Iemand die een OS X draaien heeft?

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik ben op korte termijn naar iemand op zoek die een Mac met OS X heeft en die mij wil helpen een klein testprogramma te runnen. Let wel, dit vereist de installatie van Mono.
TurtleTJones
Starter
Starter

T'moet nen dikke dommerik zijn die zulk een compleet overbodig ding op zijne Mac gaat steken.
'K zie ni in wat da spel heeft dat ni met het gewone OsX gedaan kan worden (althans niks deftigs). :?
Ik ga't alvast ni bezigen op mijn machien ,ook ni als ge't heel vriendelijk vraagt.
Nu ni persoonlijk opvatten he ,t'is maar opdat ge een idee zou hebben van vergeefse van uw poging.
Respect voor alles en iedereen
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

TurtleTJones schreef:T'moet nen dikke dommerik zijn die zulk een compleet overbodig ding op zijne Mac gaat steken.
'K zie ni in wat da spel heeft dat ni met het gewone OsX gedaan kan worden (althans niks deftigs). :?
Ik ga't alvast ni bezigen op mijn machien ,ook ni als ge't heel vriendelijk vraagt.
Nu ni persoonlijk opvatten he ,t'is maar opdat ge een idee zou hebben van vergeefse van uw poging.
'k Heb zo ne dommerik gevonden. Hij is zo dom dat hij per week meer verdient dan jij op een jaar :nana:.
Voor de mensen die bedenkingen hebben: hij heeft iets met dit bedrijf.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

TurtleTJones schreef:T'moet nen dikke dommerik zijn die zulk een compleet overbodig ding op zijne Mac gaat steken.
wtf voor een antwoord is dat nu? Als ge ne kleuter waart dan kreeg ge kletsen voor zo'n stomme praat!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
TurtleTJones
Starter
Starter

Niks dom aan mijne praat ,wel dom om dat ding op ne Mac te zetten terwijl alles wat je ermee kan doen al standaard op uw Mac staat.
Bijgevolg kan diegene die persé achter een vrijwilliger zoekt beter op zoek gaan naar iets deftig of zichzelf eerst eens ne Mac aanschaffen.
Als't in opdracht is van of voor een derde ,zou dat een idem antwoord zijn van mij aan hen.
Begin aan niks als je het materiaal niet zelf hebt en anders moeten ze het u maar geven.
Enne meer verdienen dan mijn gewaarborgd minimum pensioentje per jaar opbrengt is niet moeilijk ,maar ik me me wel ni moe maken of buiten komen voor m'n centjes 8)
Respect voor alles en iedereen
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Welcome to the internet, TurtleTJones :-)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

TurtleTJones schreef:Niks dom aan mijne praat ,wel dom om dat ding op ne Mac te zetten terwijl alles wat je ermee kan doen al standaard op uw Mac staat.
Weet je eingelijk wel waarover de topicstarter het heeft ?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

TurtleTJones schreef:Niks dom aan mijne praat ,wel dom om dat ding op ne Mac te zetten terwijl alles wat je ermee kan doen al standaard op uw Mac staat.
Zeg, mag ik die data voor die Monte Carlo simulaties naar u niet doorsturen want mijne Mac is kapot. Allé, dat ding kan alles maar die Monte Carlo simulaties wil'm precies nie runnen.

En die Genetic Programming data daar weet ie precies ook nie mee wat doen. En volgens John Kozas is die data wel degelijk in orde.
TurtleTJones schreef:Enne meer verdienen dan mijn gewaarborgd minimum pensioentje per jaar opbrengt is niet moeilijk ,maar ik me me wel ni moe maken of buiten komen voor m'n centjes 8)
'k Hoop echt voor u manneke dat de dingen waar ik aan werk nooit nodig hebt. Want als het puur om de centen gaat hoef ook ik niet meer te werken maar er zijn andere dingen in't leven dan geld.

