Beste,
Ik heb nu gewoon scarlet premium, dus zonder Telefonie...
Maar nu zou ik graag overschakelen naar Dommel. Hoe kan ik dit het beste opzeggen want ik heb al gehoord dat hier nogal problemen mee zijn, dat ze contract opzeg gewoon niet willen aanvaarden.
Dus ik stuur een aangetekende brief naar scarlet met daarin dat ik het contract wil beëndigen, en dat ze hun einde van de opzegtermijn even willen doorsturen.
Wanneer kan ik het best mijn contract opzeggen en hoe lang duurd het eer ze het echt afsluiten. Mijn factuur gaat tot 22ste van elke maand tot 22ste van volgende maand. De opzegtermijn is 3maanden zeker?
Ik zou graag in Januarie mijn brief versturen, en dan iets voor 22ste maart (weekje of 2 ervoor) mijn contract bij dommel aanvragen.
Enige raad, tips?
Groetjes,
Mitch vh
Scarlet Opzeggen
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Eerst je 15 maanden uitdoen en dan kan je per maand opzeggen, te rekenen vanaf de vervaldag. In jou geval dus vanaf de 22 van elke maand.
Dit kan online via mijn.scarlet.
Dit kan online via mijn.scarlet.
- Vladimirke
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ja, telkens vanaf je vervaldag.
Laat in dit topic het verloop eens weten, ik kijk ook uit naar iets anders.
Laat in dit topic het verloop eens weten, ik kijk ook uit naar iets anders.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Hmmm niet vragen dat zij jou conacteren, dat doen ze toch niet. Aangetekend opzeggen en bijschrijven vanaf wanneer je stopzet (uiteraard rekening houden met de opzegtermijn) en vanaf dan niet meer betalen. Je aangetekend schrijven met ontvangstbevestigign sturen, want veel kans dat ze zeggen je brief niet gekregen te hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ontvangstbevestiging is niet nodig want je kan dit altijd controleren via de website van de Post.Goztow schreef:Hmmm niet vragen dat zij jou conacteren, dat doen ze toch niet. Aangetekend opzeggen en bijschrijven vanaf wanneer je stopzet (uiteraard rekening houden met de opzegtermijn) en vanaf dan niet meer betalen. Je aangetekend schrijven met ontvangstbevestigign sturen, want veel kans dat ze zeggen je brief niet gekregen te hebben.
-
- Member
Mijn contract (Scarlet One) liep in september af, en toen besloot ik ook met Scarlet te stoppen. Via de site "mijn scarlet" opgezegd, gelijktijdig nog een aangetekende brief verstuurd en 'k moet zeggen dat alles vlekkeloos is verlopen. Ze hebben mij nog opgebeld of ik niet geïnteresseerd was in een andere formule, en verder kreeg ik een bevestigingsmail waarin de datum stond vermeld van mijn laatste dag internet (dat was afgelopen zaterdag trouwens).
Ik hiedl mij hart eerlijk gezegd ook vast, maar eerlijk gezegd geen problemen gehad.
Ik hiedl mij hart eerlijk gezegd ook vast, maar eerlijk gezegd geen problemen gehad.