A2F 1Mbps Down
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Sinds 21:00 heb ik geen verbinding meer met A2F.
Mijn router staat steeds te roepen maar krijgt geen antwoord.
Het zou kunnen dat een groot deel van de aansluitingen niet meer werkt en dat de aansluitingen die nog wel werken daardoor veel capaciteit hebben.
Zag wel met de trace vanuit telenet dat sinds vanavond achter de Redback er nu een BAS staat. (dus klant-redback-bas-net4all)
Mijn kennis schit hier te kort want ik dacht dat een BAS door Redback gemaakt werd en hetzelfde is.
Mijn router staat steeds te roepen maar krijgt geen antwoord.
Het zou kunnen dat een groot deel van de aansluitingen niet meer werkt en dat de aansluitingen die nog wel werken daardoor veel capaciteit hebben.
Zag wel met de trace vanuit telenet dat sinds vanavond achter de Redback er nu een BAS staat. (dus klant-redback-bas-net4all)
Mijn kennis schit hier te kort want ik dacht dat een BAS door Redback gemaakt werd en hetzelfde is.
Nob schreef:De problemen met adsl2fit (scarlet eigenlijk) lijken opgelost. Ik download terug aan 200 KB/Sec en meer.
Kunnen jullie dit bevestigen?
greetz,
Nob
nope, enige verbetering die ik zie is dat ik af en toe een piek krijg tot 3200kbps, de uploadspeeds is precies voor iedereen al wel gecapped op 256kbps
nu nog die downloadspeed
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Voor mij is er nog steeds niks verbetering merkbaar. Heb een halve dag (na 23u) een goeie snelheid gehad (140-300) maar sindsdien terug maximaal 50-70kb/sec en geregeld trager.
Upload speed is niet gecapped ... en ik vermoed dat dit ook niet zo snel zal gebeuren want de meesten hebben een BROBA aansluiting en dat word geregeld door belgacash.
Grtz Siske
Upload speed is niet gecapped ... en ik vermoed dat dit ook niet zo snel zal gebeuren want de meesten hebben een BROBA aansluiting en dat word geregeld door belgacash.
Grtz Siske
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2659 kbit/s or 332 kbyte/s
- Upload speed : 411 kbit/s or 51 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 04:51:40 UTC+0100
ziet er goed uit, is zien wat het morgen geeft
- Download speed : 2659 kbit/s or 332 kbyte/s
- Upload speed : 411 kbit/s or 51 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 04:51:40 UTC+0100
ziet er goed uit, is zien wat het morgen geeft
Yo,
hier in Brussel nog gen verandering, gisteren 23u30 nog steeds 8 kb/s download en deze morgen om 6u40 amper 10 kb/s download.
Misschien zal het langer duren voordat Brussel ook in orde zal zijn...
Wait & See !
hier in Brussel nog gen verandering, gisteren 23u30 nog steeds 8 kb/s download en deze morgen om 6u40 amper 10 kb/s download.
Misschien zal het langer duren voordat Brussel ook in orde zal zijn...
Wait & See !
Damn, jullie hebben nog een mooie snelheid... 10KB !
Bij mij hier in Gent is het 1.43KB , het heeft +- 26 seconden geduurd om deze pagina binnen te krijgen !!
4000Kbit zeggen ze dan,...jajaja, 10Kbit is ook goed zekers !!!
Bij mij hier in Gent is het 1.43KB , het heeft +- 26 seconden geduurd om deze pagina binnen te krijgen !!
4000Kbit zeggen ze dan,...jajaja, 10Kbit is ook goed zekers !!!
In kortrijk 8u51 snelheid beneden peil 10Kbyte Max
Dus:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 49 kbit/s or 6 kbyte/s
- Upload speed : 408 kbit/s or 51 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 08:55:51 UTC+0100
Dus:
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 49 kbit/s or 6 kbyte/s
- Upload speed : 408 kbit/s or 51 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 08:55:51 UTC+0100
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 24 okt 2003, 18:52
Kontich (bij Antwerpen):
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3402 kbit/s or 425 kbyte/s
- Upload speed : 196 kbit/s or 25 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 09:14:05 UTC+0100
[mod="The Oddity"]
Dubbele post met off-topic gedeelte verwijderd.
Aan de andere posters, gelieve het on-topic te houden!![/mod]
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3402 kbit/s or 425 kbyte/s
- Upload speed : 196 kbit/s or 25 kbyte/s
Thu Oct 30 2003 at 09:14:05 UTC+0100
[mod="The Oddity"]
Dubbele post met off-topic gedeelte verwijderd.
Aan de andere posters, gelieve het on-topic te houden!![/mod]
A2F download is nog steeds om te huilen, en mijn upload blijft hoge pieken scheren (wordt dus niet gecapt). Upload heeft hier alvast nooit geleden onder die problemen.
net testje gedaan: (Anderlecht)
DOWNLOAD
72kbit/s
or
9kbyte/s
UPLOAD
309kbit/s
or
39kbyte/s
net testje gedaan: (Anderlecht)
DOWNLOAD
72kbit/s
or
9kbyte/s
UPLOAD
309kbit/s
or
39kbyte/s
Even de resultaten meegeven van Tervuren...
Ik heb 4 keer zitten proberen, maar de resultaten kwamen er maar niet door...
Een beetje zelf zitten testen en ik kom ongeveer dit uit:
Download tussen de 0.7 en 2.3 Kbyte
Upload tussen de 0.3 en 1 Kbyte
Gewoon om mee te delen dat mijn vooruitgang nog steeds verder achteruit aan het gaan is
We zullen zien wat maandag ons brengt... Het heeft niet veel zin om al onze testen hier te posten. Het lijkt er op dat ze bezig zijn met aanpassingen en wie weet hebben we na dit we ook terug een beetje een normale verbinding... Afwachten en fingers crossed )))
sparkiii
Ik heb 4 keer zitten proberen, maar de resultaten kwamen er maar niet door...
