Overschakelen - contract

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
perf
Starter
Starter

Hallo,

Gisterenavond heb ik een adsl abo besteld via de website van Dommel. Ik kreeg hierover direct een email waarin stond dat ik x euro's moest overschrijven naar hun KBC rekening.

Echter, in de FAQ op hun website wordt gezegd dat adsl pas actief wordt gezet na het ontvangen van de betaling en het geondertekende contract.

Krijg ik dat contract nog toegestuurd want de email meldt er niks over?
Kan ik wachten met overschrijven tot ik dat contract in de bus heb? Kwestie van ergens veilig te zitten met mijn geld :p

Bedankt
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Je mag alvast al overschrijven hoor. Het zal zo alleen maar sneller gaan om over te schakelen.
Je contract zal je apart in het Engels en Nederlands ontvangen per e-mail in een PDF bestand.
Daarna kan het een week of twee duren eer je het ADSL signaal hebt en dus kan inloggen met de Dommel gegevens die je zal krijgen per e-mail in tussentijd.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
perf
Starter
Starter

Wil dat zeggen dat ik geen papieren versie opgestuurd zal krijgen? Het contract is die "Proforma factuur" die ik als pdf kan uitprinten?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

perf schreef:Wil dat zeggen dat ik geen papieren versie opgestuurd zal krijgen? Het contract is die "Proforma factuur" die ik als pdf kan uitprinten?
nee, je krijgt NIETS opgestuurd van dommel, alles via email. het contract is NIET de factuur, het contract zal je nog moeten krijgen, is een 7 tal pagina's
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
perf
Starter
Starter

Bon,

Heb dan maar overgeschreven :) Zien wel hoe het komt.

Bedankt voor de reacties.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

No worry, komt zeker wel goed.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”