belgacom adsl time(2 u maand)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
benneken2312
Plus Member
Plus Member

Weet er iemand uit de praktijk of je met een adsl time abonnement van(5,95 euro/maand ook kan inloggen met een andere adsl gebruikersnaam? en zo dus die 2 uur per maand kan omzeilen?
ik heb namelijk een ander adsl abonnement nog?
ik kan op mijn ADSL goe wel inloggen met een dommel account....
punkfreak
Member
Member

Nee, dit gaat niet.

Heb zelf pas problemen gehad door adsl time te nemen nadat ik overgeschakeld was op Dommel.
Belgacom had lijn overgenomen van Dommel en ik kon niet meer inloggen met Dommel account.

Na veel aan telefoon gehangen te hebben bij Dommel en Belgacom is het uiteindelijk toch in orde gekomen.
Adsl time abbo laten opzeggen door Dommel, ondertussen had Dommel adsltime lijn overgenomen zodat ik toch kon inloggen met mijn Dommel account.
Lijn terug laten overnemen door Dommel (20 euro voor kunnen betalen).
Volgens Dommel is adsl time een ander type adsl lijn dan Go of Plus en daardoor kon ik niet meer inloggen.
benneken2312
Plus Member
Plus Member

punkfreak schreef:Nee, dit gaat niet.

Heb zelf pas problemen gehad door adsl time te nemen nadat ik overgeschakeld was op Dommel.
Belgacom had lijn overgenomen van Dommel en ik kon niet meer inloggen met Dommel account.

Na veel aan telefoon gehangen te hebben bij Dommel en Belgacom is het uiteindelijk toch in orde gekomen.
Adsl time abbo laten opzeggen door Dommel, ondertussen had Dommel adsltime lijn overgenomen zodat ik toch kon inloggen met mijn Dommel account.
Lijn terug laten overnemen door Dommel (20 euro voor kunnen betalen).
Volgens Dommel is adsl time een ander type adsl lijn dan Go of Plus en daardoor kon ik niet meer inloggen.

wel raar want ik kan met mijn adsl GO lijn van skynet perfect op dommel surfen als ik mijn gebruikersnaam en paswoord van dommel gebruik?
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dit kan wel perfect, enkel als beide providers op Turboline zijn of gelijk welk ander netwerk.

Alleen... Als ze het opmerken kunnen ze je lijn tijdelijk afsluiten want in de meeste gevallen gaat dit om het stelen van een login van iemand anders.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
punkfreak
Member
Member

Adsl Time zou ander type lijn zijn dan Adsl Go.
Daarom dat ik er met mijn dommel login niet opkon.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

punkfreak schreef:Adsl Time zou ander type lijn zijn dan Adsl Go.
Daarom dat ik er met mijn dommel login niet opkon.
Misschien zitten die abbo's op BRUO xD.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”