server assigned IP address".
* Druk op "OK" rechts bovenaan het scherm.
* Druk op "Finish".
* Druk op "Start" en selecteer "Messaging".
* Druk op "Menu" rechts onderaan.
* Druk op "MMS configuration".
* Ga naar de tabpagina "Servers" en kies "New" om een nieuw profiel aan te maken.
* Geef bij "Server name" in: mms Proximus.
* Geef bij "Gateway" in: 10.55.14.75.
* Geef bij "Port number" in: 9201.
* Geef bij "Server address" in: http://mmsc.proximus.be/mms.
* Druk op "OK".
* Selecteer in het veld "Connect via" het zopas aangemaakte profiel.
* Ga naar de tabpagina "Preferences".
* Selecteer "Retrieve messages immediately".
* Druk op "OK" rechts bovenaan het scherm om het menu te verlaten.
Duitse collega van me had zo'n gsm (maar 100€ icm abo van 15€ per maand, jammer dat zoiets hier ni kan)khsw schreef:Ik ben ook van plan een HTC Touch te kopen... ik hou dit topic nog ff in het oog
Ziet er mooi uit in elk geval, heb zelf echter geen GSM nodig.meon schreef:Ik heb uiteindelijk sinds gisteren de (zeldzame) groene Ik vind 'm wel leuk
Wel net iets te dik en te zwaar, maar ja ... 5mpix!