Wat vind jij van de prijsverhoging van je dommel abo?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.

Wat vind jij van de prijsverhoging van je dommel abo?

Onaanvaardbaar, ik ga er kost wat kost weg
20
10%
Onaanvaardbaar, ik twijfel om weg te gaan
25
13%
Geen tweede keer, maar ik overleef het wel
55
28%
Meer betalen is niet leuk, maar het blijft goedkoop voor wat het is
87
45%
Ik geef Dommel met plezier al mijn geld
7
4%

Totaal aantal stemmen: 194
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik schrok wel even toen ik dit zag... Maar ik ben er nog steeds tevreden over...
Daarom heb ik gestemd op "Meer betalen is niet leuk, maar het blijft goedkoop voor wat het is" :)

PS:

Ze mogen wel wat beter hun best doen met hun spelling hoor:

Omwille van opeenvolgende prijsverhogingen bij de meeste van onze leveranciers (voornamelijk energie en transmissie), zien we ons genoodzaakt de retail-prijzen van oze adsl producten te herzien vanaf 01/10/2007.

De prijzen vanaf die datum zijn:

- adsl netconnect lite: 29.95 euro btw incl, 24.75 euro btw excl.
- adsl netconnect: 35.95 euro brw incl, 29.71 euro btw excl.
- adsl netconnect plus: 63.00 euro btw incl, 52.07 euro btw excl.
- adsl netconnect pro: 160.00 btw euro incl, 133.00 euro btw excl.
:-D
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

DarthDavy schreef:Zucht... Gulder wilt het blijkbaar niet snappen he. Het punt gaat hier niet over downloadlimiet, snelheid of whatever... Het gaat hier enkel over de prijs. Internet is duur in België, heel duur!!! En als dit nu nogmaals duurder wordt om een onzichtbare reden dan word ik boos. Punt andere lijn.

Ik weet ook wel dat er in feite geen ander alternatief is, maar dat is naast de kwestie. De kwestie is dat mijn internet abonnement onterecht duurder wordt. En het betreurt mij enorm om te zien dat er weer heel veel mensen daar zich eigenlijk niets van aantrekken dat ze meer moeten betalen zonder eigenlijk te weten waarom ze meer betalen (iedere reden die je kan aangeven is koffiedik kijken, want enkel Dommel weet de ware reden en die laten ze dus niet aan hun klaten weten). En dat vind ik gewoonweg idioot dat jullie zo van jullie laten profiteren.

Ik volg je volledig, straks zitten we hier met abb die 50 - 60 - 70 Euro gaan kosten voor een simpel 4Mbits lijntje en als ik lees wat de meesten hier schrijven lijken ze dat ook niet erg te vinden dat de prijzen hier omhoog gaan en daardoor reeds dubbel zo duur zijn of elders in Europa. Zijn jullie allemaal van die elite mensen? Of betaalt mammie en pappie het internet? Of is de dagelijkse realiteit voor jullie een ver van mijn bed show?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Zambo schreef:Ik volg je volledig, straks zitten we hier met abb die 50 - 60 - 70 Euro gaan kosten voor een simpel 4Mbits lijntje en als ik lees wat de meesten hier schrijven lijken ze dat ook niet erg te vinden dat de prijzen hier omhoog gaan en daardoor reeds dubbel zo duur zijn of elders in Europa. Zijn jullie allemaal van die elite mensen? Of betaalt mammie en pappie het internet? Of is de dagelijkse realiteit voor jullie een ver van mijn bed show?
meeste mensen hier vergelijken met de andere produkten die op belgische markt te krijgen zijn --> dan komt Dommel er nog steeds goed uit.

maar als je prijs van Dommel vergelijkt met prijzen in de buurlanden dan is die gewoon veel te hoog.

