Ik ben momenteel bij Telenet, en heb een turbo abonnement met freephone 24.
Nu heb ik al ruim 4-5 maanden problemen met de facturatie die maar niet opgelost geraken... ik bespaar jullie de details!!!
Nu werd mij beloofd (zoals vorige maanden) dat het vanaf 2 december alles in orde zou moeten zijn?????
Ik heb hen gewaarschuwd als dit niethet geval is, ik alles stop zet!!!!
Wat raden jullie mij aan ... om een gelijkwaardige provider te vinden met telefonie en internet??? daar ik niet zo bekend ben met providers?? buiten Belgacom en telenet.
Welke Provider????
-
- Starter
- Contacteer:
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wat is je verbruik per maand, hoeveel wil je betalen aan je provider en welke ADSL snelheid ? Waar woon je ? Hoever zit je van de centrale ?
Veelverbruik = Dommel, voor gewoon verbruik zijn alle andere providers de beste keuze. DX-Solutions, EDPnet enzo.
Veelverbruik = Dommel, voor gewoon verbruik zijn alle andere providers de beste keuze. DX-Solutions, EDPnet enzo.
-
- Starter
- Contacteer:
Ik verbruik wat ze mij aanbieden, bij telenet is dat dut 35 gig (70gig) s'nachts)Lord Utopia schreef:Wat is je verbruik per maand, hoeveel wil je betalen aan je provider en welke ADSL snelheid ? Waar woon je ? Hoever zit je van de centrale ?
Ik woon in Roosdaal (Tussen Ninove en Brussel) Prijs mag +/- hetzelfde zijn (65 - 70 €/maand)
Ik zou begot niet weten hoever ik van een centrale woon???
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wel, een andere kabelprovider is uitgesloten, sinds Telenet monopolist is op de Vlaamse kabel.
ADSL2+ is ook uitgesloten, sinds je niet in een grote stad woont.
Om je afstand te weten, kun je best eens een e-mail sturen naar Dommel, je kunt zien of ze antwoorden he. Je geeft hierbij je telefoonnummer mee van jezelf, als je dat niet hebt, neem je het telefoonnummer van je buren, die naast je, niet die rechtover je. Telenet nummers werken niet.
EDPnet is wel aantrekkelijk voor je, 20 GB voor 29,99 EUR. 0,25 EUR / 1 GB bijbetalen tot 60 GB. Nachttarif tussen 2u00 en 8u00 (-50%). Nieuwsserver 10 GB bijgeleverd zonder meerkost.
Dommel is 75 GB standaard voor 36 EUR. Nachttarief tussen 1u00 en 13u00 ofzoiets. Extra is nieuwsserver zonder meerkost.
E-Leven is F.U.P. (bij het 3 Mbit pack is dit 150 GB, bij 6 Mbit is dit 200 GB).
DX Solutions is 30 GB voor 25 EUR.
Bij alle providers is wel een telefoonlijn van BGC nodig, dit al vanaf 6,85 EUR/maand. Wil je bellen, neem je best VOIP, maar daar weet ik niet veel van.
Als je dicht bij de centrale woont, kun je geluk hebben en kun je 6 Mbps krijgen. Heb je minder geluk, dan krijg je tussen de 3.3 en 4 Mbit. Heb je nóg minder geluk, zit je te surfen aan 1 Mbps. Dat kan vanaf 4 km en verder gebeuren.
ADSL2+ is ook uitgesloten, sinds je niet in een grote stad woont.
Om je afstand te weten, kun je best eens een e-mail sturen naar Dommel, je kunt zien of ze antwoorden he. Je geeft hierbij je telefoonnummer mee van jezelf, als je dat niet hebt, neem je het telefoonnummer van je buren, die naast je, niet die rechtover je. Telenet nummers werken niet.
EDPnet is wel aantrekkelijk voor je, 20 GB voor 29,99 EUR. 0,25 EUR / 1 GB bijbetalen tot 60 GB. Nachttarif tussen 2u00 en 8u00 (-50%). Nieuwsserver 10 GB bijgeleverd zonder meerkost.
Dommel is 75 GB standaard voor 36 EUR. Nachttarief tussen 1u00 en 13u00 ofzoiets. Extra is nieuwsserver zonder meerkost.
E-Leven is F.U.P. (bij het 3 Mbit pack is dit 150 GB, bij 6 Mbit is dit 200 GB).
DX Solutions is 30 GB voor 25 EUR.
Bij alle providers is wel een telefoonlijn van BGC nodig, dit al vanaf 6,85 EUR/maand. Wil je bellen, neem je best VOIP, maar daar weet ik niet veel van.
Als je dicht bij de centrale woont, kun je geluk hebben en kun je 6 Mbps krijgen. Heb je minder geluk, dan krijg je tussen de 3.3 en 4 Mbit. Heb je nóg minder geluk, zit je te surfen aan 1 Mbps. Dat kan vanaf 4 km en verder gebeuren.