Een beetje zelf zitten testen en ik kom ongeveer dit uit:
Download tussen de 0.7 en 2.3 Kbyte
Upload tussen de 0.3 en 1 Kbyte
Gewoon om mee te delen dat mijn vooruitgang nog steeds verder achteruit aan het gaan is
We zullen zien wat maandag ons brengt... Het heeft niet veel zin om al onze testen hier te posten. Het lijkt er op dat ze bezig zijn met aanpassingen en wie weet hebben we na dit we ook terug een beetje een normale verbinding... Afwachten en fingers crossed )))
sparkiii
Laatst gewijzigd door sparkiii 30 okt 2003, 13:36, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik weet dat Nob gevraagd heeft om zijn resultaten te bevestigen dat het beter ging. Het is dus op sommige plaatsen zo, op andere niet. Maar het heeft echt geen zin om hier allemaal jullie speedtest te komen posten. Een paar zijn voldoende hoor.
Cheers
Edit: We kunnen jullie snelheidstesten zien in onze database. Dus als jullie de snelheids test gewoon even uitvoeren, weten we al genoeg. Indien ze er niet inkomen.. dan is het nog niet goed. Anders dan hangt het af van de resultaten!
Cheers
Edit: We kunnen jullie snelheidstesten zien in onze database. Dus als jullie de snelheids test gewoon even uitvoeren, weten we al genoeg. Indien ze er niet inkomen.. dan is het nog niet goed. Anders dan hangt het af van de resultaten!
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
A2F-Limburg,
Ik weet niet waar je jouw info haalt, maar er staat al altijd nen BAS (Broadband Access Server) en die BASSEN dat zijn de Redbacks! Dus is niks veranderd in dat opzicht.
Trouwens opstellings is steeds 1 van beiden:
1. klant - bgc lex - bas (redback) - isp-radius - isp netwerk -> internet
2. klant - bgc ldc - bgc lex - bas(redback) - isp radius - isp netwerk -> internet
Alle aansluitingen werken normaal gezien.. tenzij Scarlet ergens een DSLAM tussenuit gehaald heeft.. tijdelijk.. of eraan aan het werken is. Wat wel is.. is dat blijkbaar hier en daar mensen wel goede bandwidth hebben en die nemen alle bandwidth van de anderen weg.. en daaraan werkt men nu voor een oplossing.
Again: Het is niet nodig steeds jullie results hier te posten. No flooding... we zien het ook! Dergelijke berichten worden gewist.
Ik weet niet waar je jouw info haalt, maar er staat al altijd nen BAS (Broadband Access Server) en die BASSEN dat zijn de Redbacks! Dus is niks veranderd in dat opzicht.
Trouwens opstellings is steeds 1 van beiden:
1. klant - bgc lex - bas (redback) - isp-radius - isp netwerk -> internet
2. klant - bgc ldc - bgc lex - bas(redback) - isp radius - isp netwerk -> internet
Alle aansluitingen werken normaal gezien.. tenzij Scarlet ergens een DSLAM tussenuit gehaald heeft.. tijdelijk.. of eraan aan het werken is. Wat wel is.. is dat blijkbaar hier en daar mensen wel goede bandwidth hebben en die nemen alle bandwidth van de anderen weg.. en daaraan werkt men nu voor een oplossing.
Again: Het is niet nodig steeds jullie results hier te posten. No flooding... we zien het ook! Dergelijke berichten worden gewist.
I love it when a plan comes together!
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
The Oddity schreef:Wat wel is.. is dat blijkbaar hier en daar mensen wel goede bandwidth hebben en die nemen alle bandwidth van de anderen weg.. en daaraan werkt men nu voor een oplossing.
Tja, en die komen ook maar amper aan 400 KB/s ... wat gaat dat worden als straks iedereen het 'varken' kan gaan uithangen met zijn UNLIMITED downloads ?
Ik begrijp heel de ADSL2FIT problemen niet... en ik zie ook niet in hoe ze beter gaan worden (er wordt aan gewerkt ja... en ondertussen als klant maar betalen).
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Er is een probleem met de verdeling van de bandbreedte. Er is een vaste breedte, maar zoals de zaken nu liggen zijn er een aantal mensen die met de volledige breedte kunnen gaan lopen en de rest heeft de overschotjes (dus de lage results). Ze zijn nu bezig dit probleem van de verdeling van de bandbreedte aan het oplossen.
Cheers
Cheers
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
r2504,
Die die de bandbreedte opzuipen halen wel 2000Kbit/s of meer of in geval van 8Mbits abo's: 6000Kbits of meer...ivm dat varken uithangen..?
Dat de mensen even slimmer zijn en twee keer nadenken als ze nu dingen beginnen... maja.. das hopeloos.
Das een vaststelling die door A2F en door ons is gedaan.. hoe dat mogelijk is.. is nog niet duidelijk.. wel is duidelijk dat er iets niet klopt op het netwerk van Scarlet.
de problemen niet begrijpen? lees de topic, Scarlet die de dslams beheert waarmee A2F werkt, heeft een probleem op hun netwerk met de bandbreedte, hiervoor is ondertussen al een extra 34Mbit/s lijn is aangevraagd.. eens het probleem gevonden is.. of de bandbreedte voldoende opgewaardeerd, dan zal men het probleem oplossen. voorlopig staan er wat mensen bij Scarlet en BGC duidelijk voor een raadsel.
En wat betreft betalen: ge hebt niet gekozen voor gegarandeerde bandwidth eh..
Die die de bandbreedte opzuipen halen wel 2000Kbit/s of meer of in geval van 8Mbits abo's: 6000Kbits of meer...ivm dat varken uithangen..?
Dat de mensen even slimmer zijn en twee keer nadenken als ze nu dingen beginnen... maja.. das hopeloos.
Das een vaststelling die door A2F en door ons is gedaan.. hoe dat mogelijk is.. is nog niet duidelijk.. wel is duidelijk dat er iets niet klopt op het netwerk van Scarlet.
de problemen niet begrijpen? lees de topic, Scarlet die de dslams beheert waarmee A2F werkt, heeft een probleem op hun netwerk met de bandbreedte, hiervoor is ondertussen al een extra 34Mbit/s lijn is aangevraagd.. eens het probleem gevonden is.. of de bandbreedte voldoende opgewaardeerd, dan zal men het probleem oplossen. voorlopig staan er wat mensen bij Scarlet en BGC duidelijk voor een raadsel.
En wat betreft betalen: ge hebt niet gekozen voor gegarandeerde bandwidth eh..
I love it when a plan comes together!
The Oddity schreef:r2504,
En wat betreft betalen: ge hebt niet gekozen voor gegarandeerde bandwidth eh..