't wordt wachten op cityconnect voor een goeie prijs in vlaanderen, maar da's dan weer een produkt dat enkel in't stad te krijgen zal zijn.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
elldiablo
Pro Member
Pro Member

't wordt wachten op cityconnect voor een goeie prijs in vlaanderen, maar da's dan weer een produkt dat enkel in't stad te krijgen zal zijn.
Dus ... ik heb nu een dommel-profile... en woon in een wijk . Ik kan geen cityconn.-abo nemen omdat ik in een wijk woon?

:)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
xenne
Elite Poster
Elite Poster

elldiablo schreef:
Dus ... ik heb nu een dommel-profile... en woon in een wijk . Ik kan geen cityconn.-abo nemen omdat ik in een wijk woon?

cityconnect is voor in én rond de grote steden, nl gent, hasselt, genk, oostende, luik, charleroi, antwerp, bergen, brussel & kortrijk.

't zal later wel duidelijk worden of ook de deelgemeenten zullen kunnen meegenieten. maar een wijk in houthalen zal wel niet kunnen. voor die afgelegen gebieden komen ze af met speedconnect, maar daar zal een ander/duurder prijskaartje aan hangen
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik dacht dat dommel nog steeds 32,95 + 2/3 euro = 35/36 euro. was, en geen 50-70 euro zoals skynet / Telenet durft te vragen voor minder dan wat het heilige dommel aanbiedt. 2 euro ocharme (domicil.). Indien ze nu plots even duur als de 2 ...polisten zouden zijn zou je veel meer gegrommel horen, ook van degene die nu zo mild doen over die €2-3, maar wat een drama hier voor €2 euro. Dat is € 0,06 / dag dat je meer moet betalen. Ik moest elke maand €5 extra betalen voor volumepakjes, dus ben blij dat ik naar het dure dommel ben gegaan eergisteren.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Teebee schreef:Ik dacht dat dommel nog steeds 32,95 + 2/3 euro = 35/36 euro. was, en geen 50-70 euro zoals skynet / Telenet durft te vragen voor minder dan wat het heilige dommel aanbiedt. 2 euro ocharme (domicil.). Indien ze nu plots even duur als de 2 ...polisten zouden zijn zou je veel meer gegrommel horen, ook van degene die nu zo mild doen over die €2-3, maar wat een drama hier voor €2 euro. Dat is € 0,06 / dag dat je meer moet betalen. Ik moest elke maand €5 extra betalen voor volumepakjes, dus ben blij dat ik naar het dure dommel ben gegaan eergisteren.
Tja als je het zo bekijkt, maar blijkbaar blijft je erbij dat het normaal is dat de Belgische tendens dwars gaat tegenover de Europese waar alles daalt en dus niet stijgt.

Hou er wel rekening mee dat je voor 35/36 Euro nog geen internet hebt, daar moet je nog altijd 6.85 bijtellen. En voor die 50/55 Euro bij Telenet kan je ook (onbeperkt) gratis bellen.

Nogmaals het gaat mij om het principe, een 4 Mbits lijn mag maximum maar 20 Euro meer kosten. En zoals de tendens er nu voor staat is de prijs richting 50 Euro aan het gaan voor een pré historische lijn (ivm de Europese tendens).
Drewvt
Plus Member
Plus Member

Zambo schreef: Nogmaals het gaat mij om het principe, een 4 Mbits lijn mag maximum maar 20 Euro meer kosten. En zoals de tendens er nu voor staat is de prijs richting 50 Euro aan het gaan voor een pré historische lijn (ivm de Europese tendens).
Die tendens wordt nog altijd gezet door Belgacom en Telenet. Het is niet omdat een kleine speler op de rand van de market na een periode van vrijgevigheid een kleine toegeving doet dat je opeens de ganse markt-trend in hun schoenen kan schuiven. Jij doet alsof die 2 euro de doodsteek is van goedkoop ADSL in heel Vlaanderen voor de komende 50 jaar.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Drewvt schreef:
Zambo schreef: Nogmaals het gaat mij om het principe, een 4 Mbits lijn mag maximum maar 20 Euro meer kosten. En zoals de tendens er nu voor staat is de prijs richting 50 Euro aan het gaan voor een pré historische lijn (ivm de Europese tendens).
Die tendens wordt nog altijd gezet door Belgacom en Telenet. Het is niet omdat een kleine speler op de rand van de market na een periode van vrijgevigheid een kleine toegeving doet dat je opeens de ganse markt-trend in hun schoenen kan schuiven. Jij doet alsof die 2 euro de doodsteek is van goedkoop ADSL in heel Vlaanderen voor de komende 50 jaar.

