Limewire werkt plots niet meer

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Hans Wörzt
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 dec 2005, 12:08

Zonet stel ik vast dat bij het starten van Limewire de verbinding wordt verbroken door Belgacom. Kennelijk zijn er nog anderen die dit vaststellen (zonet gelezen op een Franstalig forum, eergisteren vastgesteld).
Zijn ze p2p-netwerken aan het blokkeren ?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

vanacht rond 12 tot 2 uur had ik veel problemen met torrents die plots niet boven de 10KB gingen. Ik heb dan maar opgegeven.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Is het zover ja, .. als ik jouw was zou ik klacht indienen, wegens schending op privacy.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Zeg dan ook maar dat je abonnentsprijs naar beneden moet, tja, ze knippen in een deel van hun standaardaanbod ... ze ontzeggen je toegang tot een deel van het internet ...

Belgacom verlaag die prijs, je bent veel te duur en je maakt je belachelijk binnen Europa
Gebruikersavatar
Chewie
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 16 maa 2003, 09:55
Locatie: Leopoldsburg

bij scarlet geen problemen tot hier toe ook met de torrents in Azureus gaat het ook nog prima
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dien klacht in wegens misleidende reclame, "onbeperkt internet" !?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

tja, het gaat weer over belgacom en er wordt weer met scherp geschoten.
dat doen sommige kindjes hier toch graag hé. :-D

als er al een probleem is geweest, is dit van tijdelijke aard geweest hoor.
en waarschijnlijk nog lokaal.

en tja problemen kunnen zich altijd voortdoen. Techniek kan het soms laten afweten hoor. Stel dat morgen mijn Citroën niet start, is dit dan een slechte auto of deugt dit merk plots niet meer. Hopelijk zien jullie nu in wat voor onzinnige opmerkingen jullie geven

en belgacom sluit limewire niet af. heb gisteren er 2,5 GB mee afgehaald hoor.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ahja, zo verstandig zijn ze bij Belgacom wel denk ik, om p2p niet volledig te blokkeren, anders missen ze weer wat inkomsten door klanten die veranderen van provider :wink:
onwerkelijk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 nov 2007, 01:36

In theorie mogelijk (en in Amerika zijn er providers die zich daar mee bezig houden). Voorlopig houd ik het echter op een tijdelijk technisch probleem. (Is trouwens ook weer niet zó eenvoudig om dat to blokkeren, ze hebben zo al problemen genoeg.)

(Belgakrom kan het geen reet schelen hoeveel je download. Volumepacks! Kassa Kassa!)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hollebollegijs schreef:tja, het gaat weer over belgacom en er wordt weer met scherp geschoten.
dat doen sommige kindjes hier toch graag hé. :-D

als er al een probleem is geweest, is dit van tijdelijke aard geweest hoor.
en waarschijnlijk nog lokaal.

en tja problemen kunnen zich altijd voortdoen. Techniek kan het soms laten afweten hoor. Stel dat morgen mijn Citroën niet start, is dit dan een slechte auto of deugt dit merk plots niet meer. Hopelijk zien jullie nu in wat voor onzinnige opmerkingen jullie geven

en belgacom sluit limewire niet af. heb gisteren er 2,5 GB mee afgehaald hoor.


Vertel mij eens welk technisch mankement er zich kan voordoen dat specifieke poorten niet meer werken !?
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Hier werkt limewire ook nog via skynet
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ofloo schreef:Vertel mij eens welk technisch mankement er zich kan voordoen dat specifieke poorten niet meer werken !?