LOL, neen dat weten we, maar dat we meer dan 2 weken aan 5Kb downloaden is niet normaal. Dan kun je toch nog moeilijk spreken over een "niet-gegarandeerde-4000Kbit-lijn"... Let say een "niet-gegarandeerde-128Kbit-lijn".
Wat betreft die 34Mbit.. 8 users aan 400Kb en je zit er al aan
Ik snap niet waarom ze gewoon niet iedereen op 100Kb max zetten.
Ze weten dat we enkel A2F nemen voor het ongelimiteerd downloaden, of het nu aan 300K gaat of 100K... als we maar ongelimiteerd zijn. I know, 300K voelt veel beter aan, maar nen echte downloader heeft er een beetje meer tijd voor over... als hij zijn stuff maar heeft !
En begin weer niet over de gamers (gamers hebben genoeg aan 100K),.. btw echte gamers moeten bij telenet zijn .
Nuf.OdLid schreef:btw echte gamers moeten bij telenet zijn .
[offtopic]jij wete niet wat je zegt, ik zat bij telenet wrom denk je dt ik er weg ben? vanwege hun limieten is 1 punt, maar moet je maar is met telenet games spelen hier in mijn straat, ping 300 is niet abnormaal...
bij telenet ist em te doen om de downloadspeed en het snel surfen, voor de rest ist betalen...[/offtopic]
ik was diegene die die results om 4u 's nachts mijn results postte, nu geraak ik niet boven de 10kb/s...
mvg Yorrick
Ach ok, ... Ik dacht... Telenet nice downspeeds = maybe good pings also... OK I was wrong..
Vooralleer er anderen op reageren... 34Mbit = bijna 11 users aan 400Kbps (en geen 8 ) ze moeten dan wel continue downloaden ...
OK, dus 's morgens om +- 06.00uur heb je leuke snelheden... OK effe uittesten vannacht ... downloaden voor dood
Vooralleer er anderen op reageren... 34Mbit = bijna 11 users aan 400Kbps (en geen 8 ) ze moeten dan wel continue downloaden ...
OK, dus 's morgens om +- 06.00uur heb je leuke snelheden... OK effe uittesten vannacht ... downloaden voor dood
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Nuf.OdLid,
cappen op 100Kbyte/s heeft geen zin... het is de belasting van het netwerk die ergens de soep in draait..dit wil zeggen dat er té véél traffic is.. waardoor er probs optreden. Door de speed te vertragen, gaat ge belasting beetje doen dalen.. maar lang niet zo effectief.Men zal blijven downloaden en traffic gaat blijven.. gewoon iets trager.. maw: probleem zal blijven. Uw oplossing is zeker geen ideale oplossing.
Wat betreft die 34Mbit/s lijn.. das iets dat A2F er extra bijneemt en hoopt een oplossing mee te bereiken.. om zeker voldoende bandwidth te hebben. Maar zoals gezegd zal er bij Scarlet, BGC ook iets moeten gebeuren.....
Voorlopig heeft het weinig zin om hier te blijven over te posten... want er is voorlopig geen info over een oplossing of vooruitgang ...
cappen op 100Kbyte/s heeft geen zin... het is de belasting van het netwerk die ergens de soep in draait..dit wil zeggen dat er té véél traffic is.. waardoor er probs optreden. Door de speed te vertragen, gaat ge belasting beetje doen dalen.. maar lang niet zo effectief.Men zal blijven downloaden en traffic gaat blijven.. gewoon iets trager.. maw: probleem zal blijven. Uw oplossing is zeker geen ideale oplossing.
Wat betreft die 34Mbit/s lijn.. das iets dat A2F er extra bijneemt en hoopt een oplossing mee te bereiken.. om zeker voldoende bandwidth te hebben. Maar zoals gezegd zal er bij Scarlet, BGC ook iets moeten gebeuren.....
Voorlopig heeft het weinig zin om hier te blijven over te posten... want er is voorlopig geen info over een oplossing of vooruitgang ...
I love it when a plan comes together!
Dus eigenlijk : Er zijn problemen bij scarlet en BGV cen niet bij A2F? Indien bij A2F , dan zou men mss even een aansluitingstop kunnen inlassen.! en eerst een goede oplossing zoeken voor de bestaande klanten. Als ze nu gaan afkomen met limieten , tekenen ze hun eigen doodvonnis vrees ik. Ikzelf zou er niet zoveel last van hebben daar ik A2F genomen heb voor het onbeperkt aantal gebruikers dat je mag aansluiten.MAar ik denk dat anderen zou niet zouden reageren Alsook kwa service zijn ze zeer goed en vriendelijk, enkel jammer van het huidige probleem/
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Zoals reeds gezegd in bovenstaande topic, ligt het probleem bij Scarlet en BGC en niet direct bij A2F. Moest het bij A2F zijn, dan zou het datacenter van A2F gewoon onvoldoende bandwidth hebben en dan zouden jullie zowel problemen hebben met upload als download. Maw: dat is niet het geval.. dus het situeert zich ergens op het adsl-traject tussen de LEXEN en de RADIUSEN.
In elk geval is van limieten geen sprake, dus moet daar ook niet over gepronostikeerd worden..
In elk geval is van limieten geen sprake, dus moet daar ook niet over gepronostikeerd worden..
I love it when a plan comes together!
LOL, .... net een file gedownload via ftp (flashfxp)...
Transferred 1 file totaling 4.70 MB in 40:46 (1.97 KBps)
Dit is toch niet meer normaal !!!
En neen, het ligt niet aan die ftpserver.
Ik geef ze nog een paar dagen de tijd.... nog effe op men tanden bijten
Indien er dan niets veranderd is, dan ga ik toch serieuse stappen ondernemen.
Transferred 1 file totaling 4.70 MB in 40:46 (1.97 KBps)
Dit is toch niet meer normaal !!!
En neen, het ligt niet aan die ftpserver.
Ik geef ze nog een paar dagen de tijd.... nog effe op men tanden bijten
Indien er dan niets veranderd is, dan ga ik toch serieuse stappen ondernemen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
leer lezen!
1. Ge kunt geen stappen ondernemen, tenzij opstappen en dat kost u ook geld.
2. Ze zijn er aan bezig...hopelijk tegen vandaag opgelost.
3. Hier blijven posten (voor de 3e maal) dat het niet is opgelost, heeft geen zin.. we weten het ook!
Er zijn volgens de speedtest al een pak users die terug deftige connecties hebben.. maar er zijn er nog altijd die probs hebben...
