Juist gespeeld, zalige demo !
http://www.gamershell.com/download_21822.shtml.
Need for Speed ProStreet | Demo |
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Damn zeg, dat ze nu nog eens zeggen dat ge uw limiet niet leeggezogen krijgt op legale manier. Als ge alle demo's van recente spellekes downloadt moogt ge enkel nog maar platte mail ontvangen voor de rest van de maand
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Komt goed uit zeg. Net nu ik mijn Logitech G25 stuurwieltje heb gekocht ga ik deze eens proberen .
By the way, voor de race liefhebbers, het gratis BMW M3 race game (en maar 360 MB Meon ).
By the way, voor de race liefhebbers, het gratis BMW M3 race game (en maar 360 MB Meon ).
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
ik keek zo hard uit naar de nieuwe NFS, maar deze demo is niet de moeite om af te halen ... besturing is brak, AI is een grap en het scademodel trekt op niks. Zéér spijtig, want ik zie de retail niet veel beter worden dan dit :/
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik heb hem gedownload en uitgeprobeerd.
De 2e race (om ter eerst 2 laps uit): bij eerste keer proberen ben ik gewonnen met 20 secs voor de 2e. Wel op casual, maar toch...
De checkpoint race: ik slaag er maar niet in om mijn wagen niet getotaled te krijgen .
Wat ij opvalt: dit is zo'n typische game van EA die enkel om GFX draait. Bijvoorbeeld: als je totalet elke keer die slow motion van hoe je wagen eruit ziet. Verschrikkelijk irritant. De twee game types die ze tonen zien er echt niet speciaal uit: been there, done that. Het feit dat je nu niet meer in de stad racet, haalt heel wat fun eruit voor mij. Het ganse street race gebeuren gaf een amosfeer die echt fun was. Dat hebben ze er nu uitgehaald.
Iig niet een spel dat ik ga kopen...
De 2e race (om ter eerst 2 laps uit): bij eerste keer proberen ben ik gewonnen met 20 secs voor de 2e. Wel op casual, maar toch...
De checkpoint race: ik slaag er maar niet in om mijn wagen niet getotaled te krijgen .
Wat ij opvalt: dit is zo'n typische game van EA die enkel om GFX draait. Bijvoorbeeld: als je totalet elke keer die slow motion van hoe je wagen eruit ziet. Verschrikkelijk irritant. De twee game types die ze tonen zien er echt niet speciaal uit: been there, done that. Het feit dat je nu niet meer in de stad racet, haalt heel wat fun eruit voor mij. Het ganse street race gebeuren gaf een amosfeer die echt fun was. Dat hebben ze er nu uitgehaald.
Iig niet een spel dat ik ga kopen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Geef mij maar Need for Speed: Porsche Unleasheddeej schreef:nfs hot pursuit was mijn favoriet