
Gebeld naar de 0800/666.11, de telenet helpdesk waar ik een vriendelijke Geert aan de lijn kreeg die me wist te vertellen dat telenet enkel instond voor de internetverbinding en dat we rechtstreeks bij dell moesten zijn. Hij gaf me een 0900 nummer mee maar na enig opzoekingswerk bleek een 015-nummer ook mogelijk te zijn, massa's goedkoper dus. Daar zaten we met een klein ander probleem, de pc stond helemaal niet op naam van mijn nicht (of haar toenmalige vriend, ze zijn uit elkaar ondertss) maar van één of andere Bruno, een verkoper van telenet waar ze dat pakket gekocht hebben. Nu konden ze haar bij Dell niet helpen zolang die pc niet op naam stond van haar, dus moest ze terug naar de telenet helpdesk bellen om daar uiteindelijk de naam te wijzigen en erna terug te bellen naar de helpdesk van dell... Ik was ondertss naar huis en ze ging het wel verder afhandelen zei ze.
Ik heb ze niet meer gehoord sindsdien maar euh, is er echt geen makkelijkere manier want van de ene helpdesk naar de andere gestuurd worden is toch maar "lullig", neen?
Iemand van jullie toevallig ervaring met 'defecte' internet voor iedereen-pc's?