1. Ge kunt geen stappen ondernemen, tenzij opstappen en dat kost u ook geld.
2. Ze zijn er aan bezig...hopelijk tegen vandaag opgelost.
3. Hier blijven posten (voor de 3e maal) dat het niet is opgelost, heeft geen zin.. we weten het ook!
Er zijn volgens de speedtest al een pak users die terug deftige connecties hebben.. maar er zijn er nog altijd die probs hebben...
I love it when a plan comes together!
Ik begin hier stilaan de indruk te krijgen dat de moderators aandelen hebben in ADSL2FIT.
Het gaat grondig fout met ADSL2FIT (zoals ik verwachte, het is een business model dat gewoon niet realistisch is), en wie hier de schuld aan heeft maakt voor de klant niet uit... het werkt niet, en daarmee uit
Het gaat grondig fout met ADSL2FIT (zoals ik verwachte, het is een business model dat gewoon niet realistisch is), en wie hier de schuld aan heeft maakt voor de klant niet uit... het werkt niet, en daarmee uit
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
neen, wij zijn onafhankelijk voor iedere provider, maar jullie schieten gewoon naar de verkeerde! (surf trouwens via Skynet) en dat zeggen wij, enja, wij zien hier niet om de vijf minuten een post die steeds hetzelfde zegt: "het gaat niet", tuurlijk niet, dat zien we ook!
A2f kan hier niks aan doen.. het is Scarlet! Het gaat er hem gewoon om dat velen hier niet nadenken bij hetgeen ze posten.. ze schieten gewoon met alles wat ze hebben...
Bussiness model is wel haalbaar.. en als je zegt dat het niet haalbaar was.. waarom ben je dan overgestapt?
neen, voor de klant mag het niks uitmaken.. maar A2F kan niks doen.. ze hebben geen dslams, niks.. enkel ISP... Scarlet is verantwoordelijk voor de dslams etc etc. Dus als zij niet snel in gang schieten.. ja dan geeft dat problemen. Enne Scarlet is niet zo vrijgeving met info rond het probleem.
A2f kan hier niks aan doen.. het is Scarlet! Het gaat er hem gewoon om dat velen hier niet nadenken bij hetgeen ze posten.. ze schieten gewoon met alles wat ze hebben...
Bussiness model is wel haalbaar.. en als je zegt dat het niet haalbaar was.. waarom ben je dan overgestapt?
neen, voor de klant mag het niks uitmaken.. maar A2F kan niks doen.. ze hebben geen dslams, niks.. enkel ISP... Scarlet is verantwoordelijk voor de dslams etc etc. Dus als zij niet snel in gang schieten.. ja dan geeft dat problemen. Enne Scarlet is niet zo vrijgeving met info rond het probleem.
I love it when a plan comes together!
Als je een product of dienst verkoopt dient het te werken en daarmee uit. Ik neem gerust aan dat de provider nog in zijn kinderschoenen staat en daarbij de bijbehorende kinderziekten zal ondervinden, maar ik neem het niet dat men de klant in het donker laat tasten en dat de problemen maar blijven duren.
Er is geen enkele klant op de hoogte gebracht van de huidige problemen die ADSL2FIT / SCARLET momenteel ervaren! Het is een kleine moeite om een mailing op te stellen met daarin de uitleg van de huidige problemen en de melding dat ze dit asap in orde zullen brengen.
Ik, en ongetwijfeld nog vele anderen, heb het internet constant nodig voor de uitoefening van mijn beroep, en als je dan langer als een week aan 5kb/sec moet werken komen de frustraties al snel naar boven. Ik heb deze week al heel wat achterstand opgelopen door deze miserie en mijn klanten kunnen daar allerminst mee lachen.
Bij wie de fout ligt heeft van geen belang voor de consument, hij koopt een dienst / product en verwacht dat dit werkt, niet meer en niet minder. Zoniet moet, de provider in dit geval, de klant op de hoogte brengen en de problematiek aankaarten. Dit is toch het allerminste dat een zelfrespecterend bedrijf kan doen!
Een momenteel alles behalve tevreden klant,
M`
Er is geen enkele klant op de hoogte gebracht van de huidige problemen die ADSL2FIT / SCARLET momenteel ervaren! Het is een kleine moeite om een mailing op te stellen met daarin de uitleg van de huidige problemen en de melding dat ze dit asap in orde zullen brengen.
Ik, en ongetwijfeld nog vele anderen, heb het internet constant nodig voor de uitoefening van mijn beroep, en als je dan langer als een week aan 5kb/sec moet werken komen de frustraties al snel naar boven. Ik heb deze week al heel wat achterstand opgelopen door deze miserie en mijn klanten kunnen daar allerminst mee lachen.
Bij wie de fout ligt heeft van geen belang voor de consument, hij koopt een dienst / product en verwacht dat dit werkt, niet meer en niet minder. Zoniet moet, de provider in dit geval, de klant op de hoogte brengen en de problematiek aankaarten. Dit is toch het allerminste dat een zelfrespecterend bedrijf kan doen!
Een momenteel alles behalve tevreden klant,
M`
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Gewoon klacht indienen bij de Ombudsman voor Telecom (is trouwens gratis).
Op die manier heb ik van TN ook iets kunnen recupereren voor de ellende die ik ermee gehad heb (niet met het product op zich, wel met hun administratie).
Het wordt hoog tijd dat bedrijven de waarde van hun klanten terug gaan beseffen. Een eenvoudige brief is het minste wat men inderdaad had kunnen doen... maar zelfs die moeite is er voor de meeste Telecom (ja, juist die) teveel aan vandaag.
Op die manier heb ik van TN ook iets kunnen recupereren voor de ellende die ik ermee gehad heb (niet met het product op zich, wel met hun administratie).
Het wordt hoog tijd dat bedrijven de waarde van hun klanten terug gaan beseffen. Een eenvoudige brief is het minste wat men inderdaad had kunnen doen... maar zelfs die moeite is er voor de meeste Telecom (ja, juist die) teveel aan vandaag.
