Als het goed is
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Al een paar keer heb ik lang moeten wachten bij Belgacom om iets gedaan te krijgen, maar als het snel gaat, wil ik het toch ook even melden. Er stond nog ergens een website gehost bij BC (users.belgacombusiness.net) en die moest verdwijnen. Login werkte niet meer. Hierbij rond 16h een bericht verstuurd via de webform en 's anderendaags 's morgens was het al in orde.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Euhm niet noodzakelijk. Ik weet dat ze voor DNS-wijzigingen ook enorm traag kunnen zijn (alles moet manueel gebeuren).Didymus schreef:lithion schreef:(users.belgacombusiness.net)
Dat zegt alles eh.
-
- Starter Plus
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 04 nov 2007, 01:36
Ja oké, ik wil hier nu niet overdreven liggen zijken, maar wat hebben ze precies in orde gemaakt?
Hebben ze de website in zijn geheel verplaatst: ok; proficiat!
Effe de webruimte deleten daarentegen is niet veel werk hoor.
(copy/paste login - klick klick - done)
Hebben ze de website in zijn geheel verplaatst: ok; proficiat!
Effe de webruimte deleten daarentegen is niet veel werk hoor.
(copy/paste login - klick klick - done)