Mionet werkt niet in vista

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

hey mensen

onlangs kocht ik een mybook world schijf van 1terra om alle computers in het thuisnetwerk op deze hard-disc aan te sluiten via het thuisnetwerk dit ging allemaal vlot. maar ik heb een pc met windows vista.

daarop heb ik ook de bijgeleverde cdrom geïnstalleerd maar mionet werkt niet als ik op het icoonetje klink krijg ik wel een balk die geladen wordt maar voor de rest gebeurd er niks.

Ik wil natuurlijk niet perse mionet gebruiken maar ik zal niet weten hoe ik anders het netwerkwachtwoord die op mybook geïnstalleerd is kan ingeven in vista zodat ik ook vanaf de vista pc 'in mybook' kan zoeken en toevoegen

heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?


thx
memyselfandi
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 23 nov 2005, 10:51

Ondertussen heb ik op de mionet site al een update voor vista kunnen downloaden nu werkt het programma wel maar ik kan niet inloggen op andere computer en ook niet op de mybook vanaf deze vista computer. hoe zal dit komen? zal vista een beveiliging inschakelen?

gek genoeg kan ik wel vanop andere computers in de vista computer 'zoeken' zelf de webcam kan ik vanaf andere computers openen op de vista comp

kan iemand me helpen om deze laatste 'blokkering' weg te halen ?
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”