Man slaat vriendin nadat ze hem achterliet met lege frigo

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Een 31-jarige Luikenaar heeft woensdagavond zijn vriendin, die net terugkwam van vakantie, uitgescholden en geslagen. De vrouw kon vluchten en zocht bescherming in het wijkcommissariaat van de politie.

De politie arresteerde daarop de gewelddadige Luikenaar. De man verklaarde achteraf dat hij kwaad was op zijn vriendin. Die was met zijn toestemming naar Spanje op vakantie getrokken, maar had hem zonder geld en met een lege ijskast achtergelaten. De man werd naar het parket doorverwezen. (belga/eb)

Komt da tegen... :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Straf ...
't zal wel aan mij liggen, maar ik kan me zo goed als niet voorstellen waarom ge uw vriendin/vrouw zou willen slaan :|
Kriep
Plus Member
Plus Member

meon schreef:Straf ...
't zal wel aan mij liggen, maar ik kan me zo goed als niet voorstellen waarom ge uw vriendin/vrouw zou willen slaan :|
Een lege frigo achterlaten doet ge gewoonweg niet!!! :P

Even serieus: Weet niet wat mannen kan bezielen als ze op hun echtgenote/kinderen slaan...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Laat staan de kracht nog hebben om te slaan als ge meer dan een week ni gegeten hebt :p

Alle gekheid op een stokje, tis straf, zo'n mannen zijn gewoon een slecht voorbeeld voor ons allen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”