Iemand die weet heeft van een ander interessant bedrijfje?
Iemand die zin heeft om een it-bedrijf te gaan bezoeken, ik zou dat eventueel wel nog zien zitten (gezien het binnen mijn studie past en een inzicht biedt in waar ik terecht kan/wil komen)
Maak van de gelegenheid gebruik om op 7 oktober een kijkje te komen nemen bij Alcatel-Lucent in Antwerpen. Alcatel-Lucent timmert mee aan de weg die het mogelijk maakt dat u iedere dag, op gelijk welk moment en vanop om het even welke locatie kan gebruik maken van spraak-, data- en videocommunicatiediensten.
De deuren van onze nieuwe kantoren, met een state-of-the art laboratoriumomgeving en waar wordt gewerkt volgens het flexibele office concept, staan open om u te verwelkomen en de sfeer te doen opsnuiven van de verschillende activiteiten waarin de Belgische teams uitblinken
Als gebruiker worden wij allemaal geconfronteerd met nieuwe diensten (multimedia, digitale televisie, combinatie fixed/mobile,…) die door operatoren worden aangeboden. Om hen in staat te stellen dit alles te realiseren ondersteunt Alcatel-Lucent de netwerkoperatoren bij de transformatie van hun netwerk. Een bezoekje aan het IP Transformation Center zal u van naderbij kennis laten maken met de manier waarop Alcatel-Lucent zijn klanten deze ondersteuning biedt.
De ultieme ervaring als eindgebruiker kan je beleven in het Executive Briefing Center. Het Executive Briefing Center ontvangt jaarlijks meer dan 300 delegaties die komen kijken naar de producten en oplossingen van Alcatel-Lucent. Tijdens deze Open Bedrijvendag kan u hetzelfde ervaren en met een vleugje Alcatel-Lucent toekomstvisie uw ontdekkingstocht verder zetten.