Goedkoop ADSL bestaat niet in dit land.

De enige plaats waar er op dit moment meerdere spelers zijn is de ADSL markt daar de kabel jammer genoeg nog niet is vrijgegeven. En ja, ik heb het moeilijk met de prijsverhoging, en ja, ik weet ook wel dat het probleem bij Belgacom/BIPT ligt (want elke vorm van concurentie wordt door die twee gewoonweg tegengewerkt - een BIPT die niet slagvaardig is en onvoldoende macht geeft om zaken door te prikken - een Belgacom die misbruik maakt van zijn monopolie door van twee walletjes te eten, zelf ADSl aanbieden en dat ook nog doorverhuren aan anderen), en ja, ik heb het nog altijd moeilijk met de hoge prijzen die we betalen.

Ik ben nog altijd aan het wachten op een standaard abb van maximum 29.95 Euro met internet + onbeperkt bellen + ... Want zo moeilijk kan dat toch niet zijn daar het overal in Europa zonder problemen kan.
elldiablo
Pro Member
Pro Member

xenne schreef:
elldiablo schreef:

cityconnect is voor in én rond de grote steden, nl gent, hasselt, genk, oostende, luik, charleroi, antwerp, bergen, brussel & kortrijk.

't zal later wel duidelijk worden of ook de deelgemeenten zullen kunnen meegenieten. maar een wijk in houthalen zal wel niet kunnen. voor die afgelegen gebieden komen ze af met speedconnect, maar daar zal een ander/duurder prijskaartje aan hangen
oki thnx voor de uitleg ...

We zullen wel zien hoe en wat ... :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
piet.pienter
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Schrok ook wel even maar heb toch een probleem met het feit dat ze gewoon het profiel verlagen als er problemen zijn met de adsl synchronisatie.prijs omhoog staat voor mij gelijk aan juiste profiel voor de juiste prijs.Indien dit in orde komt ben ik een teverden dommeleaar.. :-D
Insom
Pro Member
Pro Member

Ik ben zeker ook nog tevreden van Dommel en zou ze al niet meer kunnen missen.

En hier heb ik juist schrik voor.
Misschien is Dommel groot genoeg geworden om minder klantvriendelijk te worden, iets duurder en meer gericht op winstbejag zoals elk ander bedrijf.

Natuurlijk is dit héél normaal, waarom zou Dommel maar 33 € blijven rekenen als iedereen toch zo tevreden is, én er geen ander (of alleszins beter) alternatief bestaat? Naar waar zouden wij, Dommelverwende internauten, naartoe kunnen?

Iedereen is en was vol lof voor Dommel.
Steeds weer sterke promo's en klantenverwennerij, thield niet op.

In mijn omgeving gebruikten steeds meer mensen Dommel als ISP.
Dit levert Dommel waarschijnlijk meer inkomsten op maar door deze klantenuitbreiding:
1) Lopen de newsserver-threads niet meer vlot, updates of verhogingen worden niet toegepast door te hoge kosten voor Dommel?
2) Wordt het abonnement standaard 3 € duurder?

Logisch is dit toch niet he mensen.

