'Hallo meneer, ik las in de krant dat u niet tevreden bent van ons'
IT Professional blogt over Tele2:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
'Hallo meneer, ik las in de krant dat u niet tevreden bent'
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
euh.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Is wel grappig
Als je de helpdesk belt is het altijd moeilijk om geholpen te worden, maar als je dan een artikel erover schrijf bellen ze jou op om je te helpen
Als je de helpdesk belt is het altijd moeilijk om geholpen te worden, maar als je dan een artikel erover schrijf bellen ze jou op om je te helpen
Idd, best grappig! Die man moet zich een ongeluk verschoten hebben! Had het gelukt om het probleem op te lossen ging het een mooie reclame geweest zijn voor Tele2, gezien die mens dat dan wss ook zou geschreven hebben. 't was maar een kwestie van een goede naam te maken en gratis reclame te maken imo
Ze mogen mij gerust ook eens bellen, want mijn modem heeft de laatste tijd ook zo'n kuren...
Enkele weken geleden had ik 4 herstarts op 12 minuten en dan 's avonds nog eens 3. En dan wrs nog diegene waar ik niet van weet. Zou dit dan een algemeen probleem zijn?
Enkele weken geleden had ik 4 herstarts op 12 minuten en dan 's avonds nog eens 3. En dan wrs nog diegene waar ik niet van weet. Zou dit dan een algemeen probleem zijn?
- brooklyn
- Elite Poster
dan ga je toch gewoon achter een nieuwe modem?
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik ken iemand die in Nederland woont en ADSL2+ heeft bij Orange, theoretische snelheid van 24 Mbps dus, maar in de praktijk viel dit terug naar 16 Mbps. Toen zijn snelheid nóg maar eens verlaagd werd naar 14 Mbps, heeft Orange een toegeving gedaan, 3 EUR korting op het maandelijkse abonnement. Zo zie je maar weer eens de klantvriendelijkheid, hoe die kan verschillen over een grens van 3 cm breed.poekie68 schreef:Deel 4: Goed nieuws mijnheer, U surft voortaan aan een slakkengangetje.
Leve de concurrentie.Direct gevolg ervan is meer moeite doen om een klant te behoudenLord Utopia schreef:Ik ken iemand die in Nederland woont en ADSL2+ heeft bij Orange, theoretische snelheid van 24 Mbps dus, maar in de praktijk viel dit terug naar 16 Mbps. Toen zijn snelheid nóg maar eens verlaagd werd naar 14 Mbps, heeft Orange een toegeving gedaan, 3 EUR korting op het maandelijkse abonnement. Zo zie je maar weer eens de klantvriendelijkheid, hoe die kan verschillen over een grens van 3 cm breed.poekie68 schreef:Deel 4: Goed nieuws mijnheer, U surft voortaan aan een slakkengangetje.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Daar kan Tele2 nog wat uit leren. Ik ben weg bij Tele2 en ze hebben geen enkele moeite gedaan om me als klant te houden. Ze hebben zelfs niet eens naar de reden van vertrek gevraagd.Direct gevolg ervan is meer moeite doen om een klant te behouden