registerfly registar fraude

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

In geval iemand bij deze registar domeinnamen geregistreerd heeft.

http://www.google.be/search?hl=nl&q=reg ... eken&meta=
http://www.registerfly-lawsuit.com/
http://enewschannels.com/2007/03/28/enc1033_203844

EPP code via omweg verkrijgen.

http://pokerrouge.com/blog/other/regist ... nic-sinks/

Ik ben wel geld en een paar domeinen kwijt spijtig genoeg.

Weet iemand soms waar ik hiermee terecht kan?
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

jellow
Starter
Starter

Ik beschik reeds 7 jaar over men 2 domeinnamen. Sedert 1 jaar zit het beheer hiervoor bij firma A. firma A is afhankelijk van firma B. Plots krijg ik SLECHTS vijf dagen op voorhand een brief om deze namen te vernieuwen. Door mijn zakenreis in het buitenland kan ik dus niet tijdig reageren op deze brief. Zodoende sluit firma B mijn beide domeinnamen en e-mails af. Zonder waarschuwing of voorlegging van factuur ter vernieuwing. Wat voor mijn bedrijf een complete ramp is. Firma B beweerd zelf dat zij de opdracht kregen om deze domeinnamen stopt te zetten wat onmogelijk kan.

Firma C en D die boven B staat willen niet luisteren aangezien ik alles met firma B moet regelen. Firma B vraagt dan een som van 400 euro om mijn beide domeinnamen die reeds mijn eigendom waren opnieuw te vernieuwen. Door deze absurde situatie zal ik ook veranderen van firma waardoor firma B nogmaals profiteert om mij onmiddellijk een jaar extra aan hun firma te verbinden. Ik ben dan ook verplicht dit te betalen als ik terug over mijn domeinnamen wil beschikken. Dit is reinste afpersing en ik kan geen kant op.

Kan dit zomaar? En kan ik hiertegen iets doen?
Men zei dat ik op dit forum een antwoord kon vinden. Een andere firma raadde me aan klacht in te dienen bij ICANN?

Met vriendelijke groet,
X
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

jellow, 1 keer posten is genoeg hoor, we hebben het inmiddels al gelezen ;)
Afbeelding
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik heb iets dergelijk meegemaakt met een .info domein bij godaddy, mijn domeinen waren onder een lock gezet door icann, ik geloof van 30 dagen, en getransfered naar godaddy, aangezien ik geen CC heb kon ik geen gebruik maken van godaddy, maar kon ik ze ook niet weg transferen, omdat men pas 60 dagen na een transfer een domein kan transferen naar een andere registar. Met als resultaat ik een paar domeinnamen verloren was, nu vroegen die geen 400 euro maar 80 dollar, wat op zich niet onredelijk klinkt, maar als een domein maar 9 dollar kost, vind ik dat wel een immens verschil. Blijkbaar is dit normaal.

Uiteindelijk heb ik gewoon gewacht tot ze terug beschikbaar werden en terug geregistreerd. Toch vind ik het ergens niet serieus omdat mij nooit de keuze van registar gevraagd is en men gewoon alle registerfly klanten onder godaddy gezet heeft, op zich niks verkeerd mee want godaddy lijkt toch een redelijke registar al hebben ze van de situatie toch een beetje misbruik gemaakt in mijn ogen, registerfly is trouwens door icann verboden te functioneren als registar, maar dit heeft niet voor het vallen van hun site gezorgd, ze hebben wel een melding op hun site maar ze laten nog steeds nieuwe registraties toe, .. domeinen die je nooit krijgt, het is dus pure afzetterij, .. men aanvaard je geld, en er niks voor terug, aan mij moeten ze nog een 40$ waar ik waarschijnlijk naar kan fluiten.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”