openbedrijvendag 2007

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
zippie666
Pro Member
Pro Member

Zijn er volgens jullie interessante bedrijven te bezoeken nu zondag? Heb gezien dat Alcatel-lucent de deuren opent en dat kan mss wel nog interessant zijn, neen?

Iemand die weet heeft van een ander interessant bedrijfje?

Iemand die zin heeft om een it-bedrijf te gaan bezoeken, ik zou dat eventueel wel nog zien zitten (gezien het binnen mijn studie past en een inzicht biedt in waar ik terecht kan/wil komen)
Maak van de gelegenheid gebruik om op 7 oktober een kijkje te komen nemen bij Alcatel-Lucent in Antwerpen. Alcatel-Lucent timmert mee aan de weg die het mogelijk maakt dat u iedere dag, op gelijk welk moment en vanop om het even welke locatie kan gebruik maken van spraak-, data- en videocommunicatiediensten.

De deuren van onze nieuwe kantoren, met een state-of-the art laboratoriumomgeving en waar wordt gewerkt volgens het flexibele office concept, staan open om u te verwelkomen en de sfeer te doen opsnuiven van de verschillende activiteiten waarin de Belgische teams uitblinken

Als gebruiker worden wij allemaal geconfronteerd met nieuwe diensten (multimedia, digitale televisie, combinatie fixed/mobile,…) die door operatoren worden aangeboden. Om hen in staat te stellen dit alles te realiseren ondersteunt Alcatel-Lucent de netwerkoperatoren bij de transformatie van hun netwerk. Een bezoekje aan het IP Transformation Center zal u van naderbij kennis laten maken met de manier waarop Alcatel-Lucent zijn klanten deze ondersteuning biedt.

De ultieme ervaring als eindgebruiker kan je beleven in het Executive Briefing Center. Het Executive Briefing Center ontvangt jaarlijks meer dan 300 delegaties die komen kijken naar de producten en oplossingen van Alcatel-Lucent. Tijdens deze Open Bedrijvendag kan u hetzelfde ervaren en met een vleugje Alcatel-Lucent toekomstvisie uw ontdekkingstocht verder zetten.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Kriep
Plus Member
Plus Member

Veel IT zit er precies niet tussen :(
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hoezo niet?
Brochures, Videos en Case Studies...
zippie666
Pro Member
Pro Member

Ik ga gaan met mn neef, als er nog volk is dat zou gaan, moet ge't hier maar posten, 'k ga morgen ofzo pas reserveren (zie dat er nog volk mee zou gaan met m'n neef en mij)

Zijn er nog niet uit om hoe laat, maar 'k verwacht dat de opkomst maar magerkes zal zijn :roll:
zippie666
Pro Member
Pro Member

Het was vrij indrukwekkend, alleen jammer dat het zo kort was, zou liever wat langer daar den tourist uitgehangen hebben :)

Eerst was't zo'n klein uitlegje waarom netwerken enzo belangrijk zijn, dat ze een groot marktaandeel hebben, wat promotalk, een klein en heel simpel woordje uitleg over hoe digitale tv in z'n werk gaat (het woordje 'ip' werd heel gemakkelijk in de mond genomen) en dan een kleine blik op hun datacenter twv 7 miljoen euro :lol:

Alcatel is blijkbaar een veel grotere speler dan ik dacht! Ze verzorgen blijkbaar digitale tv in heel Europa vanuit Antwerpen! Best groot wel, dat datacenter :-) De inrichting van't gebouw is ook erg mooi en alles is ergonomisch ingericht, elk verdiep in een ander thema (de continenten), zo was het 4de verdiep Afrika en werd met bruine en beige tinten gewerkt en gepaste decoratie aan de muur :-D

Dan hebben we ook de marketingafdeling een bezoekje gebracht waar alle topmensen van bgc, deutche telecom, ... ontvangen worden en waar Alcatel's nieuwe producten voorgesteld worden (zoals HD digitale tv, triple play diensten, tv kijken op de gsm, ...) Er hangen wat tv's (één gigantische om de kwaliteit van HD te tonen), staan wat beamers, de kamer heeft een plafond van ledjes wat wel een cool (maar zeeziekmakend bij rappe bewegingen) effect geeft, en achter je nog een klein 'internetproviderke' en allerhande soorten 'simulatiekabels' om defecte koperkabels te simuleren, of koperkabels die te dicht bij andere kabels liggen ofzo, waar ze ook wel trots op waren :lol:

Bij het buitengaan nog een leeslampje gekregen voor als je een boek leest in't donker, maarja, dat heb ik dan maar weggeschonken :P
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”