M` schreef:Als je een product of dienst verkoopt dient het te werken en daarmee uit. Ik neem gerust aan dat de provider nog in zijn kinderschoenen staat en daarbij de bijbehorende kinderziekten zal ondervinden, maar ik neem het niet dat men de klant in het donker laat tasten en dat de problemen maar blijven duren.
Er is geen enkele klant op de hoogte gebracht van de huidige problemen die ADSL2FIT / SCARLET momenteel ervaren! Het is een kleine moeite om een mailing op te stellen met daarin de uitleg van de huidige problemen en de melding dat ze dit asap in orde zullen brengen.
Ik, en ongetwijfeld nog vele anderen, heb het internet constant nodig voor de uitoefening van mijn beroep, en als je dan langer als een week aan 5kb/sec moet werken komen de frustraties al snel naar boven. Ik heb deze week al heel wat achterstand opgelopen door deze miserie en mijn klanten kunnen daar allerminst mee lachen.
Bij wie de fout ligt heeft van geen belang voor de consument, hij koopt een dienst / product en verwacht dat dit werkt, niet meer en niet minder. Zoniet moet, de provider in dit geval, de klant op de hoogte brengen en de problematiek aankaarten. Dit is toch het allerminste dat een zelfrespecterend bedrijf kan doen!
Een momenteel alles behalve tevreden klant,
M`
Ik deel je mening ten 100%.
Zonder de forums en andere zouden wij hier van niets weten, en in mijn geval is dat al 3 weken.
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
De communicatie laat inderdaad te wensen over.
Een mailing of nog beter, een pagina op hun website met de status van het netwerk en de vermelding van eventuele problemen zou verdomd handig zijn.
Wat ik vooral niet begrijp is hoe dat het komt dat Scarlet deze problemen nu al weken kan laten aanslepen. Die moeten ondertussen toch ook al klanten verloren zijn. Iets dat hoogst waarschijnlijk bij A2F ook is of nog zal komen als het niet snel verbeterd.
Ik hoop voor A2F dat ze voor al die miserie toch vergoed worden. Tenminste, als ze goede SLA's hebben opgesteld met Scerlet.
Misschien dat wij daar dan een deel van de voordelen van kunnen plukken ..
Een mailing of nog beter, een pagina op hun website met de status van het netwerk en de vermelding van eventuele problemen zou verdomd handig zijn.
Wat ik vooral niet begrijp is hoe dat het komt dat Scarlet deze problemen nu al weken kan laten aanslepen. Die moeten ondertussen toch ook al klanten verloren zijn. Iets dat hoogst waarschijnlijk bij A2F ook is of nog zal komen als het niet snel verbeterd.
Ik hoop voor A2F dat ze voor al die miserie toch vergoed worden. Tenminste, als ze goede SLA's hebben opgesteld met Scerlet.
Misschien dat wij daar dan een deel van de voordelen van kunnen plukken ..
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Mensen voor de 100ste keer.
Adsl2Fit heeft een status pagina, en daar staat wel geregeld info over. Over problemen waar A2F zelf info over heeft! Je moet er wel voor inloggen. Maar ze bestaat. Probleem is dat Scarlet en of Belgacom geen info geven over deze problemen.. dus wat wil je dat A2F zegt?
Dat de problemen gaan opgelost geraken? Iets beloven zonder dat ze garant ervoor kunnen staan?
Nob heeft al uitgelegd waarom A2F niet echt reageert...omdat ze niks kunnen beloven en zelf te weinig info hebben om iets deftigs te zetten. Enige dat geweten is is dat er vandaag als alles volgend plan verlopen is een 34Mbit/s uplink bijkwam. (indien de leverancier geen extra vertraging heeft).
Wat betreft die mailing..mja, we hebben al gezegd dat communicatie niet zo bijster is bij A2F, maar na contact met hen gehad te hebben is het enigszinds verstaanbaar.. ze hebben ook een minimum aan info. Een mass-mailing aan alle klanten? Het netwerk nog wat belasten ... denk dat het al zelf genoeg afziet.
Mja, klacht bij de ombudsman.. dat kan je doen.. maar of het gaat helpen of ge sneller beter speed gaat hebben? Denk eens na: neen.
Geld terugkrijgen? Als dat overmacht is... dan heb ge weinig kans.. dus van A2F gaat ge genen frank zien... tenzij Scarlet schadevergoedingen zou gaan betalen.
Kijk ik wil niet moeilijk doen eh, ik versta jullie frustaties.. maar hier 100x hetzelfde komen posten en zeggen dat je ieders mening deelt.. helpt die snelheid niet om hoog....we kunnen niet meer doen dan afwachten.
Adsl2Fit heeft een status pagina, en daar staat wel geregeld info over. Over problemen waar A2F zelf info over heeft! Je moet er wel voor inloggen. Maar ze bestaat. Probleem is dat Scarlet en of Belgacom geen info geven over deze problemen.. dus wat wil je dat A2F zegt?
Dat de problemen gaan opgelost geraken? Iets beloven zonder dat ze garant ervoor kunnen staan?
Nob heeft al uitgelegd waarom A2F niet echt reageert...omdat ze niks kunnen beloven en zelf te weinig info hebben om iets deftigs te zetten. Enige dat geweten is is dat er vandaag als alles volgend plan verlopen is een 34Mbit/s uplink bijkwam. (indien de leverancier geen extra vertraging heeft).
Wat betreft die mailing..mja, we hebben al gezegd dat communicatie niet zo bijster is bij A2F, maar na contact met hen gehad te hebben is het enigszinds verstaanbaar.. ze hebben ook een minimum aan info. Een mass-mailing aan alle klanten? Het netwerk nog wat belasten ... denk dat het al zelf genoeg afziet.
Mja, klacht bij de ombudsman.. dat kan je doen.. maar of het gaat helpen of ge sneller beter speed gaat hebben? Denk eens na: neen.
Geld terugkrijgen? Als dat overmacht is... dan heb ge weinig kans.. dus van A2F gaat ge genen frank zien... tenzij Scarlet schadevergoedingen zou gaan betalen.
Kijk ik wil niet moeilijk doen eh, ik versta jullie frustaties.. maar hier 100x hetzelfde komen posten en zeggen dat je ieders mening deelt.. helpt die snelheid niet om hoog....we kunnen niet meer doen dan afwachten.
I love it when a plan comes together!
