Code: Selecteer alles
FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS
Code: Selecteer alles
FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS
ctrl + FAstralon schreef:Vreemd dat er zoveel goede antwoorden zijn. Allerlei hersentests tonen aan dat de hersenen de F in het woord "of" niet meetellen tenzij je expliciet letter voor letter gaat lezen of de tekst meerdere malen doorneemt.
Voor alle duidelijkheid het antwoord is dus inderdaad 6.
Misschien dat de taal er voor iets tussen zit. Als niet-native Engels heb ik bij het lezen van teksten al meer de neiging om het "diagonaal lezen" over te slaan (+ de conditionering van mijn werksituatie, waarbij ik echt wel op alle lettertjes van een tekst moet letten om proberen te ontcijferen wat de klacht/bedoeling/probleemomschrijving nu echt inhieldAstralon schreef:Vreemd dat er zoveel goede antwoorden zijn. Allerlei hersentests tonen aan dat de hersenen de F in het woord "of" niet meetellen tenzij je expliciet letter voor letter gaat lezen of de tekst meerdere malen doorneemt.
Voor alle duidelijkheid het antwoord is dus inderdaad 6.
kaween schreef:Wat voor conclusie hing daar dan aan vast ?
Zo kunde het wel noemen bij mij. Ik wist nie op wat ik moest letten maar wel dat er een catch in zat. Achteraf gelezen dat de f van of wordt overgeslagen en ik dacht toen "stond daar het woordje of in?". Daar heb ik dus 3 keer overgekeken. Zit wel al 6 jaar in't engels te ploeteren voor bedrijfscommunicatie dus da zal ook nie helpen.kaween schreef:..."bindwoordblindheid"...