Afin, Dommel blijft inderdaad goedkoper voor hetgeen zij aanbieden tegenover andere ISP's.
Volgens mij had men verwacht dat de andere ISP's wel zouden volgen met hun promo's en policy, toen de anderen (bv: EDPNET) dit niet deden had Dommel zo'n grote voorsprong op andere ISP's dat ze onder hun marktwaarde zaten.
Wimpie
Starter Plus
Starter Plus

Meer betalen is niet leuk, maar het blijft goedkoop voor wat het is

Dat heb ik geantwoord, maar ik ben persoonlijk in mijn gat gebeten door dat ze die cityconnect voor een goedkoper prijs aanbieden en ik daar niet van kan profiteren.
Ze hadden evengoed hun 2-3eur daar kunnen bijzetten ( cityconnect ) als dat ze dat bij de netconnect deden.

Gegroet
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Man man man,voor die prijs wat ze nu aanrekenen mochten ze wel hun limieten eens opschroeven tot onbeperkt!
:x
Voor een beetje volume,en goed ik download veel ja,so what,daarvoor is internet toch.Tegenwoordig staat alles op het net,voor eigen gebruik is het nie illegaal en een beetje software,of dvd film gebruik je al een 2-4gb.
:? :? :?
Live life to the Max
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

regeri schreef:Tegenwoordig staat alles op het net,voor eigen gebruik is het nie illegaal
Van normvervaging gesproken :eek:
regeri
Pro Member
Pro Member

Het betreft hier geen normvervaging,het is de realiteit.
Er wordt te veel geaccepteerd door ons Belgen. :cry:
Live life to the Max
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Voor eigen gebruik is het zeker wel illegaal! Hoe kom je erbij dat het dat niet zou zijn?

En 85 gieg per maand lijkt mij al relatief dicht bij FUP voor de meeste gebruikers...
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

regeri schreef:Het betreft hier geen normvervaging,het is de realiteit.
Er wordt te veel geaccepteerd door ons Belgen. :cry:
Het is niet omdat 'iedereen' tegen 160km/h over de autostrade raast, dat deze snelheid legaal is.
Het is niet omdat 'iedereen' XP of Vista zonder geldige licentie op zijn PC draait, dat dit plots niet meer illegaal is.
regeri
Pro Member
Pro Member

Zolang de politie mij niet aanhoudt of bekeurd heb ik geluk :?
Maar goed daar gaat het hier niet over,het gaat er gewoon om dat we te veel betalen voor een beetje internet!
En dat de gewone mens dalijk niet meer in staat is te betalen,om dat het te duur is.En tegenwoordig is internet voor school en dergelijke bijna onmisbaar,online bankieren komt steeds meer zodat zelfs de kleinere banken gesloten worden.Dus het internet is "bijna onmisbaar".
Live life to the Max
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

regeri schreef:Zolang de politie mij niet aanhoudt of bekeurd heb ik geluk :?
Maar goed daar gaat het hier niet over,het gaat er gewoon om dat we te veel betalen voor een beetje internet!
En dat de gewone mens dalijk niet meer in staat is te betalen,om dat het te duur is.En tegenwoordig is internet voor school en dergelijke bijna onmisbaar,online bankieren komt steeds meer zodat zelfs de kleinere banken gesloten worden.Dus het internet is "bijna onmisbaar".
Voor online banking en school, heb je geen 85+ gieg nodig...

Tele2 light abo nu rond 16 euro. Dat is op zich voldoende voor school en online banking.
regeri
Pro Member
Pro Member

Tja blijkbaar ben ik dan de enige die zijn abo goedkoper wil en ongelimiteerd volume,en snel internet.
Laat Dommel maar zijn prijzen omhoog werken,en juich het maar toe. :evil: .

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?t ... 9499327d84
Live life to the Max
Drewvt
Plus Member
Plus Member

regeri schreef:Tja blijkbaar ben ik dan de enige die zijn abo goedkoper wil en ongelimiteerd volume,en snel internet.
Start een petitie, stuur ze op naar Belgacom en Telenet.
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

regeri schreef:Tja blijkbaar ben ik dan de enige die zijn abo goedkoper wil en ongelimiteerd volume,en snel internet.