Geachte modurator
Ik vraag mij af waar jij die infopagina's kunnen inkijken of wie u dat heeft vertelt
Bij ADSL2Fit kan je enkel via http://status.adsl2fit.be/logon.aspx?Re ... fault.aspx inloggen en daar vind je enkel info over uw eigen contract
Een info pagina inverband met netwerkstatus zal later worden ontwikkeld
Dat is de info die ik zelf via email ontvangen heb van webvisie zelf
Ik vraag mij af waar jij die infopagina's kunnen inkijken of wie u dat heeft vertelt
Bij ADSL2Fit kan je enkel via http://status.adsl2fit.be/logon.aspx?Re ... fault.aspx inloggen en daar vind je enkel info over uw eigen contract
Een info pagina inverband met netwerkstatus zal later worden ontwikkeld
Dat is de info die ik zelf via email ontvangen heb van webvisie zelf
-
- Plus Member
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Oddity,
Je heb inderdaad gelijk. Ik had de status pagina nog niet gezien. Heb de nieuwe pagina dan ook nog niet zo goed onder de loep genomen.
Thuis de pagina eens bekijken, zit nu namelijk op het werk en heb de inlog codes niet bij de hand.
Ik vind dan ook niet dat er een mailing zou moeten plaats vinden ... als er dan toch een status pagina is.
Bedankt voor de rechtzetting.
Groeten,
Strife
Je heb inderdaad gelijk. Ik had de status pagina nog niet gezien. Heb de nieuwe pagina dan ook nog niet zo goed onder de loep genomen.
Thuis de pagina eens bekijken, zit nu namelijk op het werk en heb de inlog codes niet bij de hand.
Ik vind dan ook niet dat er een mailing zou moeten plaats vinden ... als er dan toch een status pagina is.
Bedankt voor de rechtzetting.
Groeten,
Strife
Lion schreef:Ik vraag mij af waar jij die infopagina's kunnen inkijken of wie u dat heeft vertelt
Bij ADSL2Fit kan je enkel via http://status.adsl2fit.be/logon.aspx?Re ... fault.aspx inloggen en daar vind je enkel info over uw eigen contract
Dat klopt. Bij mij vind ik ook niets terug over de status van het netwerk of zo...
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
het enige wat ik daar op terugvind is dat ik mij factuur betaald heb en voor de rest niks. En dan nu mijn mening over de klantvriendelijkheid van adsl2fit: 0/10. waarom deze punten omdat ze gewoon de telefoon hebben neergegooit voor mij. ik heb van te maandag zonder internet gezeten en dinsdag heb ik gebeld en gezegd dat ze moeten zorgen dat het zo snel mogelijk in orde moest zijn. toen wouden ze weer een troubleticked maken maar daar ben ik natuurlijk niets mee omdat het vorige dat ik gevraagd had om mijn lijn op een lagere snelheid te laten draaien nooit is uitgevoerd sinds de 3 weken dat ik het aangevraagd had. toen zei die gast op een groffe manier: "ge moet nie zo onbeschoft zijn tege mij. bel naar de helpdesk" (wat ik niet kan want ik werk in nederland en kan daar geen dure nummers zoals 0903 draaien en had het hem ook gezegd) en toen gooide hij gewoon op een groffe manier de telefoon neer. nu vandaag ben ik vroeger moeten stoppen met werken voor toch maar naar die kl*te helpdesk te bellen en maken ze mij daar wijs dat ik niet kan afgesloten worden omdat ik anders contractbreuk zou doen maar ik denk toch dat zei degen zijn die ondertussen contractbruek gedaan hebben. maarja ik heb nu toch terug internet sinds daarnet maar ook weer tegen 5 kb/sec download zoals iedereen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Nog maar eens een post:
Ik denk dat de mensen niet goed lezen wat er geschreven wordt:
Ik quote mijn eigen:
A2F heeft idd een status page.. waar dingen kunnen op verschijnen moest er een probleem zijn met iets wat van hun is.. ofzo. bvb. mailserver ofzo.
Nu, ze zouden daar ook op kunnen zetten dat er downstream problemen zijn, maar lees mijn zin eens goed: ze krijgen zelf geen info, omtrent de problemen van Scarlet. Maw wat moeten ze posten? beloven dat het opgelost zal geraken, ondanks dat ze niet weten hoe en wat?
Lion, je mag gewoon The Oddity of Tom zeggen zenne..
Nu, wees blij dat wij overal ons oor te luister leggen en posten wat we horen.. A2F kan zich dat niet permiteren om nen kemel te schietten door verkeerde info te posten ofzo.. wij enigszinds wel.. want wij vernemen bijna nooit iets uit 'officiele' bron. Want de bronnen willen er nooit iets mee te zien hebben .
Ik zou alle mensen die probs hebben met de lijn dus oproepen.. beetje te kalmeren... want noch wij, noch A2F kan er iets aan doen.. willen jullie een klacht neerleggen bij de ombudsdienst.. ga je gang.. daarvoor zijn wij nog niet sterk genoeg. En die klacht kan maanden duren.. maanden wachten.. wetend dat die klacht het probleem zeker en vast niet gaat oplossen...
metal,
zij kunnen niks aan de lijn doen, zij moeten een trouble ticket maken, die naar scarlet gaat, eventueel naar belgacom, dan terug naar scarlet en dan terug naar a2f en als onderweg iets fout liep-> beginnen we opnieuw.
Nu, als hij zegt "ge moet niet onbeschoft zijn" dan vermoed ik dat gij ook niet megakalm waard... dus denk daar even over. Wij zullen eens horen bij ons contact bij A2F en dit eens bekijken. (ik beloof niks)
Wat betreft die contractbreuk, zoals reeds vele malen gezegd: indien je het contract tekent staat er dat je er voor een jaar vast zit! Maw: contract breuk, aan die snelheid kunnen zij niks doen en als er nog iets mis was bij uw lijn doordat scarlet haar werk niet goed gedaan had, of nog niet gedaan had.. dan is dat natuurlijk jammer.
Ik zou zeggen.. even kalmeren en even afwachten...die snelheid is zeker en vast geen contractbreuk.
Nu, voor de laatste maal:
Als we nieuwe info hebben over de situatie zullen we ze posten.. maar steeds de dingen herhalen.. etc haalt dus niks uit...
