Is het mogelijk om in een Sweex ADSL 2/2+ Modem/Router Annex A (Model MO200) ergens in te stellen dat elke gebruiker maar zoveel data mag genereren? Dus, elke apart IP adres heeft een limiet, ga je daarboven, dan valt dat IP adres terug op smallband.
Kan dat?
Want we hebben zo een modem in mijn studentenhuis met Belgacom ADSL Plus. Dus een limiet van 30Gb die vrijdag gereset is. En gisteren zat ik al op smalband. Wat dus zou betekenen dat we er op 5 dagen 30gb hebben doorgejaagd? Lijkt me iets teveel. Daarom mijn vraag.
Ik heb geen idee of de anderen ook op smalband zitten.
Data-limiet in modem? Kan dat?
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 1 keer
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 1 keer
En hoe kan je zien of dat er op staat?
Internet is als volgt geregeld bij ons. Telefoonlijn naar Sweex modem, 3 lijnen rechtstreeks naar de kamers, 1 lijn naar bijkomende router en van die router weer 9 lijnen naar andere kamers.
Internet is als volgt geregeld bij ons. Telefoonlijn naar Sweex modem, 3 lijnen rechtstreeks naar de kamers, 1 lijn naar bijkomende router en van die router weer 9 lijnen naar andere kamers.
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Volgens mij gaat dat niet lukken. Toch niet hardwarematig. En softwarematige oplossingen kunnen uitgezet worden door gebruikers...
Ooit aan gedacht te veranderen van i'netprovider? Dommel geeft voor 35 € nl 100 gigabyte. Er zijn er ook nog andere natuurlijk maar deze lijkt toch het best voor jou (met grootverbruik).
Ooit aan gedacht te veranderen van i'netprovider? Dommel geeft voor 35 € nl 100 gigabyte. Er zijn er ook nog andere natuurlijk maar deze lijkt toch het best voor jou (met grootverbruik).