Iemand interesse in Aethra modem (VDSL + Belgacom TV)?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
mohamed
Starter
Starter

Hopelijk mag ik dit hier vermelden...

Ik heb hier een modem liggen die ik recent overgenomen heb, maar gezien ik geen interesse meer heb voor VDSL wil ik deze kwijt. Foto's etc op aanvraag.

Edit: Bedankt Robbe :wink:

Voor details ga ik geïnteresseerden verwijzen naar http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ard_aethra

Draadloze standaard 802.11 - 54 Mbps
Beveiliging : WEP versleuteling, WPA compatibel, Mac adress filtering
2 Ethernet LAN poorten voor aansluiting op PC
2 Ethernet LAN poorten voor aansluiting Belgacom TV
1 console aansluiting voor locaal beheer (upgrade firmware, ...)

Modem en toebehoren zitten in originele doos. Ik kan dit eventueel thuis bezorgen, dit nader te bespreken.
Laatst gewijzigd door mohamed 04 sep 2007, 18:07, in totaal 2 gewijzigd.
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Dat mag gerust, zolang het geen gewoonte wordt :wink:
Geef misschien best ook wat extra informatie over het toestel en voeg het aan de post hierboven toe.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
mohamed
Starter
Starter

Ik heb de handleiding online gezet (bevat ook screenshots) voor wie de complete info wenst.

http://www.internetmarketeer.be/vdsl/
Komt een dom blondje een café binnen en zegt:"Achttien glazen bier graag!". Zegt de barman:"Zoveel!?" Waarop het domme blondje antwoordt:"Er staat toch 18+!!".
Lion
Pro Member
Pro Member

Misschien offtopic
Maar voor diegenen die reeds een vdslmodem hebben is er nu een nieuwe firmware te vinden op site van belgacom nl versie v3_1_39B
Xi
Pro Member
Pro Member

Geweldig, een update die het mogenlijk maakt om qmusic.be te bezoeken.
ik denk niet dat het de moeite is om daar voor men modem te ontkoppelen
dbr
Premium Member
Premium Member

Wat wil je ervoor hebben?
(mag ook via pm als dat niet de bedoeling van dit topic is)
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Xi schreef:Geweldig, een update die het mogenlijk maakt om qmusic.be te bezoeken.
Hm... waarom zeg je dit?
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

meon schreef:
Xi schreef:Geweldig, een update die het mogenlijk maakt om qmusic.be te bezoeken.
Hm... waarom zeg je dit?
De vdsl surfers hebben problemen om te surfen naar q-music en naar het schijnt zou met de nieuwe firmware ook dit probleem opgelost zijn.

Bron: Belgacom forum Hier
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Xi
Pro Member
Pro Member

Omdat er wel wat meer mag gebeuren aan de software van die modem
mohamed
Starter
Starter

dbr schreef:Wat wil je ervoor hebben?
(mag ook via pm als dat niet de bedoeling van dit topic is)
Wat ik er graag voor zou willen hebben is 60 Euro. Mijn vorige prijs vonden de geïnteresseerden wat te hoog (74 Euro), dus wat lager gezet.

Ik heb eergisteren met mijn digitale fototoestel 4 duidelijke foto's gemaakt en online geplaatst (zie link hierboven). Deze was bestemd voor een geïnteresseerde waarvan ik nog een tweede e-mail moet beantwoorden.

Als er interesse dan hoor ik het wel, en als deze niet meer beschikbaar zou zijn dan laat ik het hier weten.
Lion
Pro Member
Pro Member

Zal moeilijk worden deze te verkopen hoor
Iedere nieuwe abonnee van vdsl krijg die meestal gratis als hem belgacomTV derbij neemt
mohamed
Starter
Starter

Lion schreef:Zal moeilijk worden deze te verkopen hoor
Iedere nieuwe abonnee van vdsl krijg die meestal gratis als hem belgacomTV derbij neemt
Ik heb hem niet gekocht voor Belgacom TV, omdat ik zelden TV kijk als internet freak 8) En de geïnteresseerden die mij tot nu toe gecontacteerd hebben, hebben alleen vragen over het VDSL gedeelte.

Ik zal hem zeker wel verkocht krijgen, daar twijfel ik niet aan, maar dan moet ik deze natuurlijk ook serieus (blijven) aanbieden op alle grote marktplaatsen en kranten. Maar momenteel heeft dit nog niet de prioriteit voor mij.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”