Ik denk dat de mensen niet goed lezen wat er geschreven wordt:
Ik quote mijn eigen:
Adsl2Fit heeft een status pagina, en daar staat wel geregeld info over. Over problemen waar A2F zelf info over heeft! Je moet er wel voor inloggen. Maar ze bestaat. Probleem is dat Scarlet en of Belgacom geen info geven over deze problemen.. dus wat wil je dat A2F zegt?
A2F heeft idd een status page.. waar dingen kunnen op verschijnen moest er een probleem zijn met iets wat van hun is.. ofzo. bvb. mailserver ofzo.
Nu, ze zouden daar ook op kunnen zetten dat er downstream problemen zijn, maar lees mijn zin eens goed: ze krijgen zelf geen info, omtrent de problemen van Scarlet. Maw wat moeten ze posten? beloven dat het opgelost zal geraken, ondanks dat ze niet weten hoe en wat?
Lion, je mag gewoon The Oddity of Tom zeggen zenne..
Nu, wees blij dat wij overal ons oor te luister leggen en posten wat we horen.. A2F kan zich dat niet permiteren om nen kemel te schietten door verkeerde info te posten ofzo.. wij enigszinds wel.. want wij vernemen bijna nooit iets uit 'officiele' bron. Want de bronnen willen er nooit iets mee te zien hebben .
Ik zou alle mensen die probs hebben met de lijn dus oproepen.. beetje te kalmeren... want noch wij, noch A2F kan er iets aan doen.. willen jullie een klacht neerleggen bij de ombudsdienst.. ga je gang.. daarvoor zijn wij nog niet sterk genoeg. En die klacht kan maanden duren.. maanden wachten.. wetend dat die klacht het probleem zeker en vast niet gaat oplossen...
metal,
zij kunnen niks aan de lijn doen, zij moeten een trouble ticket maken, die naar scarlet gaat, eventueel naar belgacom, dan terug naar scarlet en dan terug naar a2f en als onderweg iets fout liep-> beginnen we opnieuw.
Nu, als hij zegt "ge moet niet onbeschoft zijn" dan vermoed ik dat gij ook niet megakalm waard... dus denk daar even over. Wij zullen eens horen bij ons contact bij A2F en dit eens bekijken. (ik beloof niks)
Wat betreft die contractbreuk, zoals reeds vele malen gezegd: indien je het contract tekent staat er dat je er voor een jaar vast zit! Maw: contract breuk, aan die snelheid kunnen zij niks doen en als er nog iets mis was bij uw lijn doordat scarlet haar werk niet goed gedaan had, of nog niet gedaan had.. dan is dat natuurlijk jammer.
Ik zou zeggen.. even kalmeren en even afwachten...die snelheid is zeker en vast geen contractbreuk.
Nu, voor de laatste maal:
Als we nieuwe info hebben over de situatie zullen we ze posten.. maar steeds de dingen herhalen.. etc haalt dus niks uit...
I love it when a plan comes together!
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
The Oddity,
Ik begrijp ook jouw frustratie i.v.m. de A2Ftopics, en vooral daarom heb ik ook geen posts meer gedaan omdat het idd niet veel uithaalt. Maar hier moet ik toch even op reageren omdat ik met een aantal uitspraken totaal niet akkoord ga.
Ja, dat zouden ze op op zijn minst wel mogen doen. Erkennen dat er problemen zijn, erkennen of zeggen dat het probleem niet bij hen ligt en wel waar (evt. waarom indien geweten). Men weet ook wel dat een dergelijk probleem niet zo makkellijk op te lossen is, en als je de oorzaak niet kent kun je idd niet zeggen wanneer het opgelost geraakt.
Ja, Tom, da's wel ondoordacht hé. ELKE a2f abbo ontvangt mail (al dan niet via a2f) dus zal een massmailing van a2f uit niet veel uitmaken.
Vooral niet als je volgende 2 items ff bedenkt:
1) Mailing over de problemen (dus tekst) zal max. mailtje van 2kb zijn ... aangezien a2f dit enkel hoeft door te sturen aan z'n eigen mail-abbo's. De mail adressen van diegene zonder a2f mail zijn misschien zelfs niet gekend. Dus intern verkeer is er niet (pop staat bij hen). Daarna is het een download van 2-5kb per user op verschillende tijdstippen, me dunkt dat hun netwerk dit nog wel aankan ? Anders zaten we zelfs hier niet meer te posten.
2) Aangezien ALLE a2f gebruikers BINNEN de ISP radius blijven wil dit bedoelen dat normaal gezien dit geen EXTRA belasting op het scarlet netwerk zal veroorzaken ( bij alle traceroutes is het altijd snel tot aan de scarlet-a2f-connect).
3) A2F zelf heeft geen netwerk problemen ... dus voor hen maakt het niet veel uit of er meer / minder verkeer op hun server komt (ze hebben 40% load)
4) Als het niet per mail kan, dan op zijn minst via post. Maar ja, als ze nog geeneens een contract of dergelijks kunnen opsturen, dan moeten we dit ook niet verwachten zeker?
Enfin, voor de rest geef ik u en Nob 100% gelijk. hier blijven posten of zeveren haalt ni veel uit. Ofwel doet ge er iets aan ofwel stopt ge met klagen. Ik heb me (momenteel toch) bij de situatie neergelegd in de hoop op een "snellere" toekomst. A2F is nu eenmaal een unieke ISP en 't is spijtig dat er nu problemen zijn (heel spijtig, opt moment aan 3-4kb/sec)
Maar ik heb betere tijden gekend (1week aan 2900kbps) en 't is slecht gegaan vanaf scarlet alle oude xs4all en PI abbo's heeft overgezet naar hun eigen netwerk.
Dus ik wacht nog af.
Grtz Siske
Ik begrijp ook jouw frustratie i.v.m. de A2Ftopics, en vooral daarom heb ik ook geen posts meer gedaan omdat het idd niet veel uithaalt. Maar hier moet ik toch even op reageren omdat ik met een aantal uitspraken totaal niet akkoord ga.
Nu, ze zouden daar ook op kunnen zetten dat er downstream problemen zijn, maar lees mijn zin eens goed: ze krijgen zelf geen info, omtrent de problemen van Scarlet.
