Té(?) ijverige telefoonmedewerkers...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
CuBe
Member
Member
Contacteer:

Onlangs overgeschakeld naar dommel. Nadat ik actief bleek te zijn via dommel, snel even naar BGC gebeld om te checken of dommel eventueel een aanvraag tot opzegging van mijn ADSL-GO abbo had ingediend. (Ik had ook al eens bij dommel gepolsd en zij vertelden dat ik dit zelf moet doen; Op verschillende topics op userbase kan ik echter lezen dat dommel dit zelf wel doet)

Die vriendelijke medewerkster van BGC vertelt mij dat zij tot op heden geen enkele aanvraag tot opzegging heeft ontvangen, en dat ik dit moet regelen via een aangetekend schrijven (wat ik al van plan was).

Deze ochtend dus even naar het postkantoor gelopen op een aangetekend schrijven te doen; kom ik terug thuis en vind ik in mijn brievenbus een melding van BGC dat zij mijn opzeg goed ontvangen hebben, in te gaan op 3okt.

:twisted: :twisted: Ofwel zijn ze bij de post wel héél snel :twisted: :twisted:
Ofwel was de mevrouw op te klantendienst iets te ijverig... Ik spreek nog maar over een opzegging en zij realiseren die meteen?
Vind ik toch niet helemaal juist...

CuBe
Insom
Pro Member
Pro Member

Misschien is dit te verklaren door Dommel?

Heeft Dommel reeds de aanvraag bij Skynet gedaan?

Anders is het inderdaad een vlijtige juffrouw (en een zéér snelle postbestelling) geweest.
whacker
Member
Member

Volgens mij had Dommel dat wel al aangevraagd maar kon die mevrouw dat niet zien in haar applicatie. Lijkt mij de meest simpele uitleg.
caterpillar
Starter
Starter

de mensen die je aan de telefoon krijgt op de helpdesk zijn meestal niet degenen die je annulatie afhandelen. Voorgaand antwoord lijkt me dus meest logische.

(is trouwens vreemd dat Dommel als nieuwe provider dan zelf je vorige ADSL opzegt, of niet?)
Be a model or just look like one
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Enige wat ik kan terug vinden op dommel is deze tekst:

hoe kan ik mijn huidig adsl abonnement verhuizen naar dommel.com ?
uw adsl abonnement verhuizen is helemaal niet moeilijk! volg deze 4 stappen en u zal zonder enig probleem en downtime kunnen verhuizen naar het dommel.com adsl netwerk:

1. bestel hier uw dommel.com adsl abonnement!
2. nadat u uw adsl abonnement online heeft besteld, zal u binnen het uur via e-mail onze contracten ontvangen, onderteken de 7 pagina's en stuur ze allemaal terug via fax, e-mail of post.
3. vanaf het moment dat wij uw contracten ondertekend hebben ontvangen en verwerkt, zal u van ons een e-mail ontvangen met daarin uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
4. vul uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord in uw internetverbinding setup of router in. let wel: zeg uw oude adsl abonnement nog niet op! ongeveer 2 weken nadat wij uw betaling van uw proforma factuur hebben verwerkt, zullen wij u een e-mail sturen met de melding om uw oude adsl abonnement op te zeggen.

Bij punt 4 leest men dat je zelf uw oude abo moet annuleren.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
kwaksalver
Member
Member

whacker schreef:Volgens mij had Dommel dat wel al aangevraagd maar kon die mevrouw dat niet zien in haar applicatie. Lijkt mij de meest simpele uitleg.
Inderdaad, ik denk niet dat "ijverig zijn" in het woordenboek staat van de gemiddelde werkende mens :P
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”