1 September ga ik volle moed naar een belgacom winkel om een extra nummer aan te vragen(de website durft wel eens tilt slaan met een extra nummer).
Een vriendelijk meisje bediend me en alles gaat vlot, daar het zaterdag was zou ik verwittigd worden in de loop van volgende week wanneer men "het" kastje erbij zou komen zetten.
Ik had vermerld dat ik op het huidige nummer een discovery line dus, ADSL had van edpnet maar dit was geen probleem.
Ik met volle moed naar huis, maandag: niets, dinsdag: niets, woensdag: niets, donderdag:ik dacht zal zelf maar bellen, vriedelijke vrouw aan de lijn maar meneer die lijn staat bevrozen(ofzow) want er staat adsl op die niet van ons is, welke is het?
Ik, die is van edpnet, scarlet netwerk dus, aah bedankt het zal nu wel verder gaan er zal bericht volgen.
Ik *zucht*, ach moet kunnen dacht ik misverstandje, missen is menselijk, enz.
Weer een week geduld gehad, dus maar weer contact opgenomen met de belgacom teleboetiek, jaja we volharden.
Hallo, ja meneer er is een probleem met uw aanvraag, u heeft volgens belgacom techniek reeds 2 telefoon lijnen
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mevrouw ik heb maar 1 lijn en 1 nummer verder niets hier niets nada noppes, op die lijn staat adsl van edpnet das alles.
Even stilte, ja meneer dat is nu juist het probleem.
Wat dan?
U heeft adsl van een andere provider.
Jah, so what
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Omdat u een andere isp heeft dan belgacom telt dat voor 2 lijnen, de adsl telt voor een andere lijn dus.
Als u nu adsl van belgacom op uw discovery zou hebben dan was er geen probleem dan kreeg u meteen uw 2 nummer maar omdat het een andere adsl/isp is tel dit reeds voor een 2é nummer en moet u een 3é nummer hebben en hiervoor moeten we uw straat open breken, dit zal waarschijnlijk veel ongemakken meebrengen en het zal pas tegen medio november mogelijk zijn.
Volgens de techniekers was er geen andere oplossing.
Wat ze kon doen was elke dag dat ticket openzetten en blijkbaar was er ergens een idioot die het ticket meteen dichtgooide zodat het arm mensje het meteen weer open kon gooien.
**BOINK** is mij vallend van stoel.
Dus als ik nu discovery+skynet had dan was het technisch meteen mogelijk om een 2é nummer toe te kennen.
Omdat ik nu discovery+edpnet heb moet ik een 3é nummer hebben waar ik oerlang moet op wachten en waar ze mijn straat moeten voor openbreken.
Mijn oren vielen van me hoofd.
In totaal zit ik 3 weken te wachten sinds het laatste contact 8 dagen terug niets meer gehoord.
Hier wordt een mens moe van.
Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft?
Alle hulp is welkom.
Xedion