Ja, dat zouden ze op op zijn minst wel mogen doen. Erkennen dat er problemen zijn, erkennen of zeggen dat het probleem niet bij hen ligt en wel waar (evt. waarom indien geweten). Men weet ook wel dat een dergelijk probleem niet zo makkellijk op te lossen is, en als je de oorzaak niet kent kun je idd niet zeggen wanneer het opgelost geraakt.
Een mass-mailing aan alle klanten? Het netwerk nog wat belasten ... denk dat het al zelf genoeg afziet.
Ja, Tom, da's wel ondoordacht hé. ELKE a2f abbo ontvangt mail (al dan niet via a2f) dus zal een massmailing van a2f uit niet veel uitmaken.
Vooral niet als je volgende 2 items ff bedenkt:
1) Mailing over de problemen (dus tekst) zal max. mailtje van 2kb zijn ... aangezien a2f dit enkel hoeft door te sturen aan z'n eigen mail-abbo's. De mail adressen van diegene zonder a2f mail zijn misschien zelfs niet gekend. Dus intern verkeer is er niet (pop staat bij hen). Daarna is het een download van 2-5kb per user op verschillende tijdstippen, me dunkt dat hun netwerk dit nog wel aankan ? Anders zaten we zelfs hier niet meer te posten.
2) Aangezien ALLE a2f gebruikers BINNEN de ISP radius blijven wil dit bedoelen dat normaal gezien dit geen EXTRA belasting op het scarlet netwerk zal veroorzaken ( bij alle traceroutes is het altijd snel tot aan de scarlet-a2f-connect).
3) A2F zelf heeft geen netwerk problemen ... dus voor hen maakt het niet veel uit of er meer / minder verkeer op hun server komt (ze hebben 40% load)
4) Als het niet per mail kan, dan op zijn minst via post. Maar ja, als ze nog geeneens een contract of dergelijks kunnen opsturen, dan moeten we dit ook niet verwachten zeker?
Enfin, voor de rest geef ik u en Nob 100% gelijk. hier blijven posten of zeveren haalt ni veel uit. Ofwel doet ge er iets aan ofwel stopt ge met klagen. Ik heb me (momenteel toch) bij de situatie neergelegd in de hoop op een "snellere" toekomst. A2F is nu eenmaal een unieke ISP en 't is spijtig dat er nu problemen zijn (heel spijtig, opt moment aan 3-4kb/sec)
Maar ik heb betere tijden gekend (1week aan 2900kbps) en 't is slecht gegaan vanaf scarlet alle oude xs4all en PI abbo's heeft overgezet naar hun eigen netwerk.
Dus ik wacht nog af.
Grtz Siske
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Siske,
ge hebt een ferm punt.. zovéél traffic bezorgt dit idd ook niet... ik liet me gewoon even meeslepen.. enja, in alle frustraties hier.. denk ge idd ook soms niet meer na.
maar wat ik wil zeggen:
ivm statuspage:
Ja, erkennen dat er problemen zijn.. dat doen ze aan de telefoon enzo.. maar op hun website zetten van: "ja we hebben probs, maar we weten niet waarom en we weten niet hoelang het gaat duren en we weten niet of het wel opgelost geraakt etc etc, want Scarlet (onze partner) die geeft ons geen info". Als je zoiets moet posten.. wel dan gaat ge af gelijk nen gieter.. dat post ge beter niet. Heb het beke extreem gezegd, maar als je zoiets moet posten.. dan doe ge dat effectief beter niet.. komt trouwens zeer onprofesioneel over. ga je de tekst wat subtieler zetten.. dan gaat ge de mensen voorliegen of loze beloftes maken.. en das ook niet ideaal.
Die massmailing.. mja.. idd belast het netwerk niet zo erg.. maar:
dat is weer werk steken in een mailing etc etc. Waar ge weer niks deftigs in kunt zetten...allez ja, niet echt iets dat iedereen gaat aanstaan.
Nu dat kost tijd.. dan zou ik liever hebben dat ze die tijd steken in contacten met Scarlet leggen en evt het prob oplossen dan een mailtje te zitten schrijven.
Ik geef toe dat de communicatie niet alles is.. maar ik versta A2F ook.. en ondanks wat sommigen hier zeggen: wij blijven zoveel onafhankelijk en proberen de info hier zo goed mogelijk te verzamelen en up2date te houden.
Anyway, ik ben blij dat er al ene A2Ffer het ingezien heeft dat het niet oplost met hier de dingen te blijven herhalen.. .Btw thx for a little support Dacht dat alle A2Ffers al tegen ons waren
ge hebt een ferm punt.. zovéél traffic bezorgt dit idd ook niet... ik liet me gewoon even meeslepen.. enja, in alle frustraties hier.. denk ge idd ook soms niet meer na.
maar wat ik wil zeggen:
ivm statuspage:
Ja, erkennen dat er problemen zijn.. dat doen ze aan de telefoon enzo.. maar op hun website zetten van: "ja we hebben probs, maar we weten niet waarom en we weten niet hoelang het gaat duren en we weten niet of het wel opgelost geraakt etc etc, want Scarlet (onze partner) die geeft ons geen info". Als je zoiets moet posten.. wel dan gaat ge af gelijk nen gieter.. dat post ge beter niet. Heb het beke extreem gezegd, maar als je zoiets moet posten.. dan doe ge dat effectief beter niet.. komt trouwens zeer onprofesioneel over. ga je de tekst wat subtieler zetten.. dan gaat ge de mensen voorliegen of loze beloftes maken.. en das ook niet ideaal.
Die massmailing.. mja.. idd belast het netwerk niet zo erg.. maar:
dat is weer werk steken in een mailing etc etc. Waar ge weer niks deftigs in kunt zetten...allez ja, niet echt iets dat iedereen gaat aanstaan.
Nu dat kost tijd.. dan zou ik liever hebben dat ze die tijd steken in contacten met Scarlet leggen en evt het prob oplossen dan een mailtje te zitten schrijven.
Ik geef toe dat de communicatie niet alles is.. maar ik versta A2F ook.. en ondanks wat sommigen hier zeggen: wij blijven zoveel onafhankelijk en proberen de info hier zo goed mogelijk te verzamelen en up2date te houden.
Anyway, ik ben blij dat er al ene A2Ffer het ingezien heeft dat het niet oplost met hier de dingen te blijven herhalen.. .Btw thx for a little support Dacht dat alle A2Ffers al tegen ons waren
I love it when a plan comes together!