Ja wie niet maar we moeten roeien met de isp's dat er zijn in den belgiek.
Afbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Insom schreef:Natuurlijk is dit héél normaal, waarom zou Dommel maar 33 € blijven rekenen als iedereen toch zo tevreden is, én er geen ander (of alleszins beter) alternatief bestaat? Naar waar zouden wij, Dommelverwende internauten, naartoe kunnen?
www.e-leven.be
-Goedkoper
-Meer volume
(-Sneller, maar dan wel iets duurder dan het standaard abonnement)
verdickt
Premium Member
Premium Member

ZMD schreef:
Insom schreef:Natuurlijk is dit héél normaal, waarom zou Dommel maar 33 € blijven rekenen als iedereen toch zo tevreden is, én er geen ander (of alleszins beter) alternatief bestaat? Naar waar zouden wij, Dommelverwende internauten, naartoe kunnen?
www.e-leven.be
-Goedkoper
-Meer volume
Maar hier niet te verkrijgen
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

verdickt schreef:
ZMD schreef:
www.e-leven.be
-Goedkoper
-Meer volume
Maar hier niet te verkrijgen
:???: :???: :???:
Overal in België waar je adsl kan krijgen kan ook e-leven krijgen. 8) Dus als je nu Dommel hebt kan je evengoed e-leven krijgen.
Laatst gewijzigd door MRC101 30 sep 2007, 01:23, in totaal 1 gewijzigd.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

yama schreef:

Ja wie niet maar we moeten roeien met de isp's dat er zijn in den belgiek.

Jammer genoeg moeten we het inderdaad doen met wat we krijgen. Toch vind ik het raar dat alle Dommelaars zomaar zonder problemen per maand enkele Euro's meer willen betalen. Dommel maakt duidelijk misbruik van de hype die rond dat bedrijf is gecreeerd door diezelfde gebruikers. Ze geven nu aan het bedrijf het signaal dat ze in de toekomst verdere prijsverhogingen mogen doorvoeren, de klanten zullen toch niet protesteren, neen zelfs ze buigen en zijn zelfs dankbaar dat ze meer moeten betalen. Hmmm raar hoor.

Ik vind het nog altijd onaanvaardbaar wat ze doen.

p.s. Het bedrijf heeft nog altijd hun nieuwe prijzen niet vermeld of een mededeling gegeven op hun website dat de prijzen zullen veranderen (euh fors zullen stijgen). Dat was toch op 1 oktober, ben benieuwd wanneer ze het gaan aanpassen? Waarschijnlijk maandag???
elldiablo
Pro Member
Pro Member

De klanten zullen toch niet protesteren, neen zelfs ze buigen en zijn zelfs dankbaar dat ze meer moeten betalen. Hmmm raar hoor.

luister .. 2€ vindt ik niet zo erg ..... Ik zal wel protesteren zodra het mij niet aanstaat . En die praat hoeft niet .... van de klanten dit en de klanten dat ... Heb je ene probleem vertel het dan ... maar ZAAG niet wat je denkt over de andere .

[/quote]
xenne
Elite Poster
Elite Poster

ze mogen nu wel eens hun prijzen op de website aanpassen, of zou het een 1 oktober-grap zijn :???:
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

xenne schreef:ze mogen nu wel eens hun prijzen op de website aanpassen, of zou het een 1 oktober-grap zijn :???:
Het zou een bijzonder slechte zijn dan ...
Ik begin wel meer en meer een déjà vu gevoel te krijgen de laatste tijd.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Robbe schreef:
xenne schreef:ze mogen nu wel eens hun prijzen op de website aanpassen, of zou het een 1 oktober-grap zijn :???:
Het zou een bijzonder slechte zijn dan ...
Ik begin wel meer en meer een déjà vu gevoel te krijgen de laatste tijd.