Dus omdat Limewire niet meer werkt ga jij er vanuit dat de poorten geblokkeerd worden / stuk ( ?!?) zijn. Er zijn nog een hoop andere factoren waardoor een applicatie als limewire niet meer werkt. ( Problemen met routering bv. ... )
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

als sommigen belgacom maar de schuld kunnen geven, anders slapen ze waarschijnlijk niet goed. :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

hollebollegijs schreef:als sommigen belgacom maar de schuld kunnen geven, anders slapen ze waarschijnlijk niet goed. :-D

Als het niet aan onze computer ligt zijn er weinig andere mogelijkheden dan belgacom.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:als sommigen belgacom maar de schuld kunnen geven, anders slapen ze waarschijnlijk niet goed. :-D

Als het niet aan onze computer ligt zijn er weinig andere mogelijkheden dan belgacom.


heb je al eens andere p2p apllicaties gebruikt?

en uit ervaring weet ik dat het meestal aan de pc zelf ligt. men speelt teveel met de instellingen. dat gaat allemaal goed en op zekere dag werkt het wat minder of niet, boem, belgacom zijn fout.

morgen start mijn wagen niet meer. boem. fout van citroen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Ook dikwijls fout van firewall, meermaals heb ik al gemerkt dat vooral panda en ook regelmatig norton alle netwerkverkeer blokkeert.
Als ik dan de software verwijder (uitschakelen is niet voldoende) is alles weer ok.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:als sommigen belgacom maar de schuld kunnen geven, anders slapen ze waarschijnlijk niet goed. :-D

Als het niet aan onze computer ligt zijn er weinig andere mogelijkheden dan belgacom.


heb je al eens andere p2p apllicaties gebruikt?

en uit ervaring weet ik dat het meestal aan de pc zelf ligt. men speelt teveel met de instellingen. dat gaat allemaal goed en op zekere dag werkt het wat minder of niet, boem, belgacom zijn fout.

morgen start mijn wagen niet meer. boem. fout van citroen.

Rap uwen auto gaan inwisselen voor een Volkswagen!!! :lol:
Matau
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 05 nov 2006, 17:37

Goztow schreef:
hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:als sommigen belgacom maar de schuld kunnen geven, anders slapen ze waarschijnlijk niet goed. :-D

Als het niet aan onze computer ligt zijn er weinig andere mogelijkheden dan belgacom.


heb je al eens andere p2p apllicaties gebruikt?

en uit ervaring weet ik dat het meestal aan de pc zelf ligt. men speelt teveel met de instellingen. dat gaat allemaal goed en op zekere dag werkt het wat minder of niet, boem, belgacom zijn fout.

morgen start mijn wagen niet meer. boem. fout van citroen.

Rap uwen auto gaan inwisselen voor een Volkswagen!!! :lol:


En dan ligt het probleem weer bij Volkswagen als die niet meer start ^^

Voor die Limewire zou ik inderdaad de firewall eens nakijken, zien of die geen poorten blokkeerd. Misschien firewall van router ook eens nakijken (indien je die hebt). Port Forwarding misschien opzetten?
Ziggy Boogy Doog
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ditCh schreef:
Ofloo schreef:Vertel mij eens welk technisch mankement er zich kan voordoen dat specifieke poorten niet meer werken !?


Dus omdat Limewire niet meer werkt ga jij er vanuit dat de poorten geblokkeerd worden / stuk ( ?!?) zijn. Er zijn nog een hoop andere factoren waardoor een applicatie als limewire niet meer werkt. ( Problemen met routering bv. ... )


Da's ook waar, .. maar dan zal er wel meer dan alleen limewire niet meer werken .. ik neem aan dat hij niks aan zijn systeem verandert heeft omdat hij zegt dat het ineens niet meer werkt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ofloo schreef:Da's ook waar, .. maar dan zal er wel meer dan alleen limewire niet meer werken .. ik neem aan dat hij niks aan zijn systeem verandert heeft omdat hij zegt dat het ineens niet meer werkt.


Als ik me niet vergis werkt Limewire met een soort "hoofdserver" waarop je moet aanmelden ( correct me if i'm wrong ), die zorgt dat je kan zoeken ed. Als de route naar die server(s) stuk is gaat surfen naar andere sites wel nog werken. Het is niet omdat de routering naar 1 bepaald netwerk stuk is dat je niets meer kan doen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”