En als uwen Mac dan toch zo goed is gebruikt hem dan om deel te nemen aan het Folding@Home project, dan doet hij tenminste iets nuttig :evil:

Ordinarily he was insane, but he had lucid moments when he was merely stupid.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

Ik zou deze vrouw eens contacteren. Misschien kan ze jou nog helpen, maar ik vrees dat het al te laat is.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Tsjah, 2 posts, hij zal het licht gezien hebben zeker ... openen we een thread om te gokken op zijn leeftijd?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Astralon schreef:Ik ben op korte termijn naar iemand op zoek die een Mac met OS X heeft en die mij wil helpen een klein testprogramma te runnen. Let wel, dit vereist de installatie van Mono.
Sure, laat maar iets weten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

selder schreef:Tsjah, 2 posts, hij zal het licht gezien hebben zeker ... openen we een thread om te gokken op zijn leeftijd?
looooooooooooooooooooooooool
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Kom kom, laten we het netjes houden (en dat geldt voor iedereen) :wink:
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:
Astralon schreef:Ik ben op korte termijn naar iemand op zoek die een Mac met OS X heeft en die mij wil helpen een klein testprogramma te runnen. Let wel, dit vereist de installatie van Mono.
Sure, laat maar iets weten.
crapiecorn heeft het al met succes getest onder 64-bit Linux (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=16235).

Als je dit wil testen op een Mac dan stel ik dit uiteraard op prijs :!:
Ik moet wel zeggen dat in tegenstelling tot Mono op Linux (heb hier zelf een Suse 10.2 draaien) ik totaal geen ervaring heb met Mono op een OS X.
Mocht je vragen hebben of het bestand in een ander formaat laat dan a.u.b. iets weten. Het is niet de bedoeling dat je er veel tijd in stopt.
Bijlagen
Test.zip
(3.18 KiB) 26 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Astralon 22 okt 2007, 23:23, in totaal 1 gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

NuKeM schreef:Kom kom, laten we het netjes houden (en dat geldt voor iedereen) :wink:
Het is denk ik niet van mijn gewoonte om hier op het forum naar de grove middelen te grijpen maar iemand die zo'n onzin uitkraamt zal van mij altijd repliek krijgen.

Die poster zegt niet meer of niet minder dat devilkin nen dikke dommerik is want hij wil die test wel doen. Sorry, ik heb daar een andere mening over. :x
devilkin stelt voor om mij te helpen en ik dacht dat dit nu juist de bedoeling was van dit forum :wink:
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Tuurlijk is het de bedoeling van elkaar te helpen.
TurtleTJones zijn reply was inderdaad niet erg netjes (daar heeft hij ook van een andere mod een PM over gekregen), maar ik wil maar vragen om het niet te laten escaleren en vriendelijk te blijven (ook al is dat soms moeilijk).
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

http://www.youtube.com/watch?v=sz5Fc8k4M50

Hier een prachtig mac filmpje een beetje offtopic maar ja....
subliem gewoon

:P
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Triple posts hurt my eyes :eek: . Lang leve de edit button!
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

brooklyn schreef:http://www.youtube.com/watch?v=sz5Fc8k4M50

Hier een prachtig mac filmpje een beetje offtopic maar ja....
subliem gewoon

:P
Als we dan toch offtopic gaan:
http://www.apple.com/getamac/ads/
m0djo
Member
Member

@TurtleTJones,
Hoe gaat gij dat allemaal doen op uwe Mac met een basisinstall?
Allez, ge moogt de gcc compilers van de developer cd ook installeren.
En xcode ook als ge wilt zelfs.

@Astralon,
Als ge mij zegt wat het juist is en wat de bedoeling is, dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
Ik kan testen op:
8-core 3.0Ghz, 8Gb RAM MacPro
C2D 2,33Ghz, 3Gb RAM MacBook Pro

En nog nen hoop oude bakken ook als ge wilt :)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster

m0djo schreef:@Astralon,
Als ge mij zegt wat het juist is en wat de bedoeling is, dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
Ik kan testen op:

Bedankt, is ondertussen door iemand anders van het forum getest en die heeft mij de resultaten doorgestuurd via PM.
Ik kan wel zeggen dat het werkt.
Styno
Elite Poster
Elite Poster

m0djo schreef:Ik kan testen op:

Sorry voor de inmenging, maar al eens gedacht om mee te folden met het ub team?
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”