Is de plaats waar je je verbruik kan nakijken verplaatst? Ik vind die pagina niet meer weer op mijn.scarlet.be.
Groeten,
Jan
verbruik
- kweezie wabbit
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 14:55
- Contacteer:
Hier ook geen probleem.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
-
- Pro Member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Bij ontbrak 15 en 16 september ook. Nu kijk ik naar mijn verbruik en opeens staat 15 september er tussenflt schreef:bij mij staat deze er nog altijd maar is niet meer geupdate sinds 14/09
ISPMonitor haalt gewoon de statistieken van de Scarlet website.debesten schreef:Ik gebruik daarvoor "ISP monitor" (http://www.ispmonitor.be/). Zeer handig imo
Als de site dus problemen heeft heb je dus hetzelfde resultaat
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Bij mij lijkt de teller niet 100% correct te werken.
Staan ineens dagen op van vorige maand
Staan ineens dagen op van vorige maand
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Ook vanaf 25/09 ...
-
- Pro Member
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik mankeer hier 26, 27 en 30 september. Ook voor vandaag vind ik voorlopig niets terug.
Het zal toch zeker niks te maken hebben met hun D-day!
(Aanpassen snelheid ADSL-Unlimited vanaf 1 oktober) ?????
Het zal toch zeker niks te maken hebben met hun D-day!
(Aanpassen snelheid ADSL-Unlimited vanaf 1 oktober) ?????
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 okt 2007, 00:24
als je een probleem hebt met deze meter
02/275.27.27
Melden dat het probleem bestaat en de scarlet helpdesk zal uw probleem melden.
02/275.27.27
Melden dat het probleem bestaat en de scarlet helpdesk zal uw probleem melden.
Ik krijg volgende foutmelding als ik het verbruik wil controleren.
Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.
(vette tekst werd gewijzigd naar blauwe kleur)
Bewerkt door Blue-Sky,
Gelieve geen rode tekst te gebruiken.
Lees de Regels
Opmerkingen in rood worden gebruikt om de gebruiker ergens op te wijzen dat niet in orde is. Gebruik dus deze kleur niet en gedraag je dus niet als moderator.
Gelieve ons te excuseren, er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw aub.
(vette tekst werd gewijzigd naar blauwe kleur)
Bewerkt door Blue-Sky,
Gelieve geen rode tekst te gebruiken.
Lees de Regels
Opmerkingen in rood worden gebruikt om de gebruiker ergens op te wijzen dat niet in orde is. Gebruik dus deze kleur niet en gedraag je dus niet als moderator.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Geduld is een mooie deugd