Hmmmm, het is nu toch wel 9.00 uur voorbij en nog altijd niets verandert op hun website. je zou toch wel denken dat ze reeds alles klaar hebben gemaakt voor 1 oktober om hun website op tijd aan te kunnen passen. Nu ja het is ook voor hen maandag, maar toch wel een heel gebrekkige voorbereiding. En dit zegt toch wel iets. Maar kom het is een klein bedrijf, we zullen hen nog wat tijd geven zeker?

p.s. bij Belgacom is hun promotie van ADSL light aan 20 Euro reeds verdwenen (promo enkel september). Kwestie van hoe het wel (en eigenlijk zou moeten) kan. Tele2 (actie light), Scarlet hebben ook reeds hun website verandert.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Ik vermoed dat men nog aan het vergaderen is of men wel of niet die prijsverhogingen gaat doorvoeren, nog altijd niets verandert op de website. Hmm of is de it-verantwoordelijke net vandaag met verlof? Hmm dit is toch wel iets die niet kan vindt ik, als men toch de hemel ingeprezen worden dan zou men hier toch ook wel aandacht voor moeten hebben. En dan nog te zeggen dat het overgrote deel van de (userbase) klanten geen problemen heeft met de meerprijs. Tja, mooie service van Dommel.

Er is nattigheid op komst ... eerste tekenen van verval? ...
toettoet
Plus Member
Plus Member

3 euro is nogal veel :p
tblijft goedkoper dan belgacom
en verval... belgacom en telenet doen soms ook van die dingen ist nie prijsverhoging ist nen limiet erop zetten of zorgen dat de 36h truc niet meer werkt
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Dommel hoeft eigenlijk de prijzen op de website niet aan te passen, aangezien die verhoging binnen de 10% afwijking valt die in hun voorwaarden staat. :-)
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

[/quote]

Hmmmm, het is nu toch wel 9.00 uur voorbij en nog altijd niets verandert op hun website. je zou toch wel denken dat ze reeds alles klaar hebben gemaakt voor 1 oktober om hun website op tijd aan te kunnen passen. Nu ja het is ook voor hen maandag, maar toch wel een heel gebrekkige voorbereiding. En dit zegt toch wel iets. Maar kom het is een klein bedrijf, we zullen hen nog wat tijd geven zeker?[/quote]

komt wel meer voor bij dommel,denk recent nog aan de volumeaanpassing die pas een week later werd doorgevoerd,...
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

nogChoco schreef:Dommel hoeft eigenlijk de prijzen op de website niet aan te passen, aangezien die verhoging binnen de 10% afwijking valt die in hun voorwaarden staat. :-)
:think:

Op het contract moet het in ieder geval aangepast zijn en aangezien hun vwd'en verwijzen naar de dommel-site moet dit daar ook aangepast zijn.
...
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Op mijn volgende factuur voor oktober is het ook nog steeds de oude prijs.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

TL@ schreef:Op mijn volgende factuur voor oktober is het ook nog steeds de oude prijs.
nu je het zegt, heb hier ook al factuur liggen voor de periode van 2007/10/21 tot 2007/11/21 en is ook de oude prijs, ze zijn het gewoon vergeten :wink: factuur created on 2007/09/23 btw, ze zijn er op tijd bij... misschien gelden voor facturen vanaf vandaag het nieuwe tarief????
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

nogChoco schreef:Dommel hoeft eigenlijk de prijzen op de website niet aan te passen, aangezien die verhoging binnen de 10% afwijking valt die in hun voorwaarden staat. :-)
Toch wel want als potentiele nieuwe klant zou ik afgaan op de prijs die ze vermelden op de website, die als informatiebron toch geld. En deze is sinds vandaag niet meer correct. Hier gaan ze dus duidelijk de mist in.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Okee, maar dan wil ik nieuwe Dommel klanten er wel even op wijzen dat als Dommel nog eens dezelfde toer opgaat, dat ze dan mogelijk met een prijs rond de 39-40€ zitten waar ze niet onderuit kunnen. De wettelijkheid van dat systeem valt dus inderdaad toch te betwijfelen, denk ik.

EDIT: en misschien geldt dat ook voor klanten wiens jaarlijkse contract